NuORDER

NuORDER

von NuORDER

Was ist NuORDER?

Eine eCommerce- und Auftragserfassungsplattform, die Marken und Einzelhändlern dabei unterstützt, Bestellmanagement und Kundenbindung zu vereinfachen.

NuORDER – Details

NuORDER

http://www.nuorder.com

Gegründet 2001

NuORDER – Preisübersicht

NuORDER bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für NuORDER findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

NuORDER Funktionen

Auftragserfassung Software
Auftragsabwicklung
Auftragsmanagement
Echtzeit-Auftragseintrag
Entfernte Auftragserfassung
Inventarverwaltung
Kundendatenbank
Lagerhaus-Management
Management von Lieferrückständen
Versand-Management
Angebotsmanagement
Bestückung
CRM
Datensicherheit
E-Mail Marketing
Inventarverwaltung
Management mehrerer Geschäfte
Mobiler Zugriff
Multichannel-Marketing
Retourenmanagement
Review Management
SEO-Management
Vorlagen

NuORDER – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 27 Nutzerbewertungen

Gesamt
3.9/5
Benutzerfreundlichkeit
3.9/5
Kundenservice
3.8/5
Funktionen
3.9/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3.6/5
Amanda G.
Sr. Division Manager-Specialty Store Sales
Bekleidung & Mode, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.8.2018

"NuOrder has made my life so much easier!"

Kommentare: We've worked in the fashion industry for over +5 years, ever since we began to work with NuOrder our lives have changed for the better!!

Vorteile: It has simplified the way us and our accounts process orders, receive line sheet information and write orders at tradeshows.

Nachteile: The product edit process is sometimes more tedious and time consuming than we'd like.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.8.2018
Stephanie B.
Sales Manager
Groߟhandel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.11.2019

"NuOrder is the best to use"

Vorteile: I love the ease of this product and how self explanatory it is. All of the functions are so useful for our company and my buyers love it.

Nachteile: I do think that the iphone app could use an update. It is not as user friendly on the Admin side to update and place orders.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.11.2019
Umair V.
manager
Bekleidung & Mode, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.11.2019

"Excellent for Wholesale"

Kommentare: streamlined many of the tasks we used to do manually before

Vorteile: Low price and great features. We love the fact that we can setup different pricing for as many customers as we like

Nachteile: Promo code functionality is not available

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.11.2019
Preston T.
Operations Manager
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Overall Rating
    1/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Likelihood to Recommend
    1/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.5.2019

"Don't waste your time"

Kommentare: Three times I’ve come into a call with a specific issue (product not appearing on an inventory export; system applying discounts twice; EZ Order emails going to spam) and been thrown into a “NuOrder Best Practices” tutorial before my question was even addressed. Secondly, NuOrder appears to heavily sell themselves on their email marketing capacity and social networking capabilities but do not hold themselves accountable with the problems associated with those tools and the other basic functions. For example, I asked: (1) if an EZ Order email immediately go to a customers spam folder, why would I spend time with an email marketing campaign that’s most likely going to go straight into the same spam folder? And (2) why would I waste my time on creating an aesthetically pleasing home page when my customers can’t get logged in? These questions still have not been addressed with a clear solution, rather been answered with advise that has created more work on my end. The basics functions of what would make NuORDER a worthwhile investment and a revenue generating asset to our company are not at the level that was promised.

Vorteile: I think it’s been an excellent tool for order and inventory management.

Nachteile: All software as issues but NuOrder makes it really tough as it’s people’s ability to answer questions directly and solve problems quickly is absent.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.5.2019
Nicole O.
VP OF SALES
Einzelhandel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.11.2019

"BIG FAN!"

Kommentare: Overall, I'm extremely happy with the service and could not run my business with out it. It makes managing a multi million dollar business very easy.

Vorteile: This software has single handedly allowed me to make 5 brands multi million dollar businesses in less than 2 years time.

Nachteile: The Support staff used to be very on top of fixing problems and it seems as if when Nuorder grew substantially, the support is not near as helpful. Seems as if they are more eager to volley back and unhelpful answer than fully assist helping with the problem. In the early years, somebody would come in to fix the problem immediately and would not rest until it was fixed. 7 out of 10 times issues are not resolved properly these days.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.11.2019