Was ist FloorSchedule?

Vermittlungen und Management: Es ist an der Zeit, sich die Planung der Besichtigungs-/Anrufzeiten vorzunehmen und jeder hat eine andere Anfrage. Erstelle in wenigen Minuten einen fairen und ausgewogenen Zeitplan. Beinhaltet Anfragen zur Freistellung, Urlaub, Feiertage, automatische und manuelle Planung, Bearbeitung, unbegrenzte Schichten, einen oder mehrere pro Schicht, über 99 Agents. On-Line-Ansicht, Drucken, E-Mail, Berichte, mehrere Standorte, Export, nutzerdefinierte Ereignisse, vollständige Unterstützung. Die Testversion ist kostenlos. Keine Kreditkarte erforderlich. 12 $/Monat oder 10 $/Monat Prepaid. Lies dir die Realtor-Bewertungen durch.

Wer verwendet FloorSchedule?

Verwaltung von Immobilienmaklerbüros, Immobilienadministration, Büro- und Vertriebsmanagement.

Wo kann FloorSchedule bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • CRS
  • Ansässig in Williamsburg, USA
  • 1988 gegründet
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Mexiko, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • CRS
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FloorSchedule – Videos und Bilder

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FloorSchedule

10,00 $/Monat
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20,00 $/Monat
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Nicht verfügbar
Kostenlose Version
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FloorSchedule Funktionen

  • Kalenderverwaltung
  • Mitarbeitereinsatzplanung

Alternativen für FloorSchedule

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Die moderne Software für lokale Unternehmen und deren Teams spart Zeit bei der Mitarbeitereinsatzplanung, Zeiterfassung, Einstellung und Teamkommunikation.
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Cloudbasierte Workforce-Management-Lösung, mit der Unternehmen Personalschichten planen, Arbeitszeiten verfolgen, die Gehaltsabrechnung abwickeln und vieles mehr können.

Bewertungen über FloorSchedule

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
74%
4
26%
Suzie
Assistant Manager in USA
Immobilien, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Floor Schedule

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

I like that I can add request off for agents and change it each month. I like that it auto saves what I am doing. I like that when I have added special requests in and I go to make a change, it reminds me that the agent has asked for that off but will also still let me override that and still put them in. I like that I can print the reports and have it in front of me while I make changes to the schedule. Easy to pdf and save copies in my computer.

Nachteile:

I don't like that it will put an agent on two days in a row or will put them on two weekends in a row. I also find it strange that when I go to print the calendar pdf, that there is no actual "print" button and that I have to right click to open my printers. I also wish I could write or drop an image in the the left over squares for the month. Like if it was July, I could write "Happy 4th of July" or put a little picture in the box, or write a message for the agents. Not a big deal, just would be neat.

Antwort von CRS

vor 3 Jahren

Hi Suzie. Thank you for your review. Spacing: The scheduling engine does its best to space everyone out evenly, but if no one else is available to work because of requests off, then it may be forced to schedule available agents back to back in order to fill all shifts. Printing:Thank you for the Print Button suggestion to hook into the browser. Right now we use the File | Print Preview option. There are web security restrictions with our accessing your printer directly. We'll look into seeing if we can shortcut that for you. Adding Events: You can add comments or other events to the schedule by double clicking on the schedule date, on a blank area outside of the existing shifts. Thanks again for your helpful comments!

Tamera
Administrative Manager in USA
Immobilien, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Floor Schedule

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: The overall experience has been positive. It is a helpful tool for a large office.

Vorteile:

I like that it generates the schedule for you. This save a lot of time when you are trying to schedule multiple people.

Nachteile:

I would like if it didn't make you re-login each time you stop using it and I would like to see if when you mark a day that the office is closed and you generate the schedule, that the day would stay unscheduled but it schedules people when I have told it that the office is closed. Those are really my only complaints.

Antwort von CRS

vor 3 Jahren

Thank you Tamera for your review. Yes, the user is logged out after 15 minutes of inactivity. This is for your security and to help keep the application running optimally. On the CLOSED issue.. if you have more than one location, you will need to enter the closed date and times for each. We designed it this way for more flexibility. For example: your mall satellite office is open, but the main office is closed. Hope this helps! Let us know if you have any other issues.

Susan
Administrative Assistant in USA
Immobilien, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Office Admin User

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Our offices must be staffed for floor time about 360 days annually, for 3-4 shifts a day. Furthermore, some of the staff overlap (take floor time in some offices, but not others). Then there are the Time Off Requests. With the number of agents, shifts and offices we need to schedule, the task would be a nightmare without Floor Schedule.

Vorteile:

The steps to creating each step for a new schedule are in tabs, clearly numbered and labeled, in order, across the top of the first screen after log in.

Nachteile:

I have to create schedules for three offices. It's great that they are essentially generated all at the same time, but the data for all three is presented in one calendar. The date must be filtered to view a single office, the header(s) renamed and the print font selected each time I want to view and/or print one of the three. Also - we share floor time by the week with a different office at one of our locations. That means that I have to edit out all the shifts generated for my agents for the approximately two weeks per month that belong to the other office. That can only be done by deleting one shift at a time.That's over 56 shifts a month that have to be selected and deleted one by one each month! Not fun.

Antwort von CRS

vor 3 Jahren

Susan. Thank you for your review. You have a complicated set up. Where agents are scheduled to only one office you'll want to have a separate login for that. For agents scheduled to more than one office, we may be able to help make that easier for you. Please call us. The print button is above the schedule on the schedule page. You can then adjust your print settings using the print preview option of your browser. Thanks again!

Lauren
Office Manager in USA
Immobilien, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Love it but find it difficult at times

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I like that I don't have to do figure out on my own!

Vorteile:

I wish the time off was a little easier. I wish that in the Requests off tab that for those who are manual were in a separate section. I also wish the system kept a long of the changes. For example when I have to switch someone out. That we could see who the previous person was.

Nachteile:

When I change a shift to Available that the system sent out an automatic email to everyone letting them know or show in red on the agent/participant's view.

Antwort von CRS

vor 2 Jahren

Thank you Lauren. This might help - Click on the header "Manual Only" to sort by this setting. That will group them for you. Though not automatic, you can send out emails when you like via the EMAIL button on the schedule page. Appreciate the review.

Andrea
Office Coordinator in USA
Immobilien, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A Great Help!

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Once I learned the basics of using it, the software is easy. I just have to figure out the logistics of the cumbersome properties I mentioned above, and I'm not sure how to do that. But from the standpoint of creating a schedule at the click of a button, it's been a great help!

Vorteile:

Being able to enter the parameters into the software for each agent's schedule, and have the software create the schedule was the reason I reached out to my Corporate office for help. It was a nightmare every month to do it manually.

Nachteile:

I may not have full knowledge of what I'm doing yet to be able to tell you the cons. But in some respects it seems cumbersome to use. It might be easier to delete all the agents who are not in need of scheduling and only schedule those for the month who do wish to be scheduled. Because sometimes I miss some of them - either they were on last month and don't want to be on this month or vice versa.

Antwort von CRS

vor 2 Jahren

Thanks Andrea. If you have lots of agents who change their mind each month I suggest that you start by setting all as manual only, then uncheck for those participating this month. See the Request off page, above top grid, on the right, to check all.