Wer nutzt diese Software?

Helprace bietet Kundenservice-Lösungen für kleine oder aufstrebende Unternehmen, die nach einer Möglichkeit suchen, besser mit ihren Kunden zu engagieren.

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 3.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 9,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Helprace
  • http://helprace.com/
  • Gegründet 2011

Über Helprace

Helprace ist die einfachste Art und Weise, Kunden-Unternehmen-Interaktion zu verwalten. Ein Help-Desk mit einer intuitiven Kunden-Community und einer Feedback-App bedeutet. Es gibt keine langwierigen Installationsanleitungen, Montageanleitungen oder IT-Einstellungen.

Helprace Funktionen

  • Automatisiertes Routing
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail-Integration
  • Echtzeit-Chat
  • IT-Asset-Management
  • Kundenspezifisches Branding
  • Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Netzwerküberwachung
  • Self-Service Portal
  • Ticket-Management
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Warnungen / Eskalation
  • Wissensbasis-Management
  • Call-Center-Management
  • E-Mail-Management
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Terminverwaltung
  • Umfragen & Feedback
  • Virtueller Assistent
  • Warnungen / Eskalation
  • Warteschlangenmanagement
  • Wissensdatenbank
  • Workflow-Management
  • 360-Grad-Feedback
  • Analytik
  • Berichterstattung über Anrufe
  • Feedback-Sammlung
  • Umfrage-Management
  • Überwachung der Beschwerden

Die hilfreichsten Reviews für Helprace

Terrible Software

Bewertet am 16.9.2018
Jacob P.
CEO
Einzelhandel, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
2 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
2 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I have suggested many features to the Helprace team and the response always said is " We'll to take your request into consideration" They never ask you to elaborate further like any other company would and they never thank you

Vorteile: I love that I can view my customer information all in one place within the customers tab

Nachteile: I hate that I have to subscribe to different parts of the service just to have a complete software to support my customers. I cannot even get my customers to email me during the free trial let alone using it. The forums feature does not work for me, It's often slow when loading and the features suck.

Great Product

Bewertet am 9.1.2016
Henry W.
DIRECTOR
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: I have been in the IT world for several years. I faced trouble to maintain communication with our customer. I was trying to find out solution and finally got it! Helprace is an awesome help desk with a self-service portal in one simple app. This is the first reply and i am very much benefited to use this. Flexibility to customize the wide range of features for specific application or special reporting needs. Software support has been attentive and effective. It appears to be effective at keeping malware out. My entire customer is very happy now for getting quick services. I am very impressed with this product.

Great Experience with Helprace

Bewertet am 11.1.2016
Sohail A.
CEO
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: Hey,
Pros
1: Agent Like Interface
2: Receive Messages from World whenever you want
3: Tear down the walls between traditional CRM, help desk and community management.
Offer customers actionable solutions at every point of contact
4: Have your answers ready when customers hit search.
Reduce support loads.
5:Fuel discussions with a feedback-based community.
keep activity on your turf!
6: Turn lonely site visits into conversations and make your company truly customer-centric.
Cons
1: Customer support needs to be fixed in more better way

Helprace Gets the Job Done

Bewertet am 2.2.2019
Verifizierter Rezensent
Analyst - Portfolio Management Group
Finanzdienstleistungen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Helprace is pretty basic and for lower-scale businesses, but ends up accomplishing the job when it comes to reaching out to and staying in contact with your customers.

Vorteile: Able to track all of your customers and interactions with customers in a single place. Also provides some visual insights into your communication, such as graphs and charts.

Nachteile: Helprace is somewhat barebones as a software. I wish it would add more features, but it seems as though the company is reluctant to keep adding to the software. For the basic needs, however, Helprace suffices.

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