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Was ist FrontSpin?

FrontSpin hilft dir, dich mit mehr Interessenten in kürzerer Zeit zu beschäftigen. Das Kommunikationstool und Power-Dialer implementiert deine Playbooks an allen Kontaktpunkten. Mit salesforce.com kompatibel.

Wer verwendet FrontSpin?

B2B-SaaS-Unternehmen

FrontSpin Software - 1

Du bist nicht sicher, ob FrontSpin das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

FrontSpin

FrontSpin

4,2 (24)
1,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
24
1
4,5 (24)
4,2 (24)
4,6 (24)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
99,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
142
13
4,8 (9)
4,7 (9)
4,7 (9)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu FrontSpin

LeadDesk
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
PhoneBurner
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Verfolgung von Interaktionen
Squaretalk
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
Abrechenbare & nicht abrechenbare Stunden
Bestätigung / Erinnerungen
Kundendatenbank
Kixie PowerCall
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
contactSPACE
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
NOLA
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
VICIdial
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Automatische Anrufverteilung

Bewertungen über FrontSpin

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,6
Funktionen
3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
50%
4
29%
3
17%
1
4%
Jagger
Jagger
Sr Manager, Inside Account Executives in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Vernetzung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

The perfect prospecting tool for Salesforce.com users

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: The automated activity tracking, call recording, and email tracking (including variant subject line testing!) allows us managers to effectively track metrics for coaching.
The Playlists allow our reps to efficiently time manage their days and accomplish their daily prospecting requirements.

Vorteile:

First of all...the customer service is outstanding. I thought maybe the red carpet would get rolled up once we inked our contract with FrontSpin, but that is absolutely not the case. Now...as far as the functionality itself? Comparing FrontSpin to the other tools I have used before - I wouldn't see myself going back to anything else. My reps have the capability to dial, log what happened, set a task, send an email, and go to next call on one page. The real-time sync to Salesforce takes care of making sure our systems are updated and has saved the team a ton of time. Which is exactly what we needed when juggling Hunting and Farming accounts.

Nachteile:

The only restrictions we have in FrontSpin are based from our Salesforce.com instance and not a restriction of the FrontSpin tool set.

Derek
Derek
Sales leader in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Frontspin the Power Dialer

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Overall for the price point and the features of the power dialer experience has been positive. If you are call heavy company and your target audience doesn’t use email heavily this is the best set up. Also if you do large amount of cold calls or outside prospecting from google etc, this is a good match as well.

Vorteile:

The ability to have dialer that we can punch in any number to dial. Strong call cadences to organize the volume of calls per lead. The ability to create custom lead list that bilateral sync with Salesforce.

Nachteile:

The Report section for admins. Difficult to pull specific details on call metrics. For example if you want to pull list of the phone numbers you dialed that day you can’t, you can only see the the call total. If you like to pull team info, they must be manually assigned to group and their limit on th amount of data available.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Geschäftsbedarf & -einrichtung, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Frontspin

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Its been okay. If it wouldn't crash all the time i would have a much better experience.

Vorteile:

I like the simplicity to call people. They have it set up well to where its easy to sort through tasks and lists and call prospects.

Nachteile:

It crashes all the time. Pretty much on a weekly basis we're sending out slacks asking people if frontspin is working for them. Then we have to sit around and wait for it to come back online.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great autodialer

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

This is a great autdialer for an ADR or SDR to live in. Almost all relevant data can be accessed through frontspin and call notes can be almost effortless added in frontspin and automatically recorded in SF. Some SF data is actually easier to see like related contacts/relevant opportunities, and prospect area code/city which is great for scheduling across time zones on the fly. Reminders are great too.

Nachteile:

The newer email template feature and the playbook feature are buggy. I can't see SF events in the Frontspin UI which is frustrating for our team's specific SF workflow. Sometimes the interface is slow to react or will double call someone. This is rare though.

Arielle
Business Development in USA
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Reviewing Frontspin

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: FronSpin overall was very easy to navigate and keep track of my calls, tasks, and emails.

Vorteile:

The auto dialer made it easy to go through calls quickly and staying productive. The nurturing emails process was also very easy to use, along with tracking email progress.

Nachteile:

The auto dial feature would sometimes be too quick to move onto the next call before finishing my notes.