Was ist Help Sumo?

Helpsumo ist ein gehosteter Online-Helpdesk, der Kundenbetreuung über ein Ticketsystem, E-Mail, soziale Medien, Live-Chat und eine Selbsthilfe-Wissensdatenbank möglich macht.

Wer verwendet Help Sumo?

Komplette Helpdesk-Lösung zur Verwaltung von Support-Tickets und Support-bezogenen Prozessen.

Help Sumo – Details

Help Sumo

Help Sumo – Details

Help Sumo

Help Sumo – Videos und Bilder

Help Sumo Software - 1 - Vorschau

Kosten ähnlicher Produkte wie Help Sumo vergleichen

Startpreis

14,99 $/Monat
14,00 $/Monat
13,00 $/Monat
19,00 $/Monat

Kostenlose Version

Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Nein

Gratis Testen

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Gratis Testen Ja

Help Sumo – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert
  • Android (mobil)
  • iPhone (mobil)
  • iPad (mobil)

Training

  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Funktionen von Help Sumo

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Automatisiertes Routing
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Call-Center-Management
  • Chat / Messaging
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Chat
  • Feedback-Management
  • Hilfe Desk-Management
  • IT-Asset-Management
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Kundenportal
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Makros/Antwortvorlagen
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Netzwerküberwachung
  • Priorisierung
  • Remote-Zugriff/-Kontrolle
  • Self-Service Portal
  • Service Level Agreement (SLA) Management
  • Social-Media-Integration
  • Supportticket-Management
  • Ticket-Management
  • Umfragen & Feedback
  • Verfolgen von Support-Tickets
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Warnungen / Eskalation
  • Wissensbasis-Management
  • Workflow-Konfiguration
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Überwachung

Siehe die vollständige Help-Desk-Software Liste

Alternativen für Help Sumo

Mehr Alternativen zu Help Sumo

Erfahrungen mit Help Sumo

Alle 12 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,8
Funktionen
5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
12

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Verifizierter Rezensent
Founder in Pakistan
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Easy and cost-effective support system

5 vor 3 Jahren

Kommentare: An easy-to-use and cost-effective helpdesk solution that you can use without any training.

Vorteile:

Help Sumo is a perfect support system for startups, bloggers, and small businesses. It offers you with almost everything that you’d get from a big support system like Zendesk but it is way too cheap. It offers email ticketing, live chat, self-service, data encryption, unlimited storage, and much more. The best part is that it is a hosted helpdesk tool which makes it a perfect choice for small businesses.

Nachteile:

It needs regular updates and the team needs to add more advanced features that are suitable for medium-sized businesses.

Selva K.
developer in
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Very flexible and makes managing a lot of support data easy

5 vor 7 Jahren

Kommentare: Help sumo allows us to manage a ton of support, developer and product backlog data in one place and is very open ended so that we can add whatever data we see fit. It has made it possible to run a lean support team while experiencing large company growth and not let anything go overlooked. We switched to their help center for all product documentation, which was much easier than building out our own site, and it allows for quick addition of new content. Also, helpsumo as an organization is very receptive of feedback and will turn around and build what people ask for. They truly listen to customers.

Karthick R.
website developer in
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Good feature set, meets basic needs, easy to use.

5 vor 7 Jahren

Kommentare: Implementation was straight forward, making it easier for adoption by my team. The features are standard for an issue management system, but they are intuitive and i like the dashboard concept. Speed is good, ticket management is good, overall the product is solid and meets our needs. We went live with our internal help desk concept using issuetrak and i have no regrets. It is a great solution for the price. Basic features are easy to configure and you can almost go live with defaults.

Aaidy N.
ceo in
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Every day is a cool day with helpsumo

5 vor 7 Jahren

Kommentare: With Helpsumo I'm finally managing my email, instead of letting it manage me. The benefits are the ability to automatically find that 20% of one's email that when resolved, takes care of 80% of your daily workload. All of this while leaving plenty of time during the day for those projects that I'd never have time for otherwise!

John W.
ceo in
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Possibly the best customer service management tool, depending on your needs

5 vor 7 Jahren

Kommentare: Reduce customer support, improve the support experience for customers, and make the agents more efficient at solving their tickets. We went from 80% customer satisfaction to 98% customer satisfaction within a year and helpsumo was a huge part of this customer delight project that made this shift possible.