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Was ist Field Force Tracker?

Field Force Tracker ist die am häufigsten empfohlene mobile Außendienstservice-Management-Software. Die Software rationalisiert Terminplanung, Versand, Kundenmanagement, Lieferanten- und Mitarbeiterverwaltung, Arbeitsaufträge, Anlagenwartung, Bestandsverfolgung, Verträge, Schätzungen, Rechnungen, Zahlungen und Buchhaltung vollständig online.

Außendienstmitarbeiter können die funktionsreichen und dennoch einfach zu verwendenden Mobile Apps verwenden, um Jobstandorte zu aktualisieren, Rechnungen zu erstellen oder Zeitnachweise zu senden, wodurch dir Zeit und Geld gespart werden!

Wer verwendet Field Force Tracker?

Field Force Tracker wurde entwickelt, um den Anforderungen vieler Dienstleistungsbranchen gerecht zu werden. Hauptmarkt sind Unternehmen mit 1–10.000 Servicetechnikern, die von ihren Außendienstmitarbeitern eine höhere Produktivität erwarten.

Field Force Tracker Software - 1
Field Force Tracker Software - 2
Field Force Tracker Software - 3
Field Force Tracker Software - 4
Field Force Tracker Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Field Force Tracker das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Field Force Tracker

Field Force Tracker

4,3 (25)
19,99 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
95
2
4,5 (25)
4,6 (25)
4,5 (25)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
36,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
155
8
4,3 (66)
4,3 (66)
4,2 (66)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Field Force Tracker

Synchroteam
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Formulare
Kundendienst-Historie
Terminplanung
Salesforce Service Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Kontakt-Datenbank
Warteschlangenmanagement
Simpro
Am besten bewertete Funktionen
Job-Planung
Rollen-basierte Genehmigung
Wartungsplanung
BigChange
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Joblogic
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Kundendatenbank
Mobiler Zugriff
Less Paper
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Commusoft
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenbank
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Jobber
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Felder
Arbeitsauftragserstellung
Kundenmanagement
FieldPulse
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Mobiler Zugriff
Terminplanung

Bewertungen über Field Force Tracker

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
40%
4
52%
3
8%
job
job
senior staff in Kenia
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

all in one fsoftware

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Invoice and contract tracking has put the company record accurate, Inventory tracking and employees management is a pro

Nachteile:

with such like a software in the company, i don't complain of anything if not appreciating the developers for the best work

Teresa
Administrative Assistant in USA
Geschäftsbedarf & -einrichtung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Impact Office Systems

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall experience is good. When there is an issue, customer service is prompt. I like the ease of using it.

Vorteile:

Product is easy to use and I use alot of the applications for tracking service calls, adding supplies that I order to each account and billing

Nachteile:

When clicking on a customer to add information, when you have a list pulled up, the last customer at the bottom is hard to get to on the blue icons on the right. When I click on the 3 lines to scroll down such as generate invoice, contact info, create work order, and advance settings, I have to drag the cursor over it to try to scroll down to get to the bottom icon Advanced settings. Sometimes I have to do it a few times to get it to scroll down. Also when invoicing and emailing the invoices, I wish there was a confirmation that the customer has received that invoice. Sometimes customers do not get invoices and they go into spam.

Antwort von Rapidsoft Systems

vor 2 Jahren

Thank you - Teresa. We greatly appreciate your positive comment. It is great customer like you that help us in continuously improving software.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Geschäftsbedarf & -einrichtung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Equipment sales

3,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We were looking to move from paper service calls to electronic format for ease of use and tractability. So far this meets our needs but would love it to be a bit more flexible.

Vorteile:

Cost and simple app. The techs download the app on the phone and this makes it very easy to use for them.

Nachteile:

Looks very dated. Could use a fresher looking interface or GUI. Wish I could use the Admin features on the app with my phone. This would really make the app rock.

Antwort von Rapidsoft Systems

vor 5 Jahren

Thank you for taking time to write a positive review. We always look for suggestions to improve and do our best to address them. An admin has access to all the functionality via a browser on any device - a mobile, a tablet or pc or a laptop. Unlike Field techs, Admins don't need to report GPS locations continuously, and hence, using the mobile app doesn't add any benefit for Admins. Regarding the interface, we have been developing FFT for nearly 15 years so a lot of our users are used to the current interface - which is very easy to use with almost no training needed. We are coming out with alternate themes in Q1 2019. We thank you once again for your feedback.

Derek
Director of Support in Kanada
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Use of Field Force Tracker

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Great experience.

Vorteile:

Ease of use and scheduling feature. Also has good support contract module.

Nachteile:

Does not text or email you when support contracts are due.

Antwort von Rapidsoft Systems

vor 2 Jahren

Hi Derek, Thank you so much for your amazing review! We are so happy to hear that you are enjoying your Field Force Tracker. Please let us know if we can help you with anything further, and thank you for taking time out of your day to leave us this super kind review. Thank you again for sharing such a positive experience. It means the world to us.

Todd
Plumbing and Heating Technician in Kanada
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent app

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Dispatching is easier. Customer history is a huge feature.

Vorteile:

Integrating had some bugs. Makes tracking and getting info on jobs easy.

Nachteile:

Don’t have any complaints, except would be nice if I could check if I submitted a timesheet or not.

Antwort von Rapidsoft Systems

vor 2 Jahren

Hi Todd, Thank you so much for your amazing review! We are so happy to hear that you are enjoying your Field Force Tracker. Please let us know if we can help you with anything further, and thank you for taking time out of your day to leave us this super kind review. From all of us at Field Force Tracker, please accept our sincere thank you!