Was ist Ontraport?

Eine All-in-one-Plattform für Business- und Marketing-Automatisierung. Wo Unternehmer starten, ihre Unternehmen zu systematisieren und zu skalieren. Die Plattform nutzt Funktionen wie: Voll funktionsfähige CRM Autoresponder Webforms Aufgabenmanagement Lead Scoring und Routing Zahlungsabwicklung Affiliate-Management Zwei-Wege-SMS Postkarten-Tracking für alle oben genannten und vieles mehr ...

Wer verwendet Ontraport?

Fortschrittlich genug für große Unternehmen, konzipiert für kleine Unternehmen. ONTRAPORT ist deine Verbindung zu Kunden mit Do-it-yourself-Einfachheit, persönlicher Beratung und einem für dich maßgeschneiderten Marketing- und Vertriebsansatz.

Wo kann Ontraport bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil)

Über den Anbieter

  • Ontraport
  • Ansässig in Santa Barbara, USA
  • 2006 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Ontraport
  • Ansässig in Santa Barbara, USA
  • 2006 gegründet
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Ontraport – Videos und Bilder

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Ontraport

79,00 $/Monat
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Nicht verfügbar
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97,00 $/Monat
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Ontraport Funktionen

  • Abonnenten-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • CAN SPAM-Compliance
  • CRM
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • Email-Kampagnen-Management
  • Für kleine Unternehmen
  • Gebietsmanagement
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Listen-Management
  • Marketing-Automatisierung
  • Mitglieder-Datenbank
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliederkommunikation
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mitgliedschaftsarten
  • Mitgliedschaftsverlängerung
  • Mobil-ootimierte E-Mails
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Marketing
  • ROI-Tracking
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration
  • Spenden-Tracking
  • Stapelverarbeitung
  • Suchen / filtern
  • Terminplanung
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Vorlagen-Management
  • WYSIWYG-Editor
  • Workflow-Management
  • Zahlungsabwicklung
  • Zielseiten / Web-Formulare
  • für gemeinnützige Organisationen

Alternativen für Ontraport

HubSpot CRM ist die 100% kostenlose, flexible und intuitive CRM, die dein Verkaufsteam lieben wird. Erfahre mehr über HubSpot CRM
GetResponse E-Mail-Marketing hilft dabei, mehr Leads und mehr Umsatz mit weniger Stress und mehr Erfolg zu erzielen. Erfahre mehr über GetResponse
Alle Marketing-Tools, Funktionen und Expertenanleitungen, die du benötigst, um erfolgreich zu sein – alles an einem Ort. Erstelle deine kostenlose Website.
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CRM Add-in für Outlook, die bei der Verwaltung von Kontakten, Vertrieb, Projekten und Mail-Merges hilft. Sofort verfügbar auf iOS / Android.
Agile CRM ist eine komplette Verkaufs-, Marketing- und Service-Suite, die es Kleinen und mittleren Unternehmen ermöglicht, wie die Fortune 500 zu verkaufen und zu vermarkten.
Ein intelligentes Vertriebs-CRM, das dem Vertriebsteam hilft, produktiver zu sein, ihren Umsatz zu steigern und Kundschaft zu gewinnen.
Ein fortschrittliches Marketing- und Vertriebssystem, das zur Automatisierung der personalisierten Kommunikation und zur Optimierung der internen Prozesse beiträgt.

Bewertungen über Ontraport

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,1
Benutzerfreundlichkeit
3,8
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

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Annette P.
Annette P.
Automation Consultant in Guatemala
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Simply The Best!

5 vor 2 Monaten

Kommentare: Ontraport is heads and shoulders above the competition for an all-in-one automation tool. Yeah, I know, I sound like their marketing, but it's true. I get super cranky when tech takes up unnecissary time because it just sucks 🤪👈, AND with Ontraport, it just works and it's intuitive to USE 🎉. It's also, unlimited in nature, with their open API you really truly can scale and do anything with this platform.
I've personally used them all, infusionsoft, kajabi, active campaign, clickfunnels... They say they are great 'all-in-one' solutions and they really just don't compare once you become a heavy user of these platforms.
Get the right tech, get Ontraport.

Vorteile:

Incredible customer support, along with the platforms features and unlimited capabilities really sets this software heads and shoulders above the rest. Everything really can be consolidated into this one platform, saving you time and headaches with deploying your business with a automated platform.

Nachteile:

In the past, when new features were released, they could be a bit buggy from my experience for the first couple of months. However, their latest "CMS" release (which is a feature that allows you to build SAAS apps right in their platform!) came out without any significant issues, and the feature release they did before that one (mobile app) also seemed to be flawless.

