Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Sniply?

Sniply ist ein Social-Media-Marketing-Tool, mit dem Nutzer benutzerdefinierte Nachrichten zu jeder von ihnen geposteten Webseite hinzufügen können. Benutzer können Calls-to-Action in jeden von ihnen gemeinsam genutzten Inhalt einbetten, einschließlich Links zu Artikeln von Forbes, Mashable, TechCrunch usw. Jeder, der auf einen Sniply-Link klickt, sieht den ursprünglichen Inhalt mit dem darin enthaltenen Call-to-Action. So können Unternehmen Follower für soziale Medien in Nutzer und Kunden umwandeln.

Wer verwendet Sniply?

Weltweit

Sniply Software - 1
Sniply Software - 2

Du bist nicht sicher, ob Sniply das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Sniply

Sniply

4,6 (29)
29,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
14
22
4,7 (29)
4,3 (29)
4,2 (29)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
1.250,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
161
8
3,8 (489)
3,8 (489)
3,9 (489)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Sniply

Salesforce Marketing Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kampagnenmanagement
Leadmanagement
Mailchimp
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Constant Contact
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Marketing 360
Am besten bewertete Funktionen
Terminverwaltung
Verhaltensanalysen
Website-Management
EngageBay CRM
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Kundendatenbank
Marketing-Automatisierung
Agile CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Ocoya
Am besten bewertete Funktionen
Automatisiertes Veröffentlichen
Content-Management
Nachterminierung
emfluence Marketing Platform
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
E-Mail Marketing
Zielseiten / Web-Formulare
Adhook
Am besten bewertete Funktionen
Automatisiertes Veröffentlichen
Content-Management
Verwaltung mehrerer Konten

Bewertungen über Sniply

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,2
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
76%
4
14%
3
3%
2
3%
1
3%
Rick
Rick
Director in Mexiko
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verlagswesen, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Innovative & useful link shortener that is also a CTA and lead generator

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: A fun, useful tool for creating on-the-fly calls to action. I use it every day.

Vorteile:

There are a number of similar services like it but Sniply is the one I keep coming back to, not least because the free plan is still very useful if not as powerful as the paid plans, which I have to admit are kind of pricey. (Backly is my favorite tool of this type but there's no free tier and I'm pretty cheap.) Sniply allows you to shorten a link, share it on social media with a call-to-action overlay pointing to whatever site or product you want. You can also create overlays with retargeting pixels, tracking pixels, and even a lead generation overlay that collects email addresses. My favorite feature of Sniply which I could not find documentation for but just discovered today while preparing for this review: Snipping a YouTube or Vimeo video creates a lightbox over wherever you want your followers to go. In my case, it goes to my film review blog. Closing the lightbox lands the visitor directly on my site. Seamless and very cool. Since I regularly share and write about short films that I find on the web, this is amazing!

Nachteile:

Sniply doesn't work on all sites but that's to be expected: many sites don't like tools like these and consider their use to be hijacking their original content. In that vein, I try to be careful what sort of links I use with Sniply. If the shared content is directly related to my own and if I'm adding value not only by sharing it but also pointing followers to further discussion about that specific content, then I have no qualms. It's a win/win.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Amazing CTA for all the links you share

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We use Sniply for all our shared links. The analytics are super helpful is seeing how effective it is for us.

Vorteile:

This amazing software convert any link you share into a call to action overlay that generates more traffic to you website or offer.

Nachteile:

The only problem with Sniply is the monthly pricing structure. I would definitely recommend the free trial first.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Really not a great tool, "snips" look like spam

2,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

It can direct traffic from a separate site to my clients in a fairly easy way. customizable CTAs are helpful

Nachteile:

it looks like complete spam, and the character limit is incredibly constraining. i only use this because its the cheapest option

Zach
Zach
Communications Specialist in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Non-Profit-Organisation Management, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great for adding call-to-actions for curated content on social media

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Helped boost user traffic and has provided as an extremely useful tool on social media.

Vorteile:

Driving website traffic through external content curation is a unique challenge that Sniply helps solve. The ability to add call-to-actions pointing back to your own website is a great way to drive traffic. Sniply works well with all of the key platforms like Facebook, LinkedIn, Twitter, etc.

Nachteile:

Some websites do block Sniply and to my knowledge there is no work around. This is one limitation to keep in mind if you find that links aren't working.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

This is an awesome tool for sharing content and branding it

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

The fact that you can customize the message and call to action button on each post is really great. It gives you the flexibility to create something people will actually interact with. You can also track successes as well.

Nachteile:

It doesn't always work on all sites. Sometimes it just won't be supported but you won't know until you've done all the work.