Was ist CiiRUS?

Komplette Suite für die Vermietung von Ferienimmobilien, die Website-Design, Online-Buchung, CRM, Services für Buchungskanäle, Immobilienmanagement-Tools und mehr bietet, um dir zu helfen, dein Geschäft auszubauen.

Anbieter, Beschäftigte in der Haushaltsführung und Belegschaft können über angepasste Plattformen auf CiiRUS zugreifen, sodass du rund um die Uhr auf dem Laufenden bist. Die Software bietet auch flexible Buchhaltung, Steuerabwicklung und nutzerdefinierte Berichterstattung.

Die Hauseigentümer werden immer auf dem Laufenden gehalten – mit ihrer Engine für Online-Reservierungen, Buchhaltung und Angebotserstellung.

Wer verwendet CiiRUS?

Verwalter und Eigentümer von Ferienwohnungen/Ferienhäusern, Immobilienverwalter, Ferienparks, Verwaltungsrechtsunternehmen, Motels, BBs, Gasthäuser, Resorts, Reisebüros, Listing Services.

CiiRUS – Details

CiiRUS

2008 gegründet

CiiRUS – Details

CiiRUS

2008 gegründet

CiiRUS – Videos und Bilder

Videos zu CiiRUS
CiiRUS Software - 1 - Vorschau
CiiRUS Software - 2 - Vorschau
CiiRUS Software - 3 - Vorschau
CiiRUS Software - 4 - Vorschau
CiiRUS Software - 5 - Vorschau

Kosten ähnlicher Produkte wie CiiRUS vergleichen

Startpreis

Nicht verfügbar
750,00 $/einmalig
10,00 $/einmalig
Nicht verfügbar

Kostenlose Version

Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein

Gratis Testen

Gratis Testen Ja
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Gratis Testen Ja
Gratis Testen Nein

CiiRUS – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • FAQ/Forum
  • Wissensdatenbank
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert
  • Mac (Desktop)
  • Windows (Desktop)
  • Windows (On-Premise)
  • Linux (On-Premise)
  • Android (mobil)
  • iPhone (mobil)
  • iPad (mobil)

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation
  • Videos

Funktionen von CiiRUS

  • API
  • Abrechnungssatz-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bewertungen
  • Buchhaltung
  • Daten-Import / -Export
  • Datensynchronisation
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Eigentümer-Aussagen
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Für die Ferienvermietung
  • Gasterlebnis-Management
  • Gästekommunikation
  • Haushaltungsmanagement
  • Inventarverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kanalmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kreditkartenmanagement
  • Kundendatenbank
  • Leadmanagement
  • Lieferanten-Management
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Währungen
  • Multichannel-Management
  • Online-Buchung
  • Preis- / Margen-Management
  • Provisionsmanagement
  • Rabattmanagement
  • Rechnungsmanagement
  • Reservierung-Management
  • Reservierungs-Management
  • Verfügbarkeit-Management
  • Vorlagen-Management
  • Webseitenintegration
  • Website-Management
  • WordPress-Integration
  • Zahlungsabwicklung
  • Zimmerbuchung

Siehe die vollständige Fewo Software (Ferienwohnungsverwaltung) Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Abrechnungssatz-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Angebotsmanagement
  • Anpassbare Vorlagen
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Catering-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Datensynchronisation
  • Drittanbieter-Integration
  • Einzelne Immobilie
  • Elektronische Zahlungen
  • Ertragsmanagement
  • Front Desk Management
  • Für die Ferienvermietung
  • GDS-/OTA-Integration
  • Gasterlebnis-Management
  • Haushaltungsmanagement
  • Instandhaltungsmanagement
  • Integrierte Buchführung
  • Inventarverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kanalmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundendatenbank
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Immobilien
  • Mehrere Standorte
  • Mehrere Währungen
  • Mitarbeitermanagement
  • Multichannel-Management
  • Online-Buchung
  • Preis- / Margen-Management
  • Rabattmanagement
  • Raten-Management
  • Rechnungsmanagement
  • Reservierung-Management
  • Reservierungs-Management
  • Review Management
  • Spa-/Aktivitätsmanagement
  • Treueprogramm
  • Verfügbarkeit-Management
  • Verkaufspunkt POS
  • Verlängerter Aufenthalt
  • Wartungsplanung
  • Zimmerbuchung

