Was ist FareHarbor?

FareHarbor ist ein leistungsfähiges Reservierungssystem für Tour- und Aktivitätsunternehmen aller Größen. Sie sind so konzipiert, dass du in jedem Bereich deines Unternehmens mit Leichtigkeit und Effizienz arbeiten kannst. Auf einem zentralen Dashboard findest du alle Tools, die du für die tägliche Verwaltung benötigst. Verwende ein beliebiges Gerät, um Kundendaten zu sammeln, digitale Verzichtserklärungen zu unterschreiben oder Zahlungen mit dem branchenüblichen Kreditkartensatz von 1,9 % + 30 Cent pro Transaktion sicher anzunehmen. Tue alles mit Unterstützung rund um die Uhr von dem freundlichen Kundenerfolgsteam.

Wer verwendet FareHarbor?

Die Entwickler haben direkt mit den Betreibern zusammengearbeitet, um die Software zu erstellen. Für die Buchungspartner ist die einfache Buchung und Umbuchung die beste Möglichkeit, während die Eigentümer die unbegrenzten benutzerdefinierten Berichte und Kosteneinsparungen schätzen.

Wo kann FareHarbor bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • FareHarbor Holdings
  • 2013 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Deutschland, Kanada, Mexiko, Niederlande und 2 weitere

Sprachen

Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch und 8 weitere

Über den Anbieter

  • FareHarbor Holdings
  • 2013 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Deutschland, Kanada, Mexiko, Niederlande und 2 weitere

Sprachen

Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch und 8 weitere

FareHarbor – Videos und Bilder

FareHarbor Software - 1
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FareHarbor

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FareHarbor Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebotsmanagement
  • Anmerkungen zur Reservierung
  • Automatisierte Terminplanung
  • Barcode / Tickets scannen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • CRM
  • Gruppenreservierungen
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kundenbetreuung
  • Kundendatenverwaltung
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Paketerstellung
  • Preismanagement
  • Reservierte Plätze
  • Reservierung von Akitivtäten
  • Reservierung-Management
  • Ressourcenmanagement
  • Sitzplan
  • Ticket-Reservierungen
  • Verkaufspunkt POS
  • Website-Management
  • Zahlungsabwicklung

Alternativen für FareHarbor

All-in-One Buchungssystem für Reise- und Aktivitätsanbieter
Keine Provisionen auf Buchungen, keine Verbrauchergebühren. Feste Pläne ab 39,95 US-Dollar/Monat. Steigere deinen Umsatz – ganz problemlos.
Squarespace bietet kreative Tools, die die Zukunft des Internet antreiben.
Gehen Sie neue Wege im Vertrieb – mit der weltweit führenden CRM-Lösung. Verwalten Sie jede Phase Ihrer Kundenbeziehun. Erfahre mehr über Salesforce Sales Cloud
Verwalte die Bestände online, zentralisiere die Reservierungen, wickle Zahlungen ab und erhalte einen einheitlichen Zugang zu führenden Vertriebskanälen. Erfahre mehr über Checkfront
Erweiterte Online-Ticketing-Systeme für Festivals, Konzerte, Veranstaltungen, Sportveranstaltungen, Reisen, Besucherattraktionen und mehr.
ProSpace is a Singapore-based company that can help organizations successfully manage hybrid work, and maximize their space utilization
Omnichannel-Ticketing-Lösung, mit der Unternehmen Buchungen verwalten, Rechnungen ausstellen, Berichte erstellen, Preise automatisieren und vieles mehr tun können. Erfahre mehr über Ventrata
RezExpert is a fully featured Reservation & Property Management system suitable for any business that needs to manage bookings.
The All-in-One Cloud Ticketing System for Tours & Attractions. Ticketing | Operations | Revenue Management | Marketing | Retail
Flexibles und skalierbares cloudbasiertes System für Immobilienmanagement für Hotels, Resorts, Serviced Apartments, Motels, Campingplätze und mehr. Erfahre mehr über RMS Cloud
The Flybook entstand 2006 und verwaltet Reservierungen und Marketing für Abenteuerparks, Seilrutschunternehmen, Tour-, Aktivitäten- und Verleihanbieterunternehmen.
Tour & Rental (the USA only) reservation solution that allows companies to automate reservations, resource & e-waiver mgt. all in one.

