Wer nutzt diese Software?

Field Service Organizations, Retail, Manufacturing, eCommerce websites

Durchschnittliche Bewertung

8 Bewertungen
  • Gesamt 4.8 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.8 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.7 / 5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Webinare
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • SurveySquare.com
  • http://www.surveysquare.com
  • Gegründet 2004

Über ActionTracker

Why wait weeks or months to respond to a customers survey response, do it now! Our ActionTracker is a powerful and fully-integrated system that puts you in full control of your customer comments, inquiries, and small projects. When a customer responds, ActionTracker takes over. Assign issue codes, personnel, priorities, and next-steps action items. Track the life of the response through History Notes. ActionTracker gives you complete control of your customer experience management.

ActionTracker Funktionen

  • Fall-Management
  • Feedback-Management
  • Formularverwaltung
  • Klassifikation der Beschwerden
  • Korrekturmaßnahmen (CAPA)
  • Kundenreklamations-Tracking
  • Problem-Nachverfolgung
  • Qualitätssicherungs-Management
  • Routing
  • Self-Service Portal
  • Social Media-Überwachung
  • Umfrage-Management
  • Analytik
  • Befragung / Umfragemanagement
  • Dashboard
  • Empfindungsanalyse
  • Feedback-Management
  • Kundensegmentierung
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Prädiktive Analytik
  • Textanalyse
  • Wissensmanagement
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenmanagement
  • Dashboard
  • Eskalationsmanagement
  • Problemplanung
  • Projektmanagement
  • Wiederkehrende Probleme
  • Wissensbasis-Management
  • Überprüfung von Vorfällen

Alternative Produkte

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Die hilfreichsten Reviews für ActionTracker

We truly enjoy using Action Tracker and has been a big help to our business.

Bewertet am 11.5.2017
Maria M.
Marketing Specialist
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: The ability to customize it to our needs. Also, it allows us to keep track of everything and to be able to resolve issues. It is a huge factor in customer resolution issues.

Antwort des Softwareanbieters

von SurveySquare.com an 11.5.2017

Maria, thank you for your comments! We love the feedback and the great partnership with you and your team. We look forward to the future as we continue to enhance our solution!

Our experience has been excellent. It has allowed us to monitor items from start to finish.

Bewertet am 2.5.2017
Emily B.
Marketing Assistant
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Enabled me to monitor everyone's items at a glance as well as be alerted when items were unassigned, so we could quickly route to the correct person.

Vorteile: I like the performance tab the best. Can get an overall snapshot of how everyone's items are doing as well as a drill down all in one glance.

Nachteile: The only thing I keep struggling with is wanting to hit enter when I need to click the actual button.

Antwort des Softwareanbieters

von SurveySquare.com an 9.5.2017

Emily, thank you for your comments. Glad to hear you like the performance tab! We look forward to bring your team the enhancements that make a difference for you and your team! Thank you for being our customer.

We have had great success in a short period of time!!

Bewertet am 2.5.2017
Michael G.
Service Operations Manager
Bau, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Ease of feedback from customers

Vorteile: Ease of use for both the end user and also our back end office staff. We have had great customer feedback.

Antwort des Softwareanbieters

von SurveySquare.com an 2.5.2017

Michael, thank you for being our customer and kind words! We look forward to your suggestions to help us as we continue to improve our solution.

this gives us a quick view of what our customers are thinking

Bewertet am 11.5.2017
Bob E.
Home Improvement Manager
Bau, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Knowing what our customer think of our service.

Vorteile: Lets our customer answer questions quickly and give us the information we need to review the service. Lets us know how our service tech's are doing.

Nachteile: I don't know what all tools are available to us with it. I think there is a whole lot more we could be using.

Antwort des Softwareanbieters

von SurveySquare.com an 11.5.2017

Bob, thank you for your comments and being our customer!

We base our whole model on customer service, so having a tool like Survey Square is key.

Bewertet am 8.5.2017
Timothy D.
President and Chief Operating Officer
Architektur & Planung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: A quick snap shot of how are team is taking care of our customers, and all the areas we excel at. We also learn the areas we need improvement on which is key.

Vorteile: It is easy to use, and the value add to the business is great when everyone uses them correctly. I love using the dashboard to see how we are doing for our customers.

Antwort des Softwareanbieters

von SurveySquare.com an 9.5.2017

Tim, thank you for being our customer!

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