Siehe die vollständige Hotelsoftware Liste

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Buchhaltung
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Finanzberichterstattung
  • Hintergrund-Screening
  • Instandhaltungsmanagement
  • Kalenderverwaltung
  • Kanalmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kostenverfolgung
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kreditüberprüfung
  • Kundendatenbank
  • Kundenportal
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leadmanagement
  • Leerstandsmanagement
  • Mieter-Nachverfolgung
  • Mieter-Portal
  • Mietverträge nachverfolgen
  • Online-Zahlungen
  • Personalverwaltung
  • Rechnungsmanagement
  • Self-Service Portal
  • Steuermanagement
  • Transaktion-Überwachung
  • Transaktionshistorie
  • Vorlagen-Management
  • Wartungsplanung
  • Website-Management
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
  • Zimmerbuchung

Siehe die vollständige Immobilienverwaltungssoftware Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebotsmanagement
  • Anmerkungen zur Reservierung
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bewertungen
  • CRM
  • Drittanbieter-Integration
  • Drittpartei-Buchung
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Eventplanung
  • Gruppenreservierungen
  • Inventarverwaltung
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Kanalmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenbetreuung
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mehrere Standorte
  • Mehrsprachig
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Preis- / Margen-Management
  • Rabattmanagement
  • Raten-Management
  • Rechnungsmanagement
  • Reservierung von Akitivtäten
  • Reservierung-Management
  • Reservierungs-Management
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Social-Media-Integration
  • Terminverwaltung
  • Verfügbarkeit-Management
  • Webseitenintegration
  • Zahlungsabwicklung
  • Zimmerbuchung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige Reservierungssoftware Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Anpassbare Berichte
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung und Statistik
  • Buchhaltung
  • CRM
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Eigentümerverwaltung
  • Elektronische Zahlungen
  • Fall-Management
  • IT-Kostenmanagement
  • Immobilienverwaltung
  • Instandhaltungsmanagement
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Leadmanagement
  • Lieferanten-Management
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Multichannel-Marketing
  • Newsletter-Management
  • Online-Buchung
  • PCI-Compliance
  • Personalisierung
  • Preis- / Margen-Management
  • Provisionsmanagement
  • Rabattmanagement
  • Reservierung-Management
  • Reservierungs-Management
  • Self-Service Portal
  • Tour-Management
  • Transaktionshistorie
  • Verfügbarkeit-Management
  • Verfügbarkeitsanzeige
  • Verkaufsberichte
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Wartungsplanung
  • Webseitenintegration
  • Website-Management
  • Wirtschaftsprüfung-Management
  • Zimmerbuchung

Siehe die vollständige Timeshare Software Liste

Alternativen für CiiRUS

Mehr Alternativen zu CiiRUS

Erfahrungen mit CiiRUS

Alle 73 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
45
4
17
3
6
1
5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Verifizierter Rezensent
OWNER in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Ciirus has helped me jump start my business

5 vor 3 Jahren

Kommentare: Helped get a head start on my business

Vorteile:

Customer Service is great, quick, and very helpful. Software is easy to navigate and use. Easy to find homes, add homes, features, descriptions, etc...

Nachteile:

You need to pay or contact support for certain access. A little expensive when you have a lot of properties but they have options you can work with.

Lin C.
CEO, Founder in USA
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Constantly improving

4 letztes Jahr

Kommentare: I like that Ciirus still feels like a family run business. They clearly care and remain approachable as they grow year on year. All the staff seem committed and passionate in working toward more innovative and better software.
In the past their enthusiasm to improve too much too quickly didn't always work out well but more recently they have grown their team and Im seeing lots of good upgrades and additions. Too many to keep up with sometimes.

Vorteile:

I like that I have full control and can easily correct entries and manipulate booking data. Some other softwares makes both difficult. I love useful little features like Set Booking Total. Also that there are constant improvements. Cirrus do listen and react to their clients comments.

Nachteile:

I'm a Mac user and Ciirus has always been PC based so the first 6 years were problematic. The long awaited Ciirus 1 has addressed that problem, but still has a way to go to be as responsive as the desktop version. I wish there was the ability to more permanently customize the booking schedule, reports, etc to my specific needs (perhaps it's a Mac trait:). Also to be able to customize the appearance and lay out of owner statements which are IMHO too long and confusing.

