Was ist QuestionPro?

QuestionPro bietet eine leistungsstarke Online-Umfrage-Software, die dir zu besseren Geschäftsentscheidungen verhilft. Unsere leicht zu bedienende Software beinhaltet Tools zur Erstellung, Verteilung und Analyse von Online-Umfragen, Formularen und Quiz. Nutze unsere erweiterten Funktionen, um das Umfrage-Erlebnis vollständig anzupassen und anspruchsvolle Analysen zu fördern. Best of all, our customer support team is available 24-hrs a day to guarantee your project is a success!

Wer verwendet QuestionPro?

Mit mehr als 2,5 Millionen Anwendern in 100 Ländern stellen wir seit mehr als zehn Jahren Fortune 100-Unternehmen, akademischen Einrichtungen, kleinen Unternehmen und einzelnen Forscher eine Umfrage-Software zur Verfügung.

Where QuestionPro can be deployed?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

About the vendor

  • by Question Pro
  • Located in Beaverton, USA
  • 2002 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Deutschland, Kanada, Mexiko, Vereinigte Arabische Emirate und 2 weitere

Sprachen

Arabisch, Chinesisch, Dänisch, Englisch, Französisch und 5 weitere

About the vendor

  • by Question Pro
  • Located in Beaverton, USA
  • 2002 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Deutschland, Kanada, Mexiko, Vereinigte Arabische Emirate und 2 weitere

Sprachen

Arabisch, Chinesisch, Dänisch, Englisch, Französisch und 5 weitere

QuestionPro – Videos und Bilder

Videos zu QuestionPro
QuestionPro Software - 1 - Vorschau
QuestionPro Software - 2 - Vorschau
QuestionPro Software - 3 - Vorschau
QuestionPro Software - 4 - Vorschau
QuestionPro Software - 5 - Vorschau

Kosten ähnlicher Produkte wie QuestionPro vergleichen

Startpreis

85,00 $/Monat
25,00 $/Monat
Nicht verfügbar
70,00 $/einmalig

Kostenlose Version

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Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein

Gratis Testen

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Gratis Testen Ja

Funktionen von QuestionPro

  • @mentions
  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung und Statistik
  • Chat / Messaging
  • Content-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Diskussionen / Foren
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Erinnerungen
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Einmalige Anmeldung
  • Engagement-Tracking
  • Etikettierung
  • Feedback-Management
  • Filtern
  • Forum / Diskussionsforum
  • Gamification
  • Gruppenmanagement
  • Ideenfindung
  • Kalenderverwaltung
  • Kommentare / Notizen
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundenspezifisches Branding
  • Live-Chat
  • Mehrsprachig
  • Mitgliederverzeichnis
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Moderation
  • Online-Foren
  • Personalisierung
  • SSL-Sicherheit
  • Social-Media-Integration
  • Umfragen & Feedback
  • Veranstaltungskalender
  • Veranstaltungsmanagement
  • Website-Management
  • Wissensbasis-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige Community Software Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Fragen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Benchmarking
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Daten-Import / -Export
  • Datenvisualisierung
  • Diagramm-Erstellung
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Erinnerungen
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Einmalige Anmeldung
  • Erinnerungen
  • Fragen-Verzweigung
  • Fragenkatalog
  • Konditionale Logik
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mehrere Benutzerkonten
  • Mehrsprachig
  • Multi-Channel-Vertrieb
  • Offline-Zugriff
  • Panel-Management
  • Papierbasiert
  • Persönlich
  • SSL-Sicherheit
  • Sentiment-Analyse
  • Social-Media-Integration
  • Statistische Analyse
  • Suchen / filtern
  • Survey Sample Management
  • Trend-Analysen
  • Umfragen & Feedback
  • Umfragenerstellung
  • Visuelle Analytik
  • Vorlagen-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • iPhone-iPad
  • Überwachung

