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Was ist Flo?

Softwarelösung für unterwegs, die Zeitarbeitsunternehmen dabei unterstützt, alle Back-Office-Funktionen zu verwalten, einschließlich: Bewerberdatenbank, Buchungen, Berechtigungsnachverfolgung, Arbeitszeittabellen, Gehaltsabrechnung und mehr.

Wer verwendet Flo?

Eine cloudbasierte Lösung, die eine zentrale Anlaufstelle bietet, um Zeitarbeitsunternehmen dabei zu unterstützen, ihr Back-Office zu verwalten, weniger Raum für menschliche Fehler zu schaffen und sicherzustellen, dass die Compliance vollständig abgedeckt ist.

Flo Software - 1
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Flo Software - 4
Flo Software - 5

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Flo

Flo

4,2 (26)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
14
Keine Integrationen gefunden
4,2 (26)
4,0 (26)
4,7 (26)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
84
22
4,4 (1.226)
4,4 (1.226)
4,4 (1.226)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

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Bewerber-Management
Bewerber-Tracking
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Crelate
Am besten bewertete Funktionen
Bewerber-Tracking
Kandidatenverfolgung
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Bewertungen über Flo

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,7
Funktionen
3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
50%
4
38%
3
4%
1
8%
Joe
Joe
Branch Administrator in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Flo is an excellent software device to keep track of your workers and records

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

The fact that pay and charge rates are so easily visible and all the contact details are easily accessable.

Nachteile:

It can't be accessed while offline and every time you refresh the page the order of the items reverts back to standard.

Vicki
Vicki
Recruitment Manager in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Everything in one place to make like so much easier

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: The most important aspect of this software is that we can all access information from wherever we are in real time and that more than one user can us the database at the same time.

Vorteile:

I like that I can track candidates vetting, availability, bookings, timesheets and invoices all in one place. Also, that I can set reminders for myself and others using the system to ensure full compliance. I can look back at historical data and compare it with current data to look at trends in bookings.

Nachteile:

I would like to be able to track half days easily, at the moment it is easy to track full days but not so easy to add half day (morning or afternoon availability) This would be a great help in the Education field where bookings can be either morning or afternoon.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Buchhaltung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

No cancellation or refund respond

1,0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: Terrible, I want to hint other users that there's no one to reply to your requests or cancelling your subscription

Vorteile:

The application is useless and you can find all that basic info from the internet. Just charging you and no cancellation.

Nachteile:

NO one to reply your requests of cancelling the subscription and ask for refund There is no customer service or person to reply the email. No plan to cancel the subscription and refund. It's a headache when it's charging you but you have access to NO one or NO where to stop it.

Liam
Business Development Representative in UK
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Very easy to use, brilliant customer support and does everything we require from the system

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Cloud based so can be accessed anywhere

Vorteile:

We have had the system for 5 months now and I'am very happy with the simplicity of the system, I have worked with a few different systems but Flo is the easiest and quickest to use, we are still finding new things about it today. We all feel producing and editing invoices and how easy it is to create an invoice is very good. The customer service (online chat) is very supportive and there hasn't been an issue that they have not resolved within minutes of asking, All round very impressed with the system so far.

Nachteile:

We feel when the time sheet has been added to the system for our line of business we require to know the hourly pay rate we have put in (not always the same person inputting the hours that created the time sheet) unfortunately the system does not allow this but is not a major issue as we note down the pay rates when putting onto the system and everyone has access to this. We have also not found (there may be one but we have not accessed this yet) a final spreadsheet of all the time sheets accepted just as a quick check that our time sheets match the inputted time sheet but this has not created a huge issue and also something we have managed to work round.

Ross
Director in UK
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Generally very good, we have had some training recently which was very useful.

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Database, compliance, team use

Vorteile:

Reasonably user friendly and easy to add users/modify. Easy to navigate around the features of the site.

Nachteile:

We recently suggested some changes and certain elements that would benefit us as an agency, we are yet to hear back on if these are in the Flo pipeline etc. Certain compliance items are not acceptable and need to be uploaded under the wrong title. Personally don't like the side bars hiding when using the website, we prefer them to just be fixed.