Wer nutzt diese Software?

Veranstaltungsplaner, Konferenzmanager, Marketing-Teams, usw.

Durchschnittliche Bewertung

6 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Azavista
  • http://www.azavista.com
  • Gegründet 2010

Über Azavista

Azavista ist eine Lösung für Organisatoren von Unternehmensevents, die ihre Event-Planungsprozesse optimieren möchten. Wir bieten eine komplette Reihe von Veranstaltungstechnik-Lösungen für jedes Event in deinem Kalender, was dir dabei hilft, die Effizienz zu steigern, die Kommunikation zu verbessern und die Produktivität und die Teilnahme zu erhöhen. Durch eine breite Reihe von Modulen und Funktionalitäten können Anwender mehrere Ereignisse erstellen, mit CRM und Marketing-Automatisierung-Systemen integrieren, Anmeldungen verwalten und vieles mehr.

Azavista Funktionen

  • Berichterstattung / Analyse
  • Datenimport/-export
  • Datensynchronisation
  • Drucken von Abzeichen
  • Gästelisten-Management
  • Gästelisten-Suche
  • Kartenverkauf
  • Lead-Erfassung
  • Multi-Eventmanagement
  • QR-Code
  • Segmentierung der Teilnehmer
  • Abzeichen-Management
  • Aussteller- / Lieferanten-Management
  • Block-Management der Räumlichkeiten
  • Freiwilligen-Management
  • Gamifikation
  • Hochzeiten / Feiern
  • Kartenverkauf
  • Konferenzen/Tagungen
  • Promotion in sozialen Medien
  • Sponsoren-Management
  • Teilnehmer-Management
  • Umfragen & Feedback
  • Abzeichen-Management
  • Anwesenheitsmanagement
  • Eventregistrierung
  • Formular-Generator
  • Gruppenanmeldung
  • Kalenderverwaltung
  • Klassenregistrierung
  • Kontaktmanagement
  • Marketing-Management
  • Online-Anmeldung
  • Registrierung der Aktivitäten
  • Registrierung vor Ort
  • Rückerstattung-Automatisierung
  • Self-Check-in
  • Umfragen & Feedback
  • Zahlungsabwicklung
  • Abzeichen-Management
  • Angebot in sozialen Medien
  • Catering-Management
  • Entwurf-Management
  • Kartenverkauf
  • Kundenmanagement
  • Lautsprecher-Management
  • Registrierungs-Management
  • Räumlichkeiten / Zimmer einstellen
  • Sponsoren-Management
  • Teilnehmer-Management
  • Umfragen & Feedback

Die hilfreichsten Reviews für Azavista

If You are organizing a big event, Azavista can help You a lot!

Bewertet am 27.11.2018
Diana G.
Marketing And PR Manager
Kapitalmärkte, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: As we have lots of participants, we were thinking about finding an event management solution that will help us to do a smooth check-in and allow us to print the badges for the participants. Each year FEAS organizes its flagship event “ConFEAS” with the support of its members. This event covers thought-provoking topics about the Capital Market industry, bringing cross-industry leaders and experts to discuss the trends and standards of the field worldwide. Approximately 200 people participated in ConFEAS 2018. Previously during our events, we pre-printed badges and spent most of our time to check if we didn’t do any mistake. We always needed to make sure every participant had his/her badge, it was an exhaustive and time-consuming process... The solution that proposed Azavista helped us to make sure that all our participants would get their badges on time and we would not have any issues on the day of the event. Using Azavista was a great relief for us. We used the different features such as email customization and automatization as well as the onsite check-in and onsite badge printing solution. Thanks to the Azavista Support team for their help and readiness to support us at any moment.

Vorteile: Save time
Affordable
The tool is very user-friendly and easy to navigate.
Registration Process: Ease of registering while flexibility to collect the information needed.

Nachteile: We didn’t have any problems with the product

Azavista made registration at WordCamp Nijmegen easier!

Bewertet am 11.9.2018
Taco V.
Community Manager
Internet, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Azavista helped us improve the attendee experience of checking in to our conference. Thanks to their product, we had no queues, which lead to happier attendees and thus a more positive overall atmosphere in the early morning. The support Azavista provided to before and during the event was of outstanding quality and really helped us make the most of the Azavista platform.

Vorteile: At WordCamp Nijmegen, like most WordCamps around the world, we used to pre-print the badges for our attendees. This means closing registration a week to two weeks before the event to make sure that everyone would have their badge. Using the Azavista software we now were able to keep registration open until after the start of the conference, which lead to an increased ticket sales. The other amazing change the Azavista platform allowed is that no-one had a hand-written badge anymore. Typos in names and twitter handles were easily corrected at the event after which we could simply print a new badge.

Nachteile: The pricing can be quite steep for a non-profit conference like ours.

A comprehensive Event Management Tool

Bewertet am 10.2.2016
Ploy S.
Business Planning
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: We used the registration, personalized email and web pages features. It's very easy to use, notification feature was really useful, easy to export the list to excel, webpage is easy to create and modify the contents (based on our corporate policy) and the support was great!

easy usable software for eventregistration.

Bewertet am 14.12.2015
Monique P.
Communication manager
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: It takes time and thinking ahead to set up, especially the way you upload clientinformation. But once finished it works great and quickly.
During the event the app works fanatstic. easy to use and quick to handle a large group at once.

All in one tool with very individual service.

Bewertet am 23.11.2015
Hannah E.
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: The delegate Management is great of the tool.
The Registration and Email function could be improved, but works for Basic use.

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