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Was ist FareHarbor?

FareHarbor ist ein leistungsfähiges Reservierungssystem für Tour- und Aktivitätsunternehmen aller Größen. Sie sind so konzipiert, dass du in jedem Bereich deines Unternehmens mit Leichtigkeit und Effizienz arbeiten kannst. Auf einem zentralen Dashboard findest du alle Tools, die du für die tägliche Verwaltung benötigst. Verwende ein beliebiges Gerät, um Kundendaten zu sammeln, digitale Verzichtserklärungen zu unterschreiben oder Zahlungen mit dem branchenüblichen Kreditkartensatz von 1,9 % + 30 Cent pro Transaktion sicher anzunehmen. Tue alles mit Unterstützung rund um die Uhr von dem freundlichen Kundenerfolgsteam.

Wer verwendet FareHarbor?

Die Entwickler haben direkt mit den Betreibern zusammengearbeitet, um die Software zu erstellen. Für die Buchungspartner ist die einfache Buchung und Umbuchung die beste Möglichkeit, während die Eigentümer die unbegrenzten benutzerdefinierten Berichte und Kosteneinsparungen schätzen.

FareHarbor Software - 1

Du bist nicht sicher, ob FareHarbor das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

FareHarbor

FareHarbor

4,8 (1.108)
0,01 $
einmalig
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
67
8
4,6 (1.108)
4,7 (1.108)
4,9 (1.108)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
194
26
4,0 (18.381)
4,0 (18.381)
4,1 (18.381)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu FareHarbor

Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
Rezdy
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Reservierung von Akitivtäten
Reservierungs-Management
Bókun
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Reservierungs-Management
Zahlungsabwicklung
SimplyBook.me
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Online-Buchung
Terminplanung
Xola
Am besten bewertete Funktionen
Kundenbetreuung
Online-Buchung
Zahlungsabwicklung
Eventbrite
Am besten bewertete Funktionen
Eventplanung
Online-Anmeldung
Registrierungs-Management
Peek Pro
Am besten bewertete Funktionen
Kundenbetreuung
Online-Buchung
Zahlungsabwicklung
SimpleTix
Am besten bewertete Funktionen
Online-Anmeldung
Registrierungs-Management
Ticket-Reservierungen
Regiondo
Am besten bewertete Funktionen
Eventplanung
Online-Buchung
Zahlungsabwicklung

Bewertungen über FareHarbor

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
84%
4
13%
3
2%
2
0%
1
1%
María
Booking Manager
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Very easy to use!

5,0 vor 2 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Emma
Emma
Owner in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Freizeit, Reisen & Tourismus, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Excellent service and product

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Overall, I really like Fareharbor - I like the way it looks when people book.

Vorteile:

The customer service is amazing and fast On a day to day basis, it is easy to use and you can add all the information you need to for all your guides.

Nachteile:

I sometimes struggle with set up and amending items. We usually have to get Fareharbor to do some or all of the set up as we get some things wrong. Saying that, all you need to do is reach out to their service team and they usually sort it out in minutes.

Antwort von FareHarbor Holdings

vor 5 Jahren

Hello Emma - Thank you for posting this review! We are happy to hear that you've found our software easy to use and that you have had positive experiences working with our amazing Support Team. With that, we are always available and can help set up and amending your items or can schedule a team member to help train you on that specific function. Thanks!

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Easy To Use Booking System With Great Customer Support

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Because it costs the company nothing and their customer service is top-notch I have nothing but great experiences with FareHarbor and the customers do not seem to mind the added fee for online booking as the booking numbers have gone up since implementing FareHarbor!

Vorteile:

The team at FareHarbor made the transition to their product super easy. They listened to our requirements and configured the product to accommodate everything required. Both the frontend and backend of the product is easy to navigate and use for both customers and administrators. It integrated with the website with no problems.

Nachteile:

Their fee is pretty steep in my opinion. It's charged to the customer booking, but I don't like the amount of the fee no matter who it is passed on to!

Antwort von FareHarbor Holdings

vor 3 Jahren

Hello - Thank you for taking the time to share your review with us! We are thrilled to hear you had a great experience working with our Customer Support teams and you've found our Dashboard easy to use. We aim to make your life easier! We understand your feedback regarding the fee, however our experience shows that this fee does not affect your conversions! Once again, thank you for sharing this review with us. If you have any additional questions, please do not hesitate to reach out!

Brooke
Owner in USA
Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Zero Customer Service

1,0 letzten Monat Neu

Kommentare: Starting my own business and wanted to use FareHarbor for my bookings. Had the Zoom call, answered the questions that were emailed to me and then….. NOTHING!!! They just disappeared. I’ve emailed, called, messaged and I get the standard reply of someone will get back to you. Bummer I thought this would be the easiest part of opening my business. Disappointing.

Vorteile:

What I liked about FareHarbor when I’ve used it at my other jobs was the ease of use.

Nachteile:

Zero Customer Support. Can’t get a human on the phone.

Nomfundo
Student in Südafrika
Verbraucherdienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

WANT YO BE THE BEST IN BUSINESS USE FAREHABOR

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: It is the best thing I have in my business. It makes my work easy and fast and also enjoyable.

Vorteile:

24/7 availability it helps because customers are not available at the same time. Gives the best customer service with no crashes. Instant review.

Nachteile:

I have no regrets no doubts even with payments this is great.

Craig
Owner in Amerikanische Jungferninseln
Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great fit for a medium sized tour operator

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Overall FareHarbor is our source of truth for all things about our reservations, our scheduled tours and our guide assignment. I now use one of the FarHarbor reports as the basis for guide compensation, so it is fully integrated into our business operations. My interactions with their support organization have been very satisfying.

Vorteile:

We do almost 2,000 bookings for over 6,000 guests each year, I can't imagine doing that volume of transactions with a system that is not as complete as FareHarbor. The speed of the hosted environment keeps up with our check-in flow, and the system seemlessly integrates with our website for online booking. Fully 2/3rds of our bookings and over half of our passengers book online, so that is critical.

Nachteile:

I think that FareHarbor could invest in improving its reporting capabilities, other than basic quantitative reports I see very little in the way of insightful reporting coming out of the application. It is flexible and does allow me to export into excel where I can do further analysis, but in general I view the reporting capabilities as rudimentary. There are some dimensions that are impossible to report against, although there are workaround using dashboard views.