Wir helfen Unternehmen seit 17 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist Adobe Campaign?

Adobe Campaign ist die einzige Marketingsoftware für Unternehmen, die speziell für die Verwaltung, Automatisierung und Optimierung von Programmen in herkömmlichen und neuen Kanälen wie Direktmailing, E-Mail und Mobile entwickelt wurde. Mit Neolanes Cross-Channel-Direktmarketing- und Lead-Management-Lösungen können Vermarkter Kampagnen, Ressourcen, Kundendaten und Analysen von einer einzigen Plattform aus verwalten, um die Effektivität und die Kapitalrendite drastisch zu verbessern.

Wer verwendet Adobe Campaign?

Adobe Campaign ist für alle Unternehmen konzipiert, die die Ausführung mobiler, sozialer, E-Mail- und Offline-Kampagnen automatisieren möchten.

Adobe Campaign Software - 1

Du bist nicht sicher, ob Adobe Campaign das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Adobe Campaign

Adobe Campaign

4,4 (181)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
72
10
4,0 (181)
4,0 (181)
4,0 (181)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
1.250,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
162
8
3,8 (503)
3,8 (503)
3,9 (503)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Adobe Campaign

Salesforce Marketing Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Email-Kampagnen-Management
Kampagnenmanagement
ZoomInfo Sales
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Kontakt-Datenbank
Lead-Erfassung
HubSpot Marketing Hub
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
Email-Kampagnen-Management
Marketing-Automatisierung
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
Kontakt-Datenbank
Marketing-Automatisierung
Shopify
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Einkaufswagen
Mobiler Zugriff
MailUp
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Mobiloptimierung
Sendungsverfolgung
Brevo
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Kontaktmanagement
Marketo Engage
Am besten bewertete Funktionen
Abonnenten-Management
Email-Kampagnen-Management
Kampagnenplanung
Marketing 360
Am besten bewertete Funktionen
Social Media-Überwachung
Verhaltensanalysen
Zielseiten / Web-Formulare

Bewertungen über Adobe Campaign

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
4,0
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
53%
4
36%
3
8%
2
2%
1
1%
Jeniffer
Jeniffer
SEO Specialist in Rumänien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Intuitive Marketing Campaign Management product.

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Adobe Campaign is quite a reliable marketing content creation and management software which also allows social media marketing campaign management.

Vorteile:

This Adobe solution offers the most responsive and easy multiple marketing campaigns management and monitoring ability is also excellent. The content integration and how easy to create effective sales reports on this Adobe platform is perfect. Lead distribution and Email list management using the system is perfect.

Nachteile:

Easy to get familia with the features, and the support offered is helpful and easy features configuration and navigation across the entire interface.

Ade
Online Digital Marketer in Nigeria
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

It is like a Pro tool for Content Marketing Business online

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: This program is fantastic for automating marketing processes. The tool makes managing customer relationships a breeze.

Vorteile:

It has a very friendly interface. By tailoring campaigns throughout the whole network, we can improve every customer's web, email, and mobile phone experience. Customization on various channels for various clients is simple, and workflow and modification are both extremely possible. It also provides us with the option of creating a personalized dashboard that allows us to configure it to our liking and puts all of the capabilities at our fingers.

Nachteile:

The only issue is that you might need to be a little techie to understand the platform and make the best use of it for great results

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Luxusgüter & Schmuck, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great for campaign management, analytics should be improved

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Adobe Campaign experience is good in day by day campaign management, creation and delivery. The implementation and adoption curve was a little bit more complicated compared to the previous tool. In order to exploit advanced features a constant IT support is required. In order to leverage on campaign insight and kpi we preferred to export raw data on external data visualization tools

Vorteile:

The overall campaign management and advanced workflows management. Also content personalization could be done creating custom content blocks.

Nachteile:

The campaign analytics features are below the expectations as well as the integration with other Adobe tools (eg. Adobe Analytics)

giselle
graphic designer in Mexiko
Design, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

usefull tool for my company!

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: we used to waist so much time emailing our costumers and this software save us money and time because now we automatice our emails.

Vorteile:

it's easy to use, the interface is instinctive and provide the solutions for my company clients improving costumer experience.

Nachteile:

for some of my collaborators was difficult at the beginning but it's worth it

Marlyn
Marlyn
Marketing Operations Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Adobe campaign- Marketing automation

4,0 letztes Jahr

Kommentare: It has a wide range of capabilities, such as content management, built-in reporting, and advanced segmentation and targeting features.I like that the platform is designed with real time responsveness in mind, allowing you to run multiple automated campaigns simultaneously and edit them on the fly without pausing and restarting.

Vorteile:

Adobe Campaign is one of the best marketing automation platforms I have used, it is very solid and something that I can highlight after 3 years of testing it is its versatility and scalability. With features that go beyond email to include SMS, push notifications, and even Whatsap integrtion, it's a well-crafted piece of software from Adobe that serves to reach a wide audience, now capable of reaching over a billion users with its new V8 architecture.I like that the platform is designed with real-time responsiveness in mind, allowing you to run multiple automated campaigns simultaneously and edit them on the fly without pausing and restarting.

Nachteile:

It is a platform for people who have used similar software and who already have some knowledge, otherwise I don’t considr it user friendly, the learning curve is long, it has many functions and its menu for new users can be confusing, its interface is not the best of all.Another negative point is that it is a platform that is very closed to the Adobe ecosystem.