Was ist FloorSchedule?

Vermittlungen und Management: Es ist an der Zeit, sich die Planung der Besichtigungs-/Anrufzeiten vorzunehmen und jeder hat eine andere Anfrage. Erstelle in wenigen Minuten einen fairen und ausgewogenen Zeitplan. Beinhaltet Anfragen zur Freistellung, Urlaub, Feiertage, automatische und manuelle Planung, Bearbeitung, unbegrenzte Schichten, einen oder mehrere pro Schicht, über 99 Agents. On-Line-Ansicht, Drucken, E-Mail, Berichte, mehrere Standorte, Export, nutzerdefinierte Ereignisse, vollständige Unterstützung. Die Testversion ist kostenlos. Keine Kreditkarte erforderlich. 12 $/Monat oder 10 $/Monat Prepaid. Lies dir die Realtor-Bewertungen durch.

Wer verwendet FloorSchedule?

Verwaltung von Immobilienmaklerbüros, Immobilienadministration, Büro- und Vertriebsmanagement.

FloorSchedule – Details

CRS

1988 gegründet

FloorSchedule – Details

CRS

1988 gegründet

FloorSchedule – Videos und Bilder

Videos zu FloorSchedule
FloorSchedule Software - 1 - Vorschau
FloorSchedule Software - 2 - Vorschau

Kosten ähnlicher Produkte wie FloorSchedule vergleichen

Startpreis

10,00 $/Monat
N/A
8,00 $/Monat
Nicht verfügbar

Kostenlose Version

Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Nein

Gratis Testen

Gratis Testen Ja
Gratis Testen Nein
Gratis Testen Ja
Gratis Testen Nein

FloorSchedule – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Dokumentation

Funktionen von FloorSchedule

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anwesenheitsmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Automatisierte Terminplanung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Compliance Management
  • Daten-Import / -Export
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Erinnerungen
  • Freizeit-Anfragen
  • GPS
  • Kalenderverwaltung
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Krankheitsausfall-Nachverfolgung
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mitarbeiter-Self-Service
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Mitarbeitermanagement
  • Mitarbeiterportal
  • Mitarbeiterzeiterfassung
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Zeiterfassung
  • Prognose
  • Ressourcenmanagement
  • Schichttausch
  • Self-Service Portal
  • Stempeluhr
  • Terminplanverteilung
  • Textnachrichtenversand
  • Timesheet Management
  • Urlaubsverfolgung
  • Urlaubsverwaltung
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Verfügbarkeit-Management
  • Zeiterfassung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Überstunden-Berechnung

Siehe die vollständige Dienstplan Software & Schichtplaner Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anerkennungs-Management
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anwesenheitsmanagement
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Automatisierte Terminplanung
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung und Statistik
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Erinnerungen
  • E-Mail-Benachrichtigungen
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Erinnerungen
  • Eventplanung
  • Freiwilligen-Management
  • Kalenderverwaltung
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundenspezifisches Branding
  • Live-Chat
  • Mitgliederverzeichnis
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Personalbeschaffungs-Management
  • Personalisierung
  • Recruiting von Freiwilligen
  • Registrierungs-Management
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Suchen / filtern
  • Terminplanung
  • Umfragen & Feedback
  • Veranstaltungskalender
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Zusammenfassende Berichte
  • Überwachung

Siehe die vollständige Freiwilligenmanagement-Software Liste

  • API
  • Agent-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Content-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Datensynchronisation
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Elektronische Unterschrift
  • Erinnerungen
  • Immobilienverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Konfigurierbarer Workflow
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kunden-Objekt-Abstimmung
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Generierung
  • Lead-Pflege
  • Leadmanagement
  • Pipeline-Management
  • Provisionsmanagement
  • Social-Media-Integration
  • Terminverwaltung
  • Transaktionsmanagement
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verwaltung von Auflistungen
  • Vorlagen-Management
  • Website-Management
  • Workflow-Management
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Siehe die vollständige Maklersoftware Liste

Alternativen für FloorSchedule

Mehr Alternativen zu FloorSchedule

Erfahrungen mit FloorSchedule

Alle 57 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
42
4
15

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Suzie P.
Assistant Manager in USA
Immobilien, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Floor Schedule

5 vor 2 Jahren

Vorteile:

I like that I can add request off for agents and change it each month. I like that it auto saves what I am doing. I like that when I have added special requests in and I go to make a change, it reminds me that the agent has asked for that off but will also still let me override that and still put them in. I like that I can print the reports and have it in front of me while I make changes to the schedule. Easy to pdf and save copies in my computer.