Siehe die vollständige Marktforschung Software Liste

  • API
  • Ad-hoc-Berichterstattung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Automatische Antworten
  • Automatische Antworten
  • Automatisierte Terminplanung
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Chat / Messaging
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Engagement-Tracking
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Erinnerungen
  • Geplanter Nachrichtenversand
  • Kampagnenmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundensegmentierung
  • Kurzwahlnummern
  • Linkkürzer
  • MMS
  • Massen-SMS
  • Mehrere Kampagnen
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Mobile Coupons
  • Mobile Keywords
  • Nachrichten-Personalisierung
  • SMS Gewinnspiele
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Stichwort-Nachverfolgung
  • Umfragen/Abstimmungen
  • Umfragenerstellung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Vorlagen
  • Vorlagen-Management
  • Zielgruppen-Targeting
  • Zielseiten / Web-Formulare
  • Zwei-Wege-Messaging

Siehe die vollständige SMS-Umfragetools Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Fragen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Antwortraten
  • Antwortvalidierung
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Daten-Import / -Export
  • Datenanalyse-Werkzeuge
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Erinnerungen
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Engagement-Tracking
  • Feedback-Management
  • Fragen-Piping
  • Fragen-Verzweigung
  • Fragenkatalog
  • Konditionale Logik
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mehrsprachig
  • Mobile Umfrage
  • Multi-Channel-Vertrieb
  • Offline-Antwort-Sammlung
  • Pulsbefragungen
  • SSL-Sicherheit
  • Social-Media-Integration
  • Suchen / filtern
  • URL-Anpassung
  • Umfragen & Feedback
  • Umfragenerstellung
  • Unterstützt Audio/Bilder/Videos
  • Verzweigungslogik
  • Visuelle Analytik
  • Vorlagen-Management
  • Website-Intercept-Umfragen
  • Zufälligkeitsanordnung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige Umfragetools Liste

Alternativen für QuestionPro

Mehr Alternativen zu QuestionPro

Erfahrungen mit QuestionPro

Alle 113 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
78
4
24
3
4
2
2
1
5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Anurag K.
Anurag K.
Game Developer and Company Owner in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Medienproduktion, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Best survey tool with many useful and unique features.

5 vor 11 Monaten

Vorteile:

QuestionPro is our favorite tool for conducting online surveys. Getting started with QuestionPro is very easy and doesn't require much technical skills. QuestionPro has a very simple and easy to understand user interface in which all the tools are very well placed. It doesn't take much time to setup a basic survey with a Welcome and Thank You page. To make the surveys look more professional, we can customize every page with the features available in QuestionPro. We can add Multiple Choices to the questions in our survey. We have an option to add images that can be chosen as 'answer' to a question in our survey. We can also use various Graphical Ratings to add ratings like Thumbs Up or Down, Smiley Ratings and Star Ratings. To make the survey look even more professional, we can fill it with widgets like Maps, Date and Time etc. We can also add time limits to our survey by adding a Timer. Another best thing about QuestionPro is that we can do Survey Analysis which helps in analyzing data like survey taker's location, interest and the Time and Date when they started answering the survey.

Nachteile:

QuestionPro is so far the best survey tool for us but they should do something about the pricing. Some necessary features are exclusive to its Paid version which is a little bit costlier. Other than the pricing factor, there's nothing that we dislike about QuestionPro.

John S.
Member of Qualifications Committee in UK
Bildungsmanagement, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Quality well featured software free for Non Profits

5 vor 4 Monaten

Kommentare: The software has allowed us to see areas where our product can be improved which has resulted in better support of our clients. It has also allowed us to prepare reports for the accreditation authorities who approve our ongoing capacity to effectively evaluate student achievement in the (Non Profit) school's who use our certification process.

Vorteile:

Met our requirements and the Advanced version is free for Non Profits (normally over $!000 pa). Particular features we were looking for were not available with the Basic version which is free for all users. These features include Multilingual Surveys and enhanced support. Many other features are available in the Advanced version which we anticipate making more use of in the future.