Guillermo R.
Director in USA
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

worst software I’ve ever use! Read my review

1 vor 2 Jahren

Kommentare: The experience was extremely bad. I selected Ciirus to make my company grow and instead of making it grow Ciirus made lost U$ [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]! As I said to them, problems can occur and I didn’t request them the money I lost for connectivity but I was hoping they fix the problems. They never contacted me to fix the problem. Once they contacted me was when I requested a deduction on the monthly payment for coronavirus they contacted me to offer Love rentals . They said with that I was going to increase my sales .. hahahaha how funny! I don’t know if they live in planet earth or what but we had 100% cancellations! When I requested a discount on the monthly payment was because other softwares are giving between from 1-3 months free payments to keep their clients !

Vorteile:

We’ve selected ciirus because once we start using it there were not too many softwares in the market as they are right now . Big mistake! Now looking other softwares I don’t see any pros ..

Nachteile:

DON’T USE CIIRUS! Once we started with Ciirus they first told us that it was cloud based and it was not MAC friendly, we had to download an app where we could use it that way but it failed every day. Now they did a new version but it is bad. Then, when we signed up they told us they were working with new channels to connect ( Booking.com will be ready soon they said.. probably in just 1 or 2 months hahaha .. you know what? It passed 3 years and they still don’t have connectivity 2 ways with Booking.com, if they say they have don’t believe them ! They work with channel manager where you can connect thought them but there are always errors. we lost more than U$ [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] for that and they never took any responsibility. Ciirus said it was the channel manager error and the channel manager said it was a ciirus error ..unbeleivable! Search for a software that has direct connectivity with main channels ( Airbnb, booking.com, expedia , homeaway) . Ciirus has connectivity with Airbnb but they charge you 1% of confirmed bookings ( other softwares don’t charge anything) . The software it is not friendly at all. Customer service it is really bad. It doesn’t have Unified inbox for the different channels ( if they say they have don’t believe them because they don’t have direct connectivity ) . The accounting side it is very poor, you can’t make a properly owner statement as it should be. Reports are very poor. I don’t even know why I’ve been using this software this long time!

Ashley K.
Property Management in USA
Gewerbeimmobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Customer Support

4 letztes Jahr

Kommentare: CiiRus is good. I feel like it can be great if it gets all features to function properly. Trey is great over at customer support, I feel like he makes our CiiRus experience a lot easier and help make sense of things. If it were not for him my review may reflect differently. There's just a lot of features still needing to be worked out.

Vorteile:

What is the best about this software is all the features it has. However some do not work to the best ability and are faulty. Hopefully the updates will fix this.

Nachteile:

I do not like how every time you would like to include financials it has all the column choosers pop up every time and doesn't save the amount you would like to keep. Just a hassle. Its a lot to look at and is annoying when you need to just see a few rather than all columns.

Natasha F.
Property Manager in USA
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Property Manger User of CiiRUS Vacation Software

5 vor 2 Jahren

Vorteile:

1. Ciirus Customers Services are very helpful and this Vacation Rental Software has many capabilities for companies big and small 2. It great that the system can integrate with Channel Operators, so you can manage all your bookings in one place 3. The Mobile App is wonderful for Managers on the go 4. Ciirus has made many improvements since I started using it in 2017 and the support team continue to work with managers asking for their input, so thank you!

Nachteile:

1. The desktop version is not very user friendly for Property managers on the go as trying to access it on your phone while out on the field to add and edit bookings or add costs to a work orders is a task...I can do it on my Iphone but its not very easy so adding that feature to the mobile app would be a great addition to the mobile app 2. Ciirus does not integrate with my online Quickbooks, you must have the QB Desktop version which is another licence 3. The Owner Statements can be a bit confusing when there are lots of entries to the Owner 4. I think a 3 day training course in learning how to fully utilize everything Ciirus has to offer to small businesses like myself would be very useful and I would pay money to attend this course if it was offered. I think if i learned how to properly use Ciirus I would save lots of time trying to figure where i am financially with my business, as i have to input manually everything onto Quick books, so double work

Antwort von CiiRUS

vor 2 Jahren

Hi Natasha, We really appreciate your kind feedback. All of us here value the partnership we have together and thank you for your loyal business. If you are not already using it, we recently launched a major update to the software, meaning that all the functionality is now available in your web browser from any device, so you no longer need to use the old mobile app, which does miss some of these features. I hope you'll check it out! Also, great news, we have just added an integration with QuickBooks online, and it should be going live in a matter of days. Please contact us to set that up. It's included in the all-in-one subscription you already have. Lastly, it would be our pleasure to host you for training. We love meeting with our customers and host training daily, online and in person. Please email training@ciirus.com to set up a multi-day session as you requested. We can't wait! Kind regards, The CiiRUS Team.