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Was ist PhoneBurner?

Führe in 15 Minuten mehr Live-Gespräche als zuvor. Das Unternehmen ist sich sicher, dass du den internen Umsatz mit dem Power Dialer steigern kannst. Deshalb kannst du das gesamte Produkt kostenlos nutzen, ohne dass eine Kreditkarte erforderlich ist. Deshalb ist das Unternehmen so zuversichtlich: 1) Leads viermal schneller wählen 2) Keine unangenehmen Pausen nach Annahme des Gesprächs 3) Voicemails/E-Mails mit nur einem Klick hinterlassen 4) Post-Call-Workflows automatisieren 5) Keine spezielle Ausrüstung erforderlich. Leistungsstark und doch einfach in der Verwendung.

Wer verwendet PhoneBurner?

Vertriebsmitarbeiter*innen und KMU-Kund*innen und Teams, die das Telefon als Verkaufstool nutzen und das Kontaktmanagement, die Nachverfolgung und den Verkaufsworkflow vereinfachen möchten.

PhoneBurner Software - 1
PhoneBurner Software - 2
PhoneBurner Software - 3
PhoneBurner Software - 4
PhoneBurner Software - 5

Du bist nicht sicher, ob PhoneBurner das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

PhoneBurner

PhoneBurner

4,8 (173)
149,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
125
20
4,8 (173)
4,6 (173)
4,8 (173)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
40,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
95
99
4,5 (425)
4,0 (425)
4,1 (425)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu PhoneBurner

Aircall
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Computer Telephony Integration
LeadDesk
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Kixie PowerCall
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Readymode
Am besten bewertete Funktionen
Automatische Anrufverteilung
Call-Center-Management
Progressives Wählersystem
Five9
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Ytel
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenbank
Kundendatenbank
Marketing-Automatisierung
NOLA
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Agile CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement

Bewertungen über PhoneBurner

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
85%
4
11%
3
3%
1
1%
Tom
Tom
National Sales Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Outstanding CRM for Generating More Calls, Emails, and Voicemails

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Extremely happy with this company and their customer service. They did a great job of setting us up and continue to provide very fast, efficient customer service.

Vorteile:

Extremely easy to use. Automates calling, sending emails, and leaving voicemails. You can make 2-4 times more calls, emails, and voicemails with PhoneBurner than you can without it. It's the fastest way to contact customers and prospective clients. You can easily customize the software to build the sales process you want to implement and make changes at any time. We love it!

Nachteile:

It does not have any sales analytics or revenue projections. You can use it in conjunction with another CRM to have the best of both worlds (the fastest possible calls, emails, and voicemails with PhoneBurner and sales analytics and pipeline management with an attached CRM).

Alexandre
President in Kanada
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best customer service of all 7 call software I used. Outstanding.

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: You pay for problems NOT happening. You pay for not having to fix issues. You pay for outstanding service. Phoneburner is my peace of mind.

Vorteile:

I used 7 differents call softwares. I used : Five9, Vocalcom, Fenero, 3Clogic, AAvaz. Nothing compare to the service phoneburner gave me. With all other software, it oscillated between bad service, to outright fraud (Fenero was the worst). Not only everything work perfectly fine but when you got questions, a dedicated staff fix everything with you in a matters of seconds. With Five9, I spent up to 20 hours a weeks, trying to fix all the problems for 6 weeks until they just gave up and refunded me (I do give them credit for that).

Nachteile:

I would like to see a feature to listen, whisper and bargin. Especially to train my home based agents.

Antwort von PhoneBurner

vor 5 Jahren

Thanks so much Alexandre! We appreciate your business and look forward to continuing to support you and your team :)

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

The Worst Support and Billing Team - Horrible Service

1,0 vor 2 Jahren

Kommentare: By far the worst service in any business vertical that we have ever received. Customer Support/Tech Support departments are not the brightest individuals and have horrible people skills. The billing department is unable to create invoices that are required for tax purposes.

Vorteile:

Nothing. Horrific software and service top to bottom.

Nachteile:

Entire new customer support and billing team.

Antwort von PhoneBurner

vor 2 Jahren

We take a lot of pride in how we support our clients and their success. Our customer service team works hard to help every customer, but repeated disparaging and disrespectful treatment of our team is not tolerated or acceptable. Detailed invoices are always available for all of our customers in their back office. We wish this user every success on another platform.

Edward
Senior Transition Consultant in USA
Finanzdienstleistungen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

great product

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: like it 100 percent, and the organization of my call list are important.

Vorteile:

helps me mass produce calls, and keep a trackable system for growth.

Nachteile:

sometimes the login fuction is slow but can get through it.

Antwort von PhoneBurner

vor 3 Monaten

Thanks for the kind words, Edward. Glad to hear PhoneBurner is helping with your efficiency and organization!

John
Owner in USA
Verbraucherdienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Making 400 calls per shift has never been easier

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

This software is feature-rich and powerful. Employees save time by having their call queue preloaded for them. They can also choose who and how many people they want to call. The uses for PhoneBurner really are endless. They can be used for outbound sales as well as following up with customers. The onboarding help they give you is fantastic. Another huge plus is no minimum seats. The UI is fantastic.

Nachteile:

The menu could be organized a little better. I would really love if the report section had a link on the top so I could quickly track how my team is doing instead of the current configuration where it is buried a bit. Also, I would like it if they would add one more folder level. I have a tendency to segment my lists intensively so on the top level it gets a bit crowded.