DialMyCalls

DialMyCalls

von OnTimeTelecom

Wer verwendet DialMyCalls?

We're used by schools, universities, churches, sports teams, non profits, utility companies, and many different types of groups. Basically anyone who has a group of people that need to be notified.

Was ist DialMyCalls?

DialMyCalls lets you easily send a phone call, text message, and/or email to a group of people instantly. With our web-based system you simply add your contacts, record a message, and send it out! You'll get a complete detailed report showing what happened on every single call or text message.

We also offer advanced features like polling, Push To Connect, RSVPing, Push To Record, and a variety of other features.

Try us out for free today and see why so many people choose us!

DialMyCalls – Details

OnTimeTelecom

http://www.dialmycalls.com

Gegründet 2007

DialMyCalls – Preisübersicht

DialMyCalls ist verfügbar ab 7,49 $/Monat. DialMyCalls bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für DialMyCalls findest du unten.

Startpreis

7,49 $/Monat

Preisinformationen

Custom Pricing Plans Available! 10% Discount For Non-Profit Organizations.

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

DialMyCalls Funktionen

Dialer Software
Anrufaufzeichnung
Anruftext-Aufzeichnung
Berichterstattung über Anrufe
Call-Center-Management
Leadmanagement
Power Dialer
Preview Dialer
Progressives Wählersystem
Prädiktive Wähler
Umfragen
Geo-Zielgruppenerfassung
Kontaktmanagement
Massenbenachrichtigungen
Szenarioplanung
Vorlagen
Zwei-Wege-Kommunikation
Blogs
Chat/Messaging
E-Mail-Management
Fotogalerie
Mitarbeiterverzeichnis
Newsletter-Management
Teilen in sozialen Medien
Telefonie
Umfrage-Management
Veranstaltungskalender
Aktivitäten/News Feed
Audio / Video-Konferenzen
Blogs
Chat / Messaging
Filesharing
Mitarbeiterverzeichnis
Newsletter-Management
Umfragen & Feedback
Veranstaltungskalender
Wissensmanagement
Berichterstattung / Analyse
Geplanter Nachrichtenversand
Kontaktmanagement
Kurzwahlnummern
MMS
Massen-SMS
Mobile Coupons
Mobile Keywords
Nachrichten-Personalisierung
Text-to-Win (Text-Nachrichten für Gewinnspielteilnahme)
Umfragen/Abstimmungen
Zwei-Wege-Messaging
Anrufüberwachung
Automatisches Telefonwählgerät
Berichterstattung / Analyse
Call-Center-Management
IVR / Spracherkennung
Kontaktmanagement
Prädiktive Wähler
Telemarketing-Management
VoIP (IP-Telefonie)

DialMyCalls – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 46 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.8/5
Benutzerfreundlichkeit
4.8/5
Kundenservice
4.8/5
Funktionen
4.7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.8/5

Great auto-call service

Bewertet am 16.9.2019
Jeffrey H.
Pastor
Religiöse Einrichtungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: In the old days we would have to call everyone personally, one at a time. there is still a place for that but to get out general reminders and announcements, it would take hours. Now we do it in a couple minutes.

Vorteile: We love this service. We are able to break our call lists into multiple groups so if we need to get a message to certain group, no problem but we can also send an event announcement to everyone.

Nachteile: Of course you lose the opportunity to have a two way conversation but the extra push to talk feature helps with that if folks want to talk with us further.

Happy customer

Bewertet am 10.10.2019
Anthony C.
Pastor
Religiöse Einrichtungen, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The staff is very helpful and friendly.

Vorteile: I am able to record one message and send it out to all my members at one time.

Nachteile: The app does not have all the features that the online version has.

Easy as 1,2..3

Bewertet am 20.1.2020
Lutes J.
IT Manager
Religiöse Einrichtungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Dialmycalls made my life extremely easy when it comes to sending messages and effectively informing my church members of current and upcoming events.

Vorteile: The best part of the software for me is the convenient APP that can be used to easily scheduled or send a broadcast to all of our church members instantly. Having the ability to get your own personal vanity number and sending the people voice messages is a plus also.

Nachteile: The credit is a little confusing. I think it should just receivers. i.e 200 credits=200 recipients. It was a little confusing for me at first.

Great for Church Groups and Choirs!

Bewertet am 7.1.2020
Kreda M.
Graphic Designer
Religiöse Einrichtungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: As I stated in what I like best, I'm cutting down on time having to contact each individual caller and musician by sending out one broadcast message.

Vorteile: I really love DialMyCalls. I'm the president of our church's Mass Choir and we have callers assigned to each section. When there's an important message, I send a broadcast message to the musicians as well as the callers and they call their section list. It's very efficient, meaning I don't have to call each person individually because let's face it, some people don't know how to get off the phone. LOL!

Nachteile: The only thing I dislike is how it rounds up the time used. I initially wanted to use this free version, but sometimes, the messages are longer than 30 minutes.

Makes Automated Calling a Snap!

Bewertet am 27.12.2018
Joanne G.
Administrative Assistant
Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
1/5
Gesamt
1/5
Benutzerfreundlichkeit
1/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: DialMyCalls allows me to reach out quickly and efficiently to all of my customers, and in a cost-effective manner. I'm really happy with their product and pricing.

Vorteile: Easy to use platform
Easy to generate relevant reports
Easy to schedule outgoing calls from office or on the road

Nachteile: I have multiple locations, and for each one I have a separate account. It would be nice to have one umbrella account from which I could administrate all of my locations.