Wer verwendet ResMan?

ResMan ist ein Immobilienmanagementtool, das für erschwingliche und konventionelle Verwalter von Mehrfamilienhäusern entwickelt wurde und robuste Betriebs- und Buchhaltungsfunktionen und Lösungen für den Lebenszyklus der Bewohner bietet.

Was ist ResMan?

ResMan ist eine Immobilienmanagement-Plattform, die von Eigentümern und Betreibern als innovative Technologielösung für ein konstantes NOI-Wachstum und ein atemberaubendes Bewohnererlebnis entwickelt wurde. Endlich gibt es eine Immobilienverwaltungssoftware, die die Buchhaltung, das Bewohnerengagement und die Integration vereinfacht, egal ob du vor Ort, im Außendienst oder im Büro des Unternehmens arbeitest. Probiere es aus. Du wirst die Software lieben.

ResMan – Details

ResMan

https://myresman.com

Gegründet 1999

Videos zu ResMan
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ResMan – Preisübersicht

ResMan bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.


Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

ResMan – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

ResMan Funktionen

  • Kreditüberprüfung
  • Leerstandsmanagement
  • Mieter-Nachverfolgung
  • Mieter-Portal
  • Mieter-Screening
  • Online-Zahlungen
  • Steuermanagement
  • Website-Management

Siehe die vollständige Hausverwaltungssoftware Liste

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Eigentümerportal
  • Finanzmanagement
  • Immobilien-Datenbank
  • Instandhaltungsmanagement
  • Kommerzielle Immobilienverwaltung
  • Kontaktmanagement
  • Kreditüberprüfung
  • Miet-Nachverfolgung
  • Mieter-Nachverfolgung
  • Mieter-Portal
  • Mietmanagement
  • Offene Stellen verfolgen
  • Portfoliomanagement
  • Steuermanagement
  • Säumnisgebühren-Berechnung
  • Versicherungsmanagement
  • Website-Management
  • Wohneigentumsmanagement
  • Zahlungsabwicklung

Siehe die vollständige Immobilienmanagement Software Liste

ResMan Alternativen

Mehr Alternativen zu ResMan

ResMan – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,5/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,5
Kundenservice 4,3
Funktionen 4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,5

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Becky O.
Vice President
Immobilien, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 4.8.2020

"Easy, convenient"

Vorteile: I love that I can get an easy overview of my entire portfolio. The dashboard is useful, the reports are great and the software is very intuitive. There is an easy flow between products and everything is included in the monthly price.

Nachteile: I would like better reporting for excluded units

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 4.8.2020
Kate A.
Regional Manager
Immobilien, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    3 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 13.8.2020

"Efficient, Effective and User Friendly"

Kommentare: My experience with Res Man has been great! I have been using the software for roughly 4 years, it has been very intuitive and helpful.

Vorteile: Res Man offers user friendly functions that make even the most novice of user, feel like a pro. I love how easy the system is to navigate. I also enjoyed the multiple integration options to additional vendors and partners to expand the multilevel use of the platform.

Nachteile: I am not a large fan of the reporting layout. I do like the drilling in aspect on the reports that link you back to Res Man to research if needed. But, the combing through the reports on the report page us not friendly to the eyes and it is very easy to overlook something you need quickly when in a rush.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 13.8.2020
Davis P.
Property Manager
Immobilien, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    3 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 9.10.2020

"Useful Product"

Kommentare: Has good features, but ResMan can be slow with the most critical aspects of the business.

Vorteile: Organization and integration is the best part. Syncs up with bank accounts, inspection software and other various tools needed for successful property management

Nachteile: Customer Service/Help Line: On average, I'm on hold between 30-45 minutes
Creating a New Property: Took 2-3 months for a newly managed property to be added to the system

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 9.10.2020
Michael T.
Operations Specialist
Immobilien, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2 /5
  • Kundenbetreuung
    3 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 5.10.2018

"Getting Better, but not there yet"

Kommentare: Overall, I think ResMan is TRYING to get in the game, but I wish it could happen a little(or a lot) quicker. Our account rep and support team are always great, they really do try their best to make all of our Property Management Softeware dreams come true.
I REALLY want to love ResMan, I am hopeful that the future will show some drastic improvements!

Vorteile: It is somewhat easy to use, the dashboard is attractive and doesn't look sterile and cold like OneSite. The support team needs to be larger, but the team they have definitely does their best to react quickly and puts in requests for enhancements when we can not be helped. They are always friendly and upfront on what is coming and what they are trying to improve.

Nachteile: Too much double work, for instance to add lease term options you must add the property to the lease terms desired under Admin, Settings AND add the lease term under Property, Unit Type. As an Admin that the Regionals/Site Team depend on it is imperative that requests be taken care of swiftly and almost every task in ResMan requires an absorbent amount of time on the back end.
Easy Lease, there is nothing easy about this.... from the set up to the use at the site level. Entarata has been my favorite with inline applications/leasing as far as ease of use and customer experience. Real Page wins over ResMan in this area as well.
It feels like the software was designed by out of industry people, alot of things just don't make sense. For example if you want to require that applicant's enter their email address to complete the application(which OF COURSE this should be a required field when you are using online lease forms/apps) you can not exclude non-lease holders or children. Everyone in the household has to have an email entered....

Antwort des Softwareanbieters

von ResMan an 12.10.2018

Hi Michael. Thank you for your review. Everyone at ResMan loves First Choice. We'll be reaching out to you directly to address your concerns. We have some great stuff around the corner that should put a smile on your face. We're working hard to make it the best software you'll ever use. Please always feel free to reach out...we're here to help. --Dennis Behrman, SVP of Marketing

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 5.10.2018
Jaimie O.
Pricing Manager/Resman Troubleshooter
Immobilien, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    3 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 13.8.2020

"Smoothest Software Out There!"

Kommentare: Overall positive!

Vorteile: Instead of having different modules added on in an attempt to stay updated, REsman has a smooth, fully integrated platform that is user friendly and was easy (relatively) to install. We appreciate their ability to use integration partners, rather than forcing their customers to use ONLY their product, especially to integrate with our own website, insurance partner etc. This allows us more flexibility and control over which services we choose to use. They are one of the friendliest softwares for our on-site teams and have super good help videos and instructions. They are easy to get along with and I predict they will give Yardi and Onesite a run for their money. I highly recommend!

Nachteile: The accounting processes did not mesh quite as well, but our accounting department was able to come up with work arounds that satisfied them. Customer service used to be above expectations, but I think they have had some turnover and although I do think their customer service reps are polite and effective, we are not likely to get our issues resolved in less than 1 to 2 weeks now.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 13.8.2020