Wer nutzt diese Software?

Designed for Small & Growing Businesses! Get Your Business Phone Number & Start Receiving Calls Today!

Durchschnittliche Bewertung

10 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 19,00 $/Monat
  • Preisinformationen per account, per month (not billed per user)
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Talkroute
  • http://talkroute.com
  • Gegründet 2013

Über Talkroute

Talkroute is an easy way to manage incoming business calls. Whether you simply want to forward calls to a cellular phone or wish to create menu prompts (press #1 for press #2 for) for different devices, Talkroute has everything you need. You can even add hold music or set specific dates/times when you are available to accept business calls! 1000s of unique businesses use Talkroute every day to manage their calls.

Talkroute Funktionen

  • Anrufüberwachung
  • Automatisches Telefonwählgerät
  • Call-Center-Management
  • Eingehende Berichterstattung
  • IVR / Spracherkennung
  • Kontaktmanagement
  • Outbound-Berichterstattung
  • Prädiktive Wähler
  • Stimmen- & Daten-Integration
  • Telemarketing-Management
  • VoIP (IP-Telefonie)
  • Anruf pausieren
  • Anrufaufzeichnung
  • IVR / Spracherkennung
  • Kontaktmanagement
  • SIP-Trunking
  • Syndikat-Gruppen
  • Verbesserung der Sprachqualität
  • Vereinheitlichte Kommunikation
  • Verschlüsselung

Die hilfreichsten Reviews für Talkroute

No more answering service

Mit Google übersetzen Bewertet am 15.5.2019
Rae T.
owner
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Not having regular office hours our customers can still reach us by phone easily. Also we can switch up who gets phone calls by easily switching up who takes calls in which order!

Vorteile: We do not staff an office on a regular basis but we still want to be accessible by our customers so we use Talkroute. It is set up to ring to 4 different people in sequence of our programmed availability. And if we miss a call we can easily look up who we missed a call from.

Nachteile: When the calls ring in the ringtime gets a little long. That maybe user error on out part!

Perfect phone solution for small business

Mit Google übersetzen Bewertet am 10.1.2019
Kerry W.
Executive Assistant
Finanzdienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: 10/10

Vorteile: I love having the ability to use our smartphones with this service without having to use data to receive calls. We also find the ability to transfer calls between our cell phones to be extremely important. It would be very hard to go back to not having this service.

Nachteile: No faxