Durchschnittliche Bewertung

67 Bewertungen
  • Gesamt 4.3/5
  • Benutzerfreundlichkeit 3.8/5
  • Kundenservice 4.1/5
  • Funktionen 4.4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.1/5

Produktinformationen

  • Startpreis 9,99 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Adobe
  • https://www.adobe.com

Über Adobe Campaign

Adobe Campaign ist die einzige Marketingsoftware für Unternehmen, die speziell für die Verwaltung, Automatisierung und Optimierung von Programmen in herkömmlichen und neuen Kanälen wie Direktmailing, E-Mail und Mobile entwickelt wurde. Mit Neolanes Cross-Channel-Direktmarketing- und Lead-Management-Lösungen können Vermarkter Kampagnen, Ressourcen, Kundendaten und Analysen von einer einzigen Plattform aus verwalten, um die Effektivität und die Kapitalrendite drastisch zu verbessern.

Adobe Campaign Funktionen

  • A/B-Tests
  • Abonnenten-Management
  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bildbibliothek
  • CAN SPAM-Compliance
  • Drip-Kampagnen
  • Dynamische Inhalte
  • Ereignisgesteuerte E-Mail
  • Kundenbefragungen
  • Mailinglisten-Management
  • Mobil-ootimierte E-Mails
  • Vorlagen-Management
  • WYSIWYG-Email-Editor
  • Zielseiten / Web-Formulare
  • E-Mail Marketing
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Kanalmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Leadmanagement
  • Mehrere Kampagnen
  • Kampagnenmanagement
  • Lead Scoring
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Distribution
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Pflege
  • Pipeline-Management
  • Planungs-Tools
  • Quellen-Nachverfolgung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • A/B-Tests
  • Analytik / ROI-Verfolgung
  • Anpassbare CTAs
  • Drip-Kampagnen
  • Dynamische Inhalte
  • Lead Scoring
  • Sales Intelligence
  • Segmentierung
  • Social Marketing
  • Suchmaschinen-Marketing
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Zielseiten / Web-Formulare

Die hilfreichsten Reviews für Adobe Campaign

It is a program that allows you to manage marketing or advertising campaigns controlling every step.

Bewertet am 28.6.2018
Emily yohanna S.
Diseñador de modas
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Is the best tool to have control of advertising campaigns helps detect users or customers and allows direct contact with them.

Vorteile: This platform allows me to create, execute and follow advertising campaigns on channels, you can send messages and send private messages with new profile options, your preferences and needs. Put the ability to safely select the right audience to send the expected message. At the same time it allows you to create operational reports to track the impact of the campaign and pilot your solution.

Nachteile: I really do not see cons in the program I have been using it for a while and each version outperforms the other, excellent tool for marketing management.

Great marketing automation tool

Bewertet am 2.6.2019
Jennifer D.
Graphic Designer
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: We love that Adobe Campaign and how we are able to tracking multiple CRM activities, like real-time campaigns, targeted campaigns, and handle our email marketing. Being able to track campaign behavior in a snap shot helps us understand our users and we are able to segment them by persona for future targeted campaigns. Automating our campaigns has increased our sales and has given us a better understanding of our clientele.

Nachteile: To be able to use it's features to the fullest it requires experienced developers and can be difficult for new users to learn.

Conveniently track projects

Bewertet am 20.12.2019
Maya T.
English Language Teacher
E-Learning, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: At Adobe Campaign, I like visual analytics. After creating a project, I easily track the steps. All statistics get to my personal account. I also liked the ability to personalize email newsletters.

Nachteile: I work as a teacher, and Adobe Campaign is more of a marketing tool. I would switch to a program more suitable for my tasks, but the authorities are against it.

Great platform but many flows

Bewertet am 22.4.2018
Jonathan W.
Marketing Guru
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Adobe Campaign is a true development platform. For extremely custom solutions, it can be very powerful (provided the right hardware is chosen for on-premise solutions). The data model provides a lot of flexibility, which gives it a leg up on some of Campaign's direct competitors.

Nachteile: Lots of bugs, lack of proper documentation and tutorials makes it difficult for users to achieve the results we ultimately need to.

Great tool, slow customer service.

Bewertet am 20.1.2018
Ahmed A.
Writer
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Adobe recently introduced a new user interface, which has is obviously an upgrade from the former user interface : which was unappealing to marketers.
I love this tools email delivery and tracking capabilities : which ensures we have a fair idea of the percentage of our emails which end up in our customers inbox.

Nachteile: Everytime we have encountered a bug while using this software, it becomes very difficult to get support from customer service.
Takes them hours to respond to our emails, and days to resolve bugs.

Lies weitere Bewertungen