Nachteile:

It was quite a learning curve to use for someone unused to doing surveys (previously another person had done them but using a different product). Some areas seem a bit clunky, but this may be par for the course with survey software. Everything seems to work when you get used to it.

Geoff M.
Digital Marketing Technologist in USA
Marketing & Werbung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

QuestionPro is holding our survey data hostage!

1 vor 4 Monaten

Vorteile:

It was fairly easy to set up a survey.

Nachteile:

We signed up for a free account and they mentioned on the pricing page that there was a limit of 1,000 submissions per survey on the free version. What they failed to clearly state, though is that once you go over 1,000 submissions on a survey, you GET COMPLETELY LOCKED OUT OF THE SURVEY!!! We got a TON of SPAM submissions even with the provided Captcha field added, which quickly pushed us over the 1,000 submission limit. But, instead of shutting the survey down, they continue to accept submissions and instead REVOKE ACCESS TO THE SURVEY FOR TEH CREATOR. Now I can no longer view, edit or even close the survey without PAYING FOR AN ENTIRE YEAR SUBSCRIPTION because they don't offer a monthly plan. So, essentially, if you are on a free account and go over 1,000 submissions, QUESTIONPRO WILL HOLD YOUR SURVEY DATA HOSTAGE UNTIL YOU PAY FOR AN ENTIRE YEAR SUBSCRIPTION because they don't offer monthly subscriptions. The reasoning I was given was that "they didn't want a bad experience for the survey takers" which is why they leave the survey open. What about the end-user experience for the companies setting up the surveys though? Personally, I'd rather my survey get shut down at 1,000 submissions and still be able to access the data then to have them keep collecting responses that I can't even access. Their customer service was also very slow to reply and the account manager was 15 mins late to our first meeting with no heads up, so I ended up waiting and having to reschedule.

Tiffani B.
Volunteer Coordinator in USA
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

QuestionPro is awesome!

5 vor 3 Monaten

Kommentare: QuestionPro is a great survey software that has tons of options for building and managing surveys!

Vorteile:

• QuestionPro allows for more responses – 1,000 responses per survey with unlimited surveys. • QuestionPro has a full basic plan for free. • QuestionPro allows use of a logo for free. • QuestionPro allows a custom thank-you page. QuestionPro also has Advanced License options for Automatic Redirect, Review/Print, Forward to a Friend, and a few other options. • QuestionPro has the option to send a thank-you email to the participant. • QuestionPro allows 25 question types for free. • QuestionPro allows custom variable mapping for free. • QuestionPro allows us to export raw data into an Excel Spreadsheet for free, as well as charts into either MS Excel or MS Word • QuestionPro has a really impressive analytics dashboard that breaks down responses by question, tells us where people are taking the survey from, the average time it takes people to complete the survey, and indicates how many people have: viewed the survey, completed the survey, and dropped out of the survey. • QuestionPro has Data Filters and Trend Report functions. • QuestionPro has separate tabs for free and advanced options

Nachteile:

• QuestionPro only has two survey types: all questions on one page, and one question at a time. • QuestionPro only has one available “Accessible” appearance themes for free. • QuestionPro does not send a notification when there are new responses for free, and does not allow you to add other recipients to receive the Daily Summary.

Michael D.
Database Specialist in USA
Non-Profit-Organisation Management, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Survey Product

5 vor 3 Jahren

Kommentare: We needed an easy way to collect data about how our customers were valuing the services we provided. It has also turned into a great tool for training our staff and recognizing services we may be lacking.

Vorteile:

The surveys are easy to build with a lot of question types to choose from. The customer service is very responsive, knowledgeable, and friendly. It was also very easy to brand our surveys so customers knew it was from us.

Nachteile:

It took a bit of time to get the logic nailed down for our split question.