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Was ist Exotel?

Geschäftstelefonsystem, das Kundenkommunikation durch CRM-Integrationen und mehrstufige IVR-Unterstützung ermöglicht.

Wer verwendet Exotel?

Geschäftstelefonielösung für alle Unternehmen, die bei Voice-over-Anrufen, kontextbezogenen SMS, Nutzerverifizierung, Rufnummernmaskierung und mehr hilft.

Exotel Software - 1
Exotel Software - 2
Exotel Software - 3

Du bist nicht sicher, ob Exotel das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Exotel

Exotel

4,3 (66)
200,00 $
einmalig
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
65
10
4,3 (66)
4,2 (66)
4,0 (66)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
9,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
63
15
3,9 (35)
3,8 (35)
3,8 (35)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Exotel

Freshcaller
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Berichterstattung / Analyse
Norton AntiVirus
Am besten bewertete Funktionen
Anti-Virus
Threat Response
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
CallHippo
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
Computer Telephony Integration
Infobip
Am besten bewertete Funktionen
Geplanter Nachrichtenversand
Massen-SMS
Nachrichten-Personalisierung
Genesys Cloud CX
Am besten bewertete Funktionen
Automatische Anrufverteilung
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung
Twilio
Am besten bewertete Funktionen
Massen-SMS
SMS-Nachrichtenversand
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
CloudAgent
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Berichterstattung / Analyse
RingEX
Am besten bewertete Funktionen
VoIP-Verbindung
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Call Center Studio
Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Automatische Anrufverteilung
Dokumentenspeicher

Bewertungen über Exotel

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,0
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
53%
4
30%
3
14%
1
3%
Tapesh
Tapesh
Alphonic Network Solutions in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Best Software for cloud and virtual Telephony in India

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Team is very helpful to setup your number and the things you needed they will understand your requirement.

Vorteile:

Their marketplace is the best thing that i used with the software everything is pre-default and its great along with easy to use. Just like plug and play services.

Nachteile:

They are not providing services out of India so we have to manage multiple options for Indian customers and for other countries customers.

Puvinthan
Sales & Operations Marketing Executive in Malaysia
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

A Good Product with a Lousy After Sales Services

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The after sales services from Exotel is horrible. If any of you planned to purchase the product be very sure that you only purchase it 1 time at 1 go. If you wanted to add-in, you will have to wait for ages to get your request done. All of the customer support only be nice when you are a new customer. Thereafter, you are invisible for them. No call, No email or No Chatting can help you. A good product under a lousy customer service support.

Vorteile:

1. Very easy to use and monitor your calls 2.

Nachteile:

1. It has to do some presetting by installing a 3rd party software, prior using the number through the software

Prasanna
CEO in Indien
Automotive, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

My take on Exotel

3,0 vor 5 Jahren

Kommentare: It's been pretty good. Reaching support is a bit of a challenge. However we could sort out our issues after a quick visit to your offices in Bangalore.

Vorteile:

We liked how easy it was to setup the whole process. We felt that the UI & UX was amongst the best in the cloud telephony space.

Nachteile:

There are a couple of issues with the way reports are generated. There are a lot of call drops-we are unable to figure out why we have so many abandoned calls though there have been free agents. Would love it if there could be some kind of timing mechanisms set up to figure out how long the customer had to wait before connecting to an agent. Would certainly help us and other clients with improving our own SLAs.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Paket- & Frachtlieferung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Product with great options

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Exotel has been a key to connect with customers and also keep data privacy intact. We use it as a help line for our delivery partners and they also are able to connect with multiple agents with just a single help-line number. Exotel, is a great product for service industry.

Vorteile:

Data security is key to our organization and Exotel has helped us a lot in achieving the same. We have been using exotel to help our delivery partners connect with customers. Exotel helps bridge that gap by keep the customer contacts anonymous.

Nachteile:

Even if our agents are busy on some other call, it does not tell you a busy tone. You as a caller, will still hear 'ringing tone' and if no one answers your call, you will feel that the call was not pickedup. While in reality, all the agents were busy hence, the call was not even connected at all.

Mayank
Account manager in Indien
Computer-Software, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best cloud telephony solution

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Great pre and post sales support. Easy to use solution and can handle complex requirements

Nachteile:

New features and products launcher wrt to market needs