Bewertungen über FareHarbor

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

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Emma
Emma
Owner in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Freizeit, Reisen & Tourismus, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Excellent service and product

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall, I really like Fareharbor - I like the way it looks when people book.

Vorteile:

The customer service is amazing and fast On a day to day basis, it is easy to use and you can add all the information you need to for all your guides.

Nachteile:

I sometimes struggle with set up and amending items. We usually have to get Fareharbor to do some or all of the set up as we get some things wrong. Saying that, all you need to do is reach out to their service team and they usually sort it out in minutes.

Antwort von FareHarbor Holdings

vor 3 Jahren

Hello Emma - Thank you for posting this review! We are happy to hear that you've found our software easy to use and that you have had positive experiences working with our amazing Support Team. With that, we are always available and can help set up and amending your items or can schedule a team member to help train you on that specific function. Thanks!

Demian
Owner/Operator in USA
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Highly Recommend!

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Over all, for what I need from FareHarbor, it's a great fit!

Vorteile:

I like the look of it, functionality, helpful instructions if need, and the increase in direct bookings, without customers contacting me first, to make a decision.

Nachteile:

The FareHarbor Distribution Network could be improved upon. I didn't find value in that department, so do not offer my services for a commission. However, I did allow FH to set up a website for page for Other Activities, partnering with other local tour operators. I have yet to see the value in that for referring business. multiple times.

Melissa
Owner /Operator in USA
Sport, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Terrible Support- Has cost my business money

1,0 vor 2 Monaten

Kommentare: The first year was great. The second season I only needed a copy of the calendar I previously had, but after working with support- for months, or trying to because you never get the same support person, they still have not fixed my availability and it’s costing my business money every day. We are a small seasonal operation and only have a few months of operations that are crucial for the entire year. The fact they cannot get my calendar off availability accurate is unacceptable for a booking platform of this magnitude. I foresee a dark future for this company, they have horrible customer service, confused support agents, even after they give you a dedicated agent, what’s the point if they don’t care to understand the problems or follow through with fixing them? I would never recommend Fareharbor to anyone if you care about your business- because Fareharbor doesn’t!! Highly disappointed in the lack of service.

Vorteile:

The look of the interface. That’s the only good thing about the software, but if it’s not functional, it’s not worth it.

Nachteile:

super can’t seem to complete a request, even when it’s costing my business.

Verifizierter Rezensent
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Easy To Use Booking System With Great Customer Support

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Because it costs the company nothing and their customer service is top-notch I have nothing but great experiences with FareHarbor and the customers do not seem to mind the added fee for online booking as the booking numbers have gone up since implementing FareHarbor!

Vorteile:

The team at FareHarbor made the transition to their product super easy. They listened to our requirements and configured the product to accommodate everything required. Both the frontend and backend of the product is easy to navigate and use for both customers and administrators. It integrated with the website with no problems.

Nachteile:

Their fee is pretty steep in my opinion. It's charged to the customer booking, but I don't like the amount of the fee no matter who it is passed on to!

Antwort von FareHarbor Holdings

letztes Jahr

Hello - Thank you for taking the time to share your review with us! We are thrilled to hear you had a great experience working with our Customer Support teams and you've found our Dashboard easy to use. We aim to make your life easier! We understand your feedback regarding the fee, however our experience shows that this fee does not affect your conversions! Once again, thank you for sharing this review with us. If you have any additional questions, please do not hesitate to reach out!

Dave
Dave
Owner / Operator in Deutschland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Freizeit, Reisen & Tourismus, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

My Only Regret Is Not Starting Sooner

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Reliable, professional, honest. Every question is answered. Every promise fulfilled. What more is there?

Vorteile:

The Fareharbor software has freed me to get back to doing what makes my company great and puts the entire back office functions at my finger tips: booking, assigning roles, servicing my clients, and ensuring my reporting is clear and easy to follow has gone from consuming most of my time to becoming a second thought. I have an entire staff in my pocket and the support and training from FareHarbor are always there when I have a question.

Nachteile:

I would like to be able to send more automatic mails than currently possible. That's it.

Antwort von FareHarbor Holdings

vor 3 Jahren

Hi Dave - Thank you for taking the time to write this review! FareHarbor was designed to help tour operators, such as yourself, grow their businesses - we are happy to hear that you have been able to leverage the software to handle the operational day to day of your business. We look forward to growing this partnership! Thank you!