Was ist innRoad?

innRoad ist ein SaaS-PMS (Software-as-a-Service), das speziell auf die Bedürfnisse von Gastgewerbeunternehmen aller Größen zugeschnitten ist.

Die Lösung bietet unabhängigen Immobilien einen Verfügbarkeitskalender, eine Buchungsmaschine und eine OTA-Anbindung (Online Reisebüro). Nutzer können Gruppenbuchungen verwalten, Rateninventar und anpassbare Berichte auf derselben Plattform verwalten.

innRoad ist standortübergreifend, von jedem Gerät oder Standort aus zugänglich und PCI-konform (Payment Card Industry).

Wer verwendet innRoad?

innRoad ist ein cloudbasiertes PMS, das auf die Bedürfnisse von Immobilien aller Größen zugeschnitten ist, einschließlich Hotels, Motels, Resorts, Frühstückspensionen, Lodges und Campingplätze. Wird in den Vereinigten Staaten, Kanada und Großbritannien verwendet.

Wo kann innRoad bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • innRoad
  • Ansässig in New York, USA
  • 2000 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 225 weitere

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • innRoad
  • Ansässig in New York, USA
  • 2000 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
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Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 225 weitere

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Englisch

innRoad – Videos und Bilder

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Videos zu innRoad
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innRoad

150,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
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3,00 $/Monat
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Nicht verfügbar
Kostenlose Version
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innRoad Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebotsmanagement
  • Anmerkungen zur Reservierung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Drittanbieter-Integration
  • Front Desk Management
  • Für die Ferienvermietung
  • GDS-/OTA-Integration
  • Gasterlebnis-Management
  • Gruppenreservierungen
  • Haushaltungsmanagement
  • Instandhaltungsmanagement
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kanalmanagement
  • Kundenbetreuung
  • Marketing-Automatisierung
  • Mitarbeitermanagement
  • Online-Buchung
  • Raten-Management
  • Reservierung-Management
  • Verkaufspunkt POS
  • Zahlungsabwicklung

Alternativen für innRoad

Lobby is an easy-to-use online platform that helps you to increase direct bookings and simplifies the administration of your property
Cloudbasierte All-in-one-Immobilienverwaltungslösung für australische Immobilien mit Verwaltungsrecht, die ein tragbares und stabiles PMS bietet.
Cheerze Connect is the most comprehensive Cloud Hotel Management Software. It helps you to run your hotel operations efficiently.
Channel manager with PMS tools and Booking engine. Manage your bookings, guests, accomodations and owners in one single place.
Tool für die Verwaltung unabhängiger Hotels. Gästeplanung, Kalender, Reservierungen, Buchhaltung und mehr.
Die Cloud-Tourismus-Technologieplattform von NewBook bietet dir alles, was du für die effiziente Verwaltung deines Unternehmens benötigst.
Hotel management solution that helps businesses manage reservations, handle room availabilities and streamline accounting operations.
Mithilfe dieser Anwendung können Gastgeber und Hoteliers die Raumverteilung und Buchungen problemlos abwickeln. Für alle, die Räume vertreiben und Geschichten verbreiten.
Verwalte Preise, Verfügbarkeit, Buchungen und Gästebetreuung von einer einzigen automatisierten Plattform aus.
Cloudbasierte Gastgewerbe-Plattform für Hotelmanagement und Vertrieb.
Für Unterkünfte, Restaurants, Sport- und Freizeitaktivitäten entwickelte Software und Tools.
RezExpert is a fully featured Reservation & Property Management system suitable for any business that needs to manage bookings.
Die Immobilienverwaltungssoftware bietet dir die Einfachheit einer umfassenden, durchgängigen Lösung für das Gastgewerbe.

Bewertungen über innRoad

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

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Carla B.
Carla B.
Sales Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Customer Service Is The BEST!!!

5 vor 4 Jahren

Kommentare: It was an easy transition from our previous pms. Customer support is excellent.

Vorteile:

The system was really easy to learn and easy to train. I love the immediate customer support response. I can email an issue over and I usually get a call right away. I am very happy with the choice we made.

Nachteile:

We did have some hiccups in the beginning but we worked them out. There are some more detailed reports I'd like to be able to get and maybe speed it up some but I know they are still working on it. Overall great for our property.

Adam C.
Front Office Manager in USA
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Very Happy!

5 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: We've improved our inventory management process tremendously. Before innRoad, we were spending countless hours making sure our available inventory was up to date and accurate. With innRoad, I can monitor the inventory from my mobile devices and make any quick necessary changes at any time. The alerts and auto-update features are great and work well if you have not manually adjusted any rates.
I would like to be able to have more than one travel agent % set up.

Vorteile:

How easy it is to get in contact with customer support. They are always available by email or phone and ready to help. The support team is very knowledgeable and usually able to assist right away.

Nachteile:

I feel the system can run a little slow sometimes. I've come across certain issues which can't be explained by support as to why they happened or what to do to prevent them in the future. Again, support always helps resolve these issues quickly.

Jeremy J.
Owner in USA
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Save your Money

1 vor 3 Monaten

Kommentare: Very poor. Management doesn't follow up and they think I have nothing but time to sit at my phone and wait for return calls. They don't take suggestions. They did a report "update" and it is no longer formatted to be printed. They do not vet their updates. The system is very slow and you get the wheel of death. We had a seasonal worker quit because Innroad constantly had errors and made her look bad. They did an update before our 2021 season that left our automatic payments at the time of check in stop. You had to manually go into the folio and take payment. It was embarrassing. I could go on about why not use them but the CEO and CFO do not care about users. You can even read the reviews on Glassdoor about management. There are much better systems out there. Guest counts are off as the only way to add additional guest is by creating a addition charge versus updating the reservation. If you update the reservation it will reflect the current price which could be higher or lower then originally booked.

Vorteile:

It's very simple. It was very automated. highlight was. With updates now you are clicking more and more. Now to add a new guest to the reservation you have to click add guest. Prior it was on the same screen.

Nachteile:

They have no clue what hotel operators need to thrive in the industry and fail to release any updates. During a pandemic you would think they would develop contactless check-in. They do nothing to allow hoteliers to drive the bottom line using technology.

Robert B.
General manager in USA
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Easy software to use and understand

5 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: When I first got innroad a few years ago I found the software to be a little slow but over the last year they have improved that and I have no complaints I find the customer serviced to be very available when I need them and any problems small or large they fix immediately.

Vorteile:

The thing I like most about innroad is the software is very easy to understand and easy to train people. The tape chart offers a lot of different things and is very self-explanatory with its color codes and reference guide available at any time.

Nachteile:

When I first got innroad a few years ago I found the software to be a little slow but over the last year they have improved that and I have no complaints

Jimmy R.
Owner/Operator, General Manager in USA
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

In Betracht gezogene Alternativen:

Easy to use, less-sophisticated, good price

4 letzten Monat Neu

Kommentare: innRoad is always willing to help us through issues. Overall, we have had a very good experience.

Vorteile:

Tape chart functions are very good. Group bookings are pretty easy. Good visibility for room inventory and availability

Nachteile:

innRoad does not seamlessly integrate with our credit card merchant. It used to, but a couple of years ago they stopped supporting our merchant services and have since tried hard to get us to use their own merchant services. We don't like being pigeon-holed.