Nachteile:

I don't like that it will put an agent on two days in a row or will put them on two weekends in a row. I also find it strange that when I go to print the calendar pdf, that there is no actual "print" button and that I have to right click to open my printers. I also wish I could write or drop an image in the the left over squares for the month. Like if it was July, I could write "Happy 4th of July" or put a little picture in the box, or write a message for the agents. Not a big deal, just would be neat.

Antwort von CRS

vor 2 Jahren

Hi Suzie. Thank you for your review. Spacing: The scheduling engine does its best to space everyone out evenly, but if no one else is available to work because of requests off, then it may be forced to schedule available agents back to back in order to fill all shifts. Printing:Thank you for the Print Button suggestion to hook into the browser. Right now we use the File | Print Preview option. There are web security restrictions with our accessing your printer directly. We'll look into seeing if we can shortcut that for you. Adding Events: You can add comments or other events to the schedule by double clicking on the schedule date, on a blank area outside of the existing shifts. Thanks again for your helpful comments!

Andrea L.
Office Coordinator in USA
Immobilien, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A Great Help!

4 vor 11 Monaten

Kommentare: Once I learned the basics of using it, the software is easy. I just have to figure out the logistics of the cumbersome properties I mentioned above, and I'm not sure how to do that. But from the standpoint of creating a schedule at the click of a button, it's been a great help!

Vorteile:

Being able to enter the parameters into the software for each agent's schedule, and have the software create the schedule was the reason I reached out to my Corporate office for help. It was a nightmare every month to do it manually.

Nachteile:

I may not have full knowledge of what I'm doing yet to be able to tell you the cons. But in some respects it seems cumbersome to use. It might be easier to delete all the agents who are not in need of scheduling and only schedule those for the month who do wish to be scheduled. Because sometimes I miss some of them - either they were on last month and don't want to be on this month or vice versa.

Antwort von CRS

vor 10 Monaten

Thanks Andrea. If you have lots of agents who change their mind each month I suggest that you start by setting all as manual only, then uncheck for those participating this month. See the Request off page, above top grid, on the right, to check all.

Susan P.
Administrative Assistant in USA
Immobilien, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Office Admin User

4 vor 2 Jahren

Kommentare: Our offices must be staffed for floor time about 360 days annually, for 3-4 shifts a day. Furthermore, some of the staff overlap (take floor time in some offices, but not others). Then there are the Time Off Requests. With the number of agents, shifts and offices we need to schedule, the task would be a nightmare without Floor Schedule.

Vorteile:

The steps to creating each step for a new schedule are in tabs, clearly numbered and labeled, in order, across the top of the first screen after log in.

Nachteile:

I have to create schedules for three offices. It's great that they are essentially generated all at the same time, but the data for all three is presented in one calendar. The date must be filtered to view a single office, the header(s) renamed and the print font selected each time I want to view and/or print one of the three. Also - we share floor time by the week with a different office at one of our locations. That means that I have to edit out all the shifts generated for my agents for the approximately two weeks per month that belong to the other office. That can only be done by deleting one shift at a time.That's over 56 shifts a month that have to be selected and deleted one by one each month! Not fun.

Antwort von CRS

vor 2 Jahren

Susan. Thank you for your review. You have a complicated set up. Where agents are scheduled to only one office you'll want to have a separate login for that. For agents scheduled to more than one office, we may be able to help make that easier for you. Please call us. The print button is above the schedule on the schedule page. You can then adjust your print settings using the print preview option of your browser. Thanks again!

Karen B.
Office manager in USA
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Reminder

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Love having a program that can fill in the blanks with everyone's can't do list. If they don't like the day it is not "my Fault" the program did it!

Vorteile:

It is a set reminder to the agents on duty for that day. The agents love getting the reminder the day before their duty. It frees up out admin from making that phone call or email. It is set after you make the schedule. 1 stop shop.

Nachteile:

There is nothing that I can think of at this time that I would change.

Jennifer A.
Customer Care Concierge in USA
Immobilien, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Scheduling made easier!

5 vor 2 Jahren

Kommentare: I used to dread creating the monthly floor schedule for all of our locations. It caused me to lose sleep.
Since I've been using MyFloorSchedule, I feel like so much weight has been lifted. It's not 100% - but with a few tweaks, I am able to provide my company with a fair schedule in fraction of the time - and I'm a much happier person because of it!

Vorteile:

I was spending days with paper calendars & printed emails attempting to fairly schedule agents. Now by inputting all data into software, it easily spits it back out to me in a fraction of time.

Nachteile:

Other than wishing I had known of it's existence sooner, I cannot think of anything that is a true "con".