Antwort von Ontraport

vor 7 Tagen

Thanks for this raving review, Annette! We appreciate you sticking it out with us all these years and we're so happy to hear you've been satisfied with the most recent app updates. Thanks again for the five stats!

Matt J.
Director in Neuseeland
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Daily user since 2014

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Like most businesses, we use Ontraport for general email marketing but we also use it track leads and automate follow up of hot leads - this has vastly improved our sales focus, conversion rates, and sales value

Vorteile:

1. Ease of use, a great tool for all my marketing and automation. You have to try it to really understand 2. Support, many of whom I now know on first name basis - Ontraport attracts top notch people to be part of their team and they bend over backwards to help, especially if mistakes are made... I find them extremely proactive. 3 Come for the software, stay for the people. Not only are the staff extremely good at what they do but so are the leaders. Every dept head I've spoken with has been extraordinary and a credit to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who himself is all over the wider community. All of this plus the Facebook Community which is amazing, no question too dumb or too complex, everyone within the wider community is very helpful.

Nachteile:

The knowledge base could probably do with more detail but I can normally get the answer I need from the community with is very strong and healthy

Antwort von Ontraport

vor 2 Jahren

Thanks for the kind words, Matt! We're happy to have you as a part of the Ontraport family. We're constantly making updates and additions to our Support Center, so please let us know if you have any specific feedback or suggestions for information to add!

Verifizierter Rezensent
MD in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great potential, but doesn't work

2 letzten Monat Neu

Kommentare: We've invested hundreds of hours, only to find core elements (split testing and analytics) don't work, as well as massive page load speed issues. Have waited ages for support, which is awful if they don't know the answer..

Vorteile:

Amazing page builder, with templates and global blocks. Super easy to use.

Nachteile:

No European support - you have to wait until 4pm for answers. Often page load times very slow. Statistics and Split test don't work

Antwort von Ontraport

vor 7 Tagen

Glad to hear you've enjoyed using our page builders and templates! We understand the time zones can be frustrating without 24 hour support our support team has won many awards for the white-glove service we provide and a big part of that is because we don't outsource international support teams. We hear you and appreciate your feedback.

Andra V.
Founder in Kanada
Marketing & Werbung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great for a marketing CRM

4 letztes Jahr

Kommentare: We used it to manage our email marketing campaigns and follow up with B2B leads.

Vorteile:

Ontraport is super customizable and intuitive to use. We use the email marketing tool and manage our leads through the sales pipeline. I love the automation component of Ontraport also.

Nachteile:

I wish there was a way that Deals could be auto-created because at the moment we are using the "Contacts" section as this is the only way leads can be auto added via the Zapier integration.

Antwort von Ontraport

letztes Jahr

Hello Andra! We're so happy to hear Ontraport's robust features have been helpful for your business. There actually is a way to automatically create Deals using webhooks. In this video around ~58:00 Landon talks about about many-to-many relationships, specifically Deals. https://www.youtube.com/watch?v=Uijq4_tafIg&t=3480s I hope this video helps, but if you still need more assistance, feel free to reach out to Support or post in the Ontraport User Community in Facebook. :) And thanks for the review!

Ksenia B.
Ksenia B.
HR manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Powerful, multifaceted, intuitive

4 vor 4 Jahren

Kommentare: It just simplifies so many processes. Being able to build a page, send emails, manage contacts, and set up campaigns all under one roof makes everything so straightforward. We're better able to roll out new ideas and events because multiple team members have learned the simple UI, and because we don't have to juggle amongst several different services for each step of the process.

Vorteile:

I like how easy it is to create a sequence of events from start to finish--a page for customers to visit, a form to fill out, an email to send them upon form submission, a page to be routed to, a campaign of future emails to be added to... it's all so simple to set up with Ontraport's vastly powerful tools and visually intuitive interface.

Nachteile:

Some quirks and bugs in the page editors can make building a page frustrating--for instance, in the sidebar where you upload a photo for a certain block of the page, your cursor naturally tracks over Ontraport's sample photos on the way to the Submit button--and hovering over one of those images causes it to be chosen, overwriting the image you just uploaded and inserted. I have to take a scenic route in a big C-shape with my cursor to avoid this happening. Little quirks like that stack up and become pretty frustrating.

Antwort von ONTRAPORT

vor 4 Jahren

Hi Ksenia! Glad you and your team are using and enjoying the software. We hear you about the page builder. Keep an eye out for updates, we are constantly making the UI and experience better.