Learn-WiseGo

Learn-WiseGo

von Magnifi Group

Wer verwendet Learn-WiseGo?

Learning management system for all businesses which helps with cross-platform accessibility, webinars, classroom training, e-learning modules, content management, SCORM compliance and more.

Was ist Learn-WiseGo?

Web-based solution that provides learning management through online training, compliance tracking, reporting and more.

Learn-WiseGo – Details

Magnifi Group

http://www.learn-wise.com

Gegründet 2002

Learn-WiseGo – Preisübersicht

Learn-WiseGo bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Learn-WiseGo findest du unten.

Preisinformationen

Contact Magnifi Group for pricing details.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Learn-WiseGo Funktionen

Lernplattformen
Asynchrones Lernen
E-Learning-Unternehmen
Elektronischer Handel
Gamification
Gemischtes Lernen
Hochschulbildung/Erziehung
Integrierter Autorensystem-Kurs
Mobiles Lernen
Portal für Lernende
SCORM-Compliance
Synchrones Lernen
Unternehmen/Geschäft
Videokonferenzen
Asynchrones Lernen
Ausbildungsbetriebe
Elektronischer Handel
Gemischtes Lernen
Hochschulbildung/Erziehung
Integrierter Autorensystem-Kurs
Integriertes LMS
Mobiles Lernen
Portal für Lernende
Simulation
Synchrones Lernen
Unternehmen/Geschäft
Zertifizierung-Management

Learn-WiseGo – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 8 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.6/5
Benutzerfreundlichkeit
4.6/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4.4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.7/5
Brandon H.
Training and Development Manager
51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.6.2018

"The Customer Service Makes or Breaks a Product"

Vorteile: There are many times where customer service struggles to keep clients excited to use the products they support, but Magnifi group is fantastic at following up with updates, and making sure that all of our needs are covered. Any design enhancement requests or issues have been handled well by the account manager, and the supporting team behind the scenes. Kudos to Magnifi for working hard to keep the customer informed.

Nachteile: The ability to drill into details of reports is a bit of a challenge at times, and has room for improvement.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.6.2018
Anne C.
Online Education specialist
Medizinische Geräte, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.2.2020

"More than 10 years of experience with Magnifi"

Kommentare: Magnifi has a very high level of service towards its customers. All my questions or concerns or issues have been answered and solved within a very reasonalble time. They are very reliable and never give up until you are satisfied.

Vorteile: I like very much the Scheduled report option, that enables easy customization and automatic sending of reports to anyone you wish to inform on regular basis about the advancement of Lesson plans. This is a fantastic feature which save a lot of time!
You can also update very easily the Welcome message on the Dashboard and post the last striking news and keep your users motivated.

Nachteile: The user dashboard could be improved to keep all uncompleted training displayed, even when they are overdue.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.2.2020
Paige O.
Professional Education Coordinator
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.6.2018

"The system has been a great tool for our company and the support has been superb!"

Vorteile: The central repository and ease of uploading items to our content library. The new architecture is cleaner and more streamlined as well.

Nachteile: Not having the ability to create tests or quizzes for lesson plans UNLESS you purchase additional software.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.6.2018
Kenneth B.
Senior Manager Global Physician Education and Training
Medizinische Geräte, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.2.2020

"A brilliant, interactive, easy-to-use training tool"

Kommentare: This platform has given us the ability to reduce travel and associated expenses, while reaching sales people in even the more remote parts of the globe. It potentiates a clearer sales training for a multitude of cultures and languages. The support from the team at LearnWiseGo is second to none. Highly recommended.

Vorteile: From initial discussion to launching the platform, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] have been extremely patient and professional. The webinars are interactive from their side, and I feel fully supported.

Nachteile: For a small company, investing in multiple licenses for Articulate software becomes expensive. I would have preferred more clarity on adjunctive software requirements during the initial discussion, for budgeting reasons.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.2.2020
Jimmy K.
Marketing Specialist
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.6.2018

"Quick and caring customer service with great software. "

Vorteile: Learn-WiseGo gets the job done without all the bells and whistles that is not needed for a decent LMS. This LMS is very competitive with the pricing, and the software is comparable to more expensive LMS softwares.

Nachteile: This LMS at its core works well, however it can use a facelift to increase and catpure user interest.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.6.2018