ServiceNow Facility Management

ServiceNow Facility Management

von ServiceNow

Wer verwendet ServiceNow Facility Management?

Es handelt sich um eine für alle Unternehmen konzipierte, cloudbasierte Facility-Management-Software, die zur Verbesserung der Ressourcennutzung beiträgt, um die Betriebskosten zu senken und die Dienstleistungen nach Unternehmen zu priorisieren.

Was ist ServiceNow Facility Management?

Software, die Warnungen und Vorfälle basierend auf IT-Ereignissen generiert. Hilft dir, die Auswirkungen dieser Ereignisse auf dein Unternehmen zu verstehen.

ServiceNow Facility Management – Details

ServiceNow

http://www.servicenow.com

Gegründet 2003

ServiceNow Facility Management – Preisübersicht

ServiceNow Facility Management bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für ServiceNow Facility Management findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

ServiceNow Facility Management Funktionen

CAFM Software (Computer-Aided Facility Management)
Anlagegegenstand-Management
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandskontrolle
Besuchermanagement
Für Schulen
Geräte-Management
Gewerbliche Immobilien
Inspektions-Management
Kreditplanung
Lieferanten-Management
Raumverwaltung
Störfallmanagement
Vorbeugende Wartung
Wohnimmobilien
Zimmer-Planung

ServiceNow Facility Management – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 8 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.2/5
Benutzerfreundlichkeit
3.9/5
Kundenservice
3.7/5
Funktionen
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3.5/5
Verifizierter Rezensent
Microsoft SQL Server DBA
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.12.2017

"Using as a ticketing system for IT service management tasks"

Vorteile: ServiceNow is ITIL compatible tool for managing and tracing incidents and changes for your infrastructure

Nachteile: A bit poor reporting featured, we had to use third party reporting, to get everithing required by business.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.12.2017
Manoj K.
Lead Engineer
Informationstechnologie & -dienste, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.10.2017

"Helpful software for raising incidents and tracking the same."

Kommentare: Reporting issues specific to software access, n/w issues to IT support team is quite easy through this software

Vorteile: 1. As I'm working in IT industry, many times I need help regarding hardware, software access, or reporting network issues. I don't need to call the customer support. I raise an incident on service now and customer support team track it and close the issue, sending me a notification about the same. 2. I don't need separate login and password. Once I click on the service now, it automatically logs in using windows login/password. 3. The format for raising the incident is good and it covers all important input from the users.

Nachteile: 1. I felt that there is a lot of scope for improvement in GUI font, colour choices and options on the homepage.
2. I have observed issues in the loading of its web pages intermittently.
3. For me, this software is primarily useful in reporting the issue. I was expecting a visible direct link for it on the homepage. However, I have to go to "get help", and then we can see its option.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.10.2017
Cody J.
Facilities Specialist
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.2.2018

"Easy to use, Full functionality, Great way for me to get work done efficiently. "

Kommentare: We are able to assist our employees that have any issue during their work day and respond in an appropriate time frame.

Vorteile: I love how once a ticket is submitted how fast it comes through to me. The ease of use and learning this program was fairly easy. The Tracking is amazing when it comes to keeping stats is great when it comes to year end reviews.

Nachteile: The one and only issue I have had with this software Is sometimes when tickets are submitted they do not come through, which causes some inconvenience. Other than that Its great!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.2.2018
Verifizierter Rezensent
Co-Founder, Director of Business Development
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.6.2018

"Needs improvements, but has potential"

Kommentare: Excellent ticketing and escalation system.

Vorteile: We use this tool to monitor services andIt has'sProven to be useful.I like the reports it generates, and the ability to escalate. The ticketing system is especially useful.

Nachteile: Very disappointed with customer support, we had to wait 2 to 3 days for a response. Unacceptable. We've also had problems with high reloads, but that just might be par for the course.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.6.2018
Verifizierter Rezensent
RTE Analyst
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.8.2018

"Can be improved "

Vorteile: There’s a corresponding mobile application.

Nachteile: Not very user friendly for setup and searches.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.8.2018