Wer nutzt diese Software?

Hippo Manager ist ideal für kleine bis mittlere Kliniken, gemeinnützige Einrichtungen, Krankenhäuser und unabhängige Auftragnehmer sowie Spezialisten. Darüber hinaus ist es für große Kliniken und Praxen mit mehreren Standorten skalierbar.

Durchschnittliche Bewertung

26 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $119/Monat
    Preisinformationen
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support währen der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Hippo Manager Software
  • http://hippomanager.com
  • Gegründet 2012

Über Hippo Manager

Hippo Manager Software ist eine cloudbasierte Verwaltungssoftware für Tierarztpraxen. Es enthält alle Tools, die du zum Betrieb einer Klinik oder eines Krankenhauses benötigst, einschließlich SOAP-Notizen/Krankenakten, Patientenplaner, Berichterstattung, Verkaufsstellen, Inventar, Erinnerungen und mehr. Es kann auf jedem Gerät mit Internetverbindung, einschließlich Tablets und iPads, ausgeführt werden. Verfügbar für 80 US-Dollar pro Tierarzt pro Monat. Keine Kosten für das Personal und keine teuren Geräte. Verbringe mehr Zeit mit deinen Patienten, nicht mit deiner Software.

Hippo Manager Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Behandlungspläne
  • Bildspeicherung
  • Inventarverwaltung
  • Patientenakten
  • Rezept-Management
  • Termin-Erinnerungen
  • Terminplanung
  • Vorstands-Management

Die hilfreichsten Reviews für Hippo Manager

Stepping out

Mit Google übersetzen Bewertet am 19.7.2018
Distributor
1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: This is an awesome ground floor vet software, and they work hard to update it to what is needed constantly. The price e is PERFECT, and the Cloud capability makes them even better!

Nachteile: Some of the needed updates are frustrating to work around, such as nesting items within 1 charge, refilling scripts and signing charts easily, but we know they will eventually be available!

Antwort des Softwareanbieters

von Hippo Manager Software an 30.7.2018

We're so glad that you've acquired Hippo Manager as a software solutions provider that has a competitive price point, is simple to use and increases efficiencies, at your practice.

We DO work very hard at constantly upgrading and updating our software to exceed industry standards and our veterinary practice partners expectations.

Some of the small frustrations you've listed will actually be updated and refreshed very soon in mid-late 2018! We're looking forward to sharing our continued improvements with you and appreciate your partnership, business, and time it took to provide feedback.

I really like Hippo and am happy with the software

Mit Google übersetzen Bewertet am 13.4.2018
Kym A.
Practice Principal
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Price competative and great features, haven't experienced much down time with software, development is ongoing which is great and I'm happy to pay extra for more features.

Nachteile: It's got a few issues with layout for Australian users..... addresses, phone numbers etc. my google calendar is not working and has been intermmittently addressed and not resolved it would make a huge difference to my daily scheduling. It does have huge potential in the Australian market but needs a few tiny tweaks.

Antwort des Softwareanbieters

von Hippo Manager Software an 6.6.2018

Kim,
Thank you for your honest review on how we can better serve our Australian practice partners. We will absolutely work on these features as we continue to evolve and grow our product for the US and global market. Development is ongoing and we've added stronger functionality to built-in features versus "frankenstein-ing" our software with tons of integrations. We're focused on building the basics of practice management, better, with stronger core functionality and we're glad you're happy with the outcome of this goal as we move forward.

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