Exotel

Wer verwendet Exotel?

Business telephony solution for all enterprises which helps with voice-over calls, contextual SMSs, user verification, phone number masking and more.

Was ist Exotel?

Business phone system which enables customer communication through CRM integrations and multiple-level IVR support.

Exotel – Details

Exotel Techcom

https://exotel.in

Gegründet 2011

Exotel – Preisübersicht

Exotel bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Exotel ist ab 145,00 $ verfügbar.


Startpreis

145,00 $

Preisinformationen

Contact Exotel Techcom for pricing details.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Exotel – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 (Live Vertreter)

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Live Online
  • Webinare

Exotel Funktionen

  • Anrufüberwachung
  • Automatisches Telefonwählgerät
  • Berichterstattung / Analyse
  • Call-Center-Management
  • IVR / Spracherkennung
  • Kontaktmanagement
  • Prädiktive Wähler
  • Telemarketing-Management
  • VoIP (IP-Telefonie)

Siehe die vollständige Telefon Software Liste

Exotel Alternativen

Mehr Alternativen zu Exotel

Exotel – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,3/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,2
Kundenservice 4,2
Funktionen 4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,2

Software bewerten

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Tapesh B.
Alphonic Network Solutions
Informationstechnologie & -dienste, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 31.10.2019

"Best Software for cloud and virtual Telephony in India"

Kommentare: Team is very helpful to setup your number and the things you needed they will understand your requirement.

Vorteile: Their marketplace is the best thing that i used with the software everything is pre-default and its great along with easy to use. Just like plug and play services.

Nachteile: They are not providing services out of India so we have to manage multiple options for Indian customers and for other countries customers.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 31.10.2019
Verifizierter Rezensent
Business Analyst
Paket- & Frachtlieferung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 21.10.2019

"Product with great options"

Kommentare: Exotel has been a key to connect with customers and also keep data privacy intact. We use it as a help line for our delivery partners and they also are able to connect with multiple agents with just a single help-line number. Exotel, is a great product for service industry.

Vorteile: Data security is key to our organization and Exotel has helped us a lot in achieving the same. We have been using exotel to help our delivery partners connect with customers. Exotel helps bridge that gap by keep the customer contacts anonymous.

Nachteile: Even if our agents are busy on some other call, it does not tell you a busy tone. You as a caller, will still hear 'ringing tone' and if no one answers your call, you will feel that the call was not pickedup. While in reality, all the agents were busy hence, the call was not even connected at all.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 21.10.2019
Prasanna S.
CEO
Automotive, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    2 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 23.10.2019

"My take on Exotel"

Kommentare: It's been pretty good. Reaching support is a bit of a challenge. However we could sort out our issues after a quick visit to your offices in Bangalore.

Vorteile: We liked how easy it was to setup the whole process. We felt that the UI & UX was amongst the best in the cloud telephony space.

Nachteile: There are a couple of issues with the way reports are generated. There are a lot of call drops-we are unable to figure out why we have so many abandoned calls though there have been free agents. Would love it if there could be some kind of timing mechanisms set up to figure out how long the customer had to wait before connecting to an agent. Would certainly help us and other clients with improving our own SLAs.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 23.10.2019
Pramod G.
Business Analyst
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 21.10.2019

"Good Service & easy to use"

Kommentare: it's good experience using this software

Vorteile: Dear Team, I am an user of exotel since year it's easy software to use and really very useful as well tremendous support from support team

Nachteile: easy to use , and helpful to generate the leads

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 21.10.2019
Anchal G.
Product Manager
Informationstechnologie & -dienste, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 21.10.2019

"A excellent tool for communication!"

Kommentare: It has been great so far. Product is bug free and support is super quick and easy to access.

Vorteile: - Exotel has helped us build a reliable connection with our customers over voice & SMS.
- Exotel allows a personalised experience for the customers over voice calls. Tracking, managing and building call flow is pretty easy.
- It has excellent features like multi-level IVR, call recording, call routing, call analytics, etc
- No hardware required
- Phone number masking is the best feature of this software
- Excellent support from Exotel team

Nachteile: Nothing I can think of / encountered during the usage in the last 2 years

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 21.10.2019