Helprace

von Helprace

4.5 / 5 6 Bewertungen
Helprace

Wer nutzt diese Software?

Helprace bietet Kundenservice-Lösungen für kleine oder aufstrebende Unternehmen, die nach einer Möglichkeit suchen, besser mit ihren Kunden zu engagieren.

Durchschnittliche Bewertung

6 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 3.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $9/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Helprace
  • http://helprace.com/
  • Gegründet 2011

Über Helprace

Helprace ist die einfachste Art und Weise, Kunden-Unternehmen-Interaktion zu verwalten. Ein Help-Desk mit einer intuitiven Kunden-Community und einer Feedback-App bedeutet. Es gibt keine langwierigen Installationsanleitungen, Montageanleitungen oder IT-Einstellungen.

Helprace Funktionen

  • Automatisiertes Routing
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail-Integration
  • Echtzeit-Chat
  • IT-Asset-Management
  • Kundenspezifisches Branding
  • Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Netzwerküberwachung
  • Self-Service Portal
  • Ticket-Management
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Warnungen / Eskalation
  • Wissensbasis-Management
  • Call-Center-Management
  • E-Mail-Management
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Terminverwaltung
  • Umfragen & Feedback
  • Virtueller Assistent
  • Warnungen / Eskalation
  • Warteschlangenmanagement
  • Wissensdatenbank
  • Workflow-Management
  • 360-Grad-Feedback
  • Analytik
  • Berichterstattung über Anrufe
  • Feedback-Sammlung
  • Umfrage-Management
  • Überwachung der Beschwerden

Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Helprace

Helprace makes our customers happy

Mit Google übersetzen Bewertet am 26.12.2015
Alex K.
Internet
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: As a software depeloper, I am happy with Helprace. I use the ticketing and community applications. I actually look forward to reading new ideas, questions, (and even issues) that are brought up by my users. It can be challenging to address everyone, but it's great that communication is transparent and visible to others who may have the same question. Another thing to note is that we moved straight from email, so the help desk was a breath of fresh air for my small support team of 4. I can see what everyone is doing, and get notified when the going gets tough and I need to intervene. With the help of internal notes, canned responses and tags, we can build a pool of great replies so that we can offer faster service later. This, coupled with the community shows our customers that we care about their business. We find that most customers will look into the community before asking a question. That way, if a customer gets their answer within a few seconds, they will feel that much more confident about the brand. Last but not least, I really like how the customer doesn't have to sign in to send a ticket or browse the community. Of course, if they'd like to join in on the conversation, they need to sign in, but social sign-in makes it super easy. I'd like the ability to integrate Helprace with Slack but I guess that's because we rely on it so much.

Vorteile: I really like the way Helprace seamlessly blends the help desk and the community. Some customer conversations deserve to be in the open and some need to be private. This doesn't only help deflect ticket numbers but it keeps our customers happy.

Nachteile: I'd like to integrate Helprace with Slack because we all use it around the office and love it.

Very effective and easy to use

Mit Google übersetzen Bewertet am 10.5.2018
Ken L.
Co-Founder
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: great customer help portal with minimum efforts

Vorteile: cost effective and easy to use. very effective in giving customers a help and support platforms and services

Nachteile: integration with other CSM or email services that are commonly used in the customer service industry

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