UAS

UAS

von Universal Accounting Software

Wer verwendet UAS?

Abwechslungsreich - Vermietung, Verkauf & Services aller Art, inklusive Container, Anhänger, Baugeräte; Maurer-Versorgung einschließlich Ziegel- & Backstein-Produzenten; Industrie-Großhändler; Einzelhandel;

Was ist UAS?

Nahtloser Datenfluss vom operativen Geschäft bis hin zur Buchhaltung; für den Vertrieb, Einzelhandel und Geräteverleih.

UAS – Details

Universal Accounting Software

http://u-a-s.com

Gegründet 1990

UAS – Preisübersicht

UAS bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für UAS finden Sie unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Installiert - Windows

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

UAS Funktionen

Buchführungsprogramme
Abrechnung & Rechnungsstellung
Anlagegegenstand-Management
Bestellungen
CPA-Firmen
Fondsrechnung
Forderungen
Gemeinnützige Organisationen
Kontenabgleich
Kostenverfolgung
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Projektbuchhaltung
Regierung
Steuermanagement
Auftragsmanagement
Berichterstattung / Analyse
Bestell-Management
CRM
E-Mail Marketing
Elektronischer Handel
Mehrere Standorte
Mitarbeitermanagement
Provisionsmanagement
Retourenmanagement
Treueprogramm
Versand
Waren-Management
Auto-/Bootsverleih
Inspektions-Management
Instandhaltungsmanagement
Inventarverwaltung
Mehrere Standorte
Online-Buchung
Raten-Management
Reservierung-Management
Säumnisgebühren-Berechnung
Terminplanung
Vermietung medizinischer Geräte
Vertragsmanagement
Wiederkehrende Mieten
Auftragsmanagement
Barcode / RFID
Einkauf
Import / Export-Management
Inventarverwaltung
Lagerhaus-Management
Retourenmanagement
Verkaufsprognose
Versand-Management

UAS – Nutzerbewertungen

5 von 16 Nutzerbewertungen angezeigt

Gesamt
4.4/5
Benutzerfreundlichkeit
4.5/5
Kundenservice
4.7/5
Funktionen
4.2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.6/5

UAS has proven to be a great investment for my business!

Bewertet am 12.6.2017
Vince B.
President
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Cut down on staff time because we enter things once, and the entries flow throughout the system instead of using a stand-alone accounting system. Also helped us really organize our service side of the business.

Vorteile: I've been using Universal Accounting Software products for over 15 years for my businesses. I like the fact that all the modules "talk" to each other, particularly important for me with regard to Work Order Processing. Service and repair is a big part of my business, so having the ability to requisition parts and having the requests flow to the Purchase Order module saves a lot of time and effort... also the fact that we can keep a complete history for each tool that we service. I also like the versatility in the Point of Sale module and the fact that there are so many pricing options in the system. It's also really helpful that the POS module integrates with the Sales Order module so that back order quantities are accurately tracked.

Nachteile: I would love if it had apps, particularly for my I-phone or I-pad. It would also be great if the system could link up to my bank.

Reliable Precise and Dependable Software.

Bewertet am 5.6.2017
Joe C.
President
Bau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: saved money and time.

Vorteile: Automatic inventory conversions save me time and money. It was easy to learn and my team did not struggle with the transition at all. They were almost experts after the first day of training. The sales team is excellent! They stay connected even after the sales process is over. Site visits, customer service calls and so much more

Nachteile: I only wish I would have changed sooner. Universal has made my life easier.
I am very happy that we switched and my business has improved and so has our customer service as a result of using Universal.

Long standing customer/ fills all of my needs/ great customer support

Bewertet am 15.6.2017
Sandor E.
General Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: the software is easy to use and this makes it easy to train new employees. Search options are numerous. Items and customers are easy to look up by many different fields. Use it to rum both or my locations and the integration between locations is a true positive

Nachteile: lack of ability to remove parts of the software that my business does not need. Some upgrades that I have recommended that would benefit all businesses have not been implemented yet.

We have been using the program for about 4 years and the main support team is always there to help.

Bewertet am 27.6.2017
Katie H.
Administrative Executive
Einzelhandel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Ease of address lookups. Point of Sale module.

Vorteile: There are a couple of people at customer support that can fix just about anything that I may mess up. Also, there are a few things that they have customized for us that I use everyday. The lookup function that they customized for us is invaluable.

Nachteile: It is prone to crashing. Especially since I upgraded to Windows 10. One wrong move or just delay in use and the whole program closes. There are little quirks here and there that bother people but we either get used to dealing with them or thankfully it is only every once in a while.

From the beginning the support team has been the best!!

Bewertet am 6.6.2017
Joann S.
Administrative Manager
Bau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The history allows us to manage how we produce block and what items are stocked for resale. It also allow us to track our customer base and jobs we've completed.

Vorteile: Software is easy to use and even move to an excel for more information. We are also able to email invoices which cuts down on our postage costs.

Nachteile: Lack of 3 decimal points in the Inventory module. We purchase and sell products that needs at least 3 decimal places to keep the inventory correct.