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Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

Was ist Salesforce Marketing Cloud Account Engagement?

Die umfassende Lead-Management-Lösung von Pardot bietet alle Tools, die dein Vertriebsteam benötigt, um potenzielle Kunden effizient zu pflegen und zu verwalten. Mit der Marketingautomatisierung von Pardot kannst du die Bewertung und Einstufung von Leads automatisieren, potenzielle Interessenten für relevante Drip-Kampagnen platzieren und alle potenziellen Aktivitäten auf deiner Website anzeigen und verfolgen. Beschleunige die Pipeline, steigere deinen Umsatz und passe Marketing und Vertrieb mit der Marketingautomatisierung von Pardot an. Messe den wahren ROI deiner Marketingaktivitäten mit Closed-Loop-Berichterstattung.

Wer verwendet Salesforce Marketing Cloud Account Engagement?

Wenn deine Organisation Online-Marketing für die Lead-Generierung verwendet, bist du wahrscheinlich ein guter Kandidat für die Marketingautomatisierung!

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 1
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 2

Du bist nicht sicher, ob Salesforce Marketing Cloud Account Engagement das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

4,1 (634)
1.250,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
113
23
3,8 (634)
3,8 (634)
3,9 (634)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
20,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
202
70
4,1 (6.588)
4,3 (6.588)
4,1 (6.588)

Weitere gute Alternativen zu Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
Für Startups
Hilfe Desk-Management
Kommunikationsmanagement
Salesforce Marketing Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Email-Kampagnen-Management
Kampagnenmanagement
HubSpot CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
CleverTap
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung und Statistik
Marketing-Automatisierung
Mobile Benachrichtigungen
Sage CRM
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung und Statistik
Echtzeit-Berichterstattung
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
ActiveCampaign
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Marketing-Automatisierung
Keap
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Email-Kampagnen-Management
Marketing-Automatisierung
FireDrum Email Marketing
Am besten bewertete Funktionen
Listen-Management
Mobil-ootimierte E-Mails
Vorlagen-Management
Mailchimp
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management

Bewertungen über Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,1
Benutzerfreundlichkeit
3,8
Kundenservice
3,9
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
39%
4
40%
3
16%
2
4%
1
1%
Sabal
Sabal
Data and Impact Associate
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Non-Profit-Organisation Management, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Pardot for Non Profits

4,0 vor 2 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Kate
Kate
Marketing & Account Management in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Pardot delivers on promises

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Pardot has made it easy to understand how our marketing is working, know who is a hot lead versus a disengaged one, and to create content that is easy to share and delivers good ROI. It’s built in many safeguards to keep you from getting in trouble with spam rules and avoid sending emails multiple times.

Vorteile:

The software is great for staying in touch with prospects and clients. It makes it easy to set up emails, create content, measure and report on results, and build stronger relationships. It’s fun to use, once you understand how it works.

Nachteile:

There’s a long learning curve for adopting Pardot, and if I hadn’t had a consultant to hold my hand through the integration and kick off, I’d be struggling. I find Pardot and Salesforce training to be overly confusing and it’s really hard to find what you’re looking for. It’s a knowledge based system and continually adds more and more information, and it’s not always clear if the instructions apply to you or apply to a different level of service. Other than that I highly recommend it because of all the functionality and way it can dramatically improve your digital marketing.

Liam
Marketing Manager in UK
Elektrische/elektronische Fertigung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement - Review

4,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: It is an essential tool that, although costly, is necessary to grow and scale.

Vorteile:

It allows us to gather, segment and target leads all in one place.

Nachteile:

Onboarding was lengthy and some staff found it difficult to grasp to begin with.

Kristina
Marketing Cloud Administrator in Serbien
Medienproduktion, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Lot of things can be done, but very slow platform

3,0 letzten Monat Neu

Vorteile:

I like the Journey Builder - it gives us a lot of options, we can easily make segments and target people, and it's visually pleasing. The Intelligence reports are very good and very significant. It helps us to track data, and have a overview of KPIs.

Nachteile:

The platform can be very slow, bugs are often, the interface looks old, it's not easy to navigate like in Sales or Service Cloud. Even simple thing need to be done in complex way. The platform needs improvement.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Good

4,0 letzten Monat Neu

Kommentare: My overall experience with Salesforce Marketing Cloud Account Engagement (Pardot) has been positive, as it has enabled us to efficiently manage and personalize our marketing efforts, resulting in improved customer engagement and lead generation.

Vorteile:

I really appreciated how Salesforce Marketing Cloud Account Engagement (Pardot) allowed me to easily create and automate personalized marketing campaigns that significantly improved our customer engagement and conversion rates.

Nachteile:

I found that the user interface of Salesforce Marketing Cloud (formerly known as Pardot) could be a bit complex and not as intuitive as I would have liked.

MD Masoom
MD Masoom
Sr. Executive Sales and Research in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great Marketing Automation platform

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: My overall experience with Pardot is great, being a sales guy I am using this tool daily to send marketing and sales emails to our customers and prospects and this tool never fails me.

Vorteile:

I love Pardot and if I need to tell you what I like most about it then I must say their customer support team, yes I like this most because their customer support team is very active and responsive, they available 24*7 to help the customers and this is the best thing that I like most about it.

Nachteile:

There is one thing that I would like to highlight that I like least about it and that is its high cost, yes Pardot is a little bit expensive compared to other marketing automation tool but on the other hand, I must say that it is worth to spend on it.