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Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

Was ist Salesforce Marketing Cloud Account Engagement?

Die umfassende Lead-Management-Lösung von Pardot bietet alle Tools, die dein Vertriebsteam benötigt, um potenzielle Kunden effizient zu pflegen und zu verwalten. Mit der Marketingautomatisierung von Pardot kannst du die Bewertung und Einstufung von Leads automatisieren, potenzielle Interessenten für relevante Drip-Kampagnen platzieren und alle potenziellen Aktivitäten auf deiner Website anzeigen und verfolgen. Beschleunige die Pipeline, steigere deinen Umsatz und passe Marketing und Vertrieb mit der Marketingautomatisierung von Pardot an. Messe den wahren ROI deiner Marketingaktivitäten mit Closed-Loop-Berichterstattung.

Wer verwendet Salesforce Marketing Cloud Account Engagement?

Wenn deine Organisation Online-Marketing für die Lead-Generierung verwendet, bist du wahrscheinlich ein guter Kandidat für die Marketingautomatisierung!

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 1
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 2

Du bist nicht sicher, ob Salesforce Marketing Cloud Account Engagement das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

4,1 (647)
1.250,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
114
23
3,8 (647)
3,8 (647)
3,9 (647)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
194
26
4,0 (18.330)
4,0 (18.330)
4,1 (18.330)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
Campaign Monitor by Marigold
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Leistungskennzahlen
Marketing-Automatisierung
Microsoft Outlook
Am besten bewertete Funktionen
Archivierung & Aufbewahrung
E-Mail-Überwachung
Inbox-Management
Mailchimp
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
QuickBooks eCommerce
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Bestandsverfolgung
Retourenmanagement
Salesflare
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
VBOUT
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
Listen-Management
Marketing-Automatisierung
Cirrus Insight
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Sales-Pipeline-Management
Aritic Pinpoint
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,1
Benutzerfreundlichkeit
3,8
Kundenservice
3,9
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
39%
4
40%
3
16%
2
4%
1
1%
Sabal
Sabal
Data & Impact Associate
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Non-Profit-Organisation Management, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Pardot for Non Profits

4,0 vor 2 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Kate
Kate
Marketing & Account Management in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Pardot delivers on promises

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Pardot has made it easy to understand how our marketing is working, know who is a hot lead versus a disengaged one, and to create content that is easy to share and delivers good ROI. It’s built in many safeguards to keep you from getting in trouble with spam rules and avoid sending emails multiple times.

Vorteile:

The software is great for staying in touch with prospects and clients. It makes it easy to set up emails, create content, measure and report on results, and build stronger relationships. It’s fun to use, once you understand how it works.

Nachteile:

There’s a long learning curve for adopting Pardot, and if I hadn’t had a consultant to hold my hand through the integration and kick off, I’d be struggling. I find Pardot and Salesforce training to be overly confusing and it’s really hard to find what you’re looking for. It’s a knowledge based system and continually adds more and more information, and it’s not always clear if the instructions apply to you or apply to a different level of service. Other than that I highly recommend it because of all the functionality and way it can dramatically improve your digital marketing.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Only for big companies

4,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

You can build everything you dream of in Salesforce Marketing Cloud. The Journey module is amazing and Automation Studio is very powerful. Rest assure, you will be able to build any user story.

Nachteile:

Ver expensive. It's not just the tool, but the launch, implementation, and Salesforce partner (or an in-house team of 4-5 experts) to get the most of the tool. Not for new or small companies that can't afford a learning curve of 4-6 months to launch and keep the Salesforce partner or dedicated in-house team to implementation and maintenance.

Andreas
Marketing Director in Kanada
Maschinerie, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Very disappointed

3,0 vor 2 Monaten

Kommentare: Massive post-sale cognitive dissonance - not saying Hubspot is better, but I'm really regretting this purchase

Vorteile:

Robust, customizable system with many features

Nachteile:

Byzantine and near to no onboarding - we have had it for 3 months with no clear onboarding process - all we get area bunch of random links from our sales executives and sale support - They do a great with their Sales CRM , but fail miserably with their Pardot/Account Engagement

Yurii
Marketing Director in USA
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

The tool you have to choose if you work in Salesforce infrastructure

4,0 vor 3 Monaten

Vorteile:

Smooth integration with Salesforce. Works fast enough

Nachteile:

Pricing is not competitive when you look at other options available on the market (not SF appexchange) The other things might be solved with other more expensive packages, but Pardot is already expensive) Not possible to set local time of receiver when you send emails. All of them go out at once Not possible to send emails based on user behavior (also the time when they are sent) No tracking of email forwards Poor responsiveness of pages you can create through internal tools (for example to track unsubscribe reasons)

Melanie
Business development manager in Kanada
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

You will never go back to any other email marketing software

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Very positive we have encouraged other offices to adopt this platform

Vorteile:

For a company that communicates with clients and leads primarily via email this platform has changed the game for productivity and delivering personalized emails

Nachteile:

Always a learning curve when adapting to new software programs but saleforce team was hands on to smooth the transition