Was ist AireContact?

AireContact is an award-winning, Inbound, Outbound, and Blended cloud contact center solution with next generation features such as omni-channel communications, dynamic scripting, predictive dialer, and social media customer care. Inbound, Outbound calls, emails, chats, social feeds, fax , web call backs - all interactions are streamed into a multimedia blended queue. Available with private managed connection for QoS and exceptional voice quality.

Wer verwendet AireContact?

Organizations that have a contact center consisting of 10 agents or more: telemarketers; eCommerce; offshore, insurance, real-estate, legal, medical, political, customer service, pharmacies, hotels

Wo kann AireContact bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • AireSpring
  • 2001 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • AireSpring
  • 2001 gegründet
  • Telefon-Support
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AireContact – Videos und Bilder

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AireContact

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100,00 $/Monat
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AireContact Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufprotokoll
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Anrufüberwachung
  • Automatische Anrufverteilung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Call-Center-Management
  • Computer Telephony Integration
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Warnungen / Eskalation
  • Warteschlangenmanagement

Alternativen für AireContact

Ansprechende Kontaktcenter-Lösung/Multichannel-/All-in-one-Dialer – Dialer – IVR – SMS – Web-Chat – Soziale Netzwerke – Messaging und mehr.
Callcenter-Lösung zur Vereinfachung der Kommunikation mit Kunden und Interessenten.
Vollständige Marktabdeckung: von 10-1000 Agenten. Branchen: Finanzen, Gesundheit, Regierung, öffentlicher Sektor, Versorgung, Bildung, Hi-Tech, Service, BPOs, Telekommunikation.
Eine gehostete Wählanwendung für eingehende Anrufe, ausgehende Anrufe oder beides. Beinhaltet SMS-Nachrichten, E-Mails und Dashboard-Berichte.
BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.
MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider. With unrivalled technology and a fantastic 100% UK based team.
ContactSPACE bietet Cloud Contact Center-Technologie, mit der Kundengespräche verbessert und Produktivität und Transparenz erhöht werden können.
Cloud Contact centre technology solution hosted on Azure that is feature rich, scalable and offers advanced integration capabilities
Omnichannel customer interaction platform with AI self-service and agent-assisted capabilities on-cloud and on-premise
Tegsoft is a well-designed, all-in-one communication platform that can provide the best customer experience.
Call management software that helps businesses manage client calls, conferences, voicemail, agent screens, recording, and more.
All-in-one-Telekommunikations- und CRM-Plattform, die eine Omnichannel-Lösung zur Optimierung der Kommunikation und des S&OP (Sales and Operations Planning) für jedes Unternehmen bietet.
Flexible Cloud Contact Center Software Platform sold globally as CCaaS, & to enterprises. Fully blended omnichannel, quick deployment.

Bewertungen über AireContact

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
5,0
Kundenservice
5,0
Funktionen
Preis-Leistungs-Verhältnis

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
Abraham
IT Manager in USA
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

AireContact Increased our Agent Productivity by 83%

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: AireContact enables monitoring in real time. As a supervisor, the system gives me a good idea of what is going on with the agents. I can see call volume for the day, work load, how long calls are taking and pending calls. I can coach and monitor calls as they occur. This real-time data enables me to adjust agent schedules on the fly. I love the different channels
of communication it offers and I like that the agents can also view all interactions in a multi queue. From a supervisory standpoint, AireContact offers robust reporting, I can drill down to understand various interactions handled by my agents.
increased our agent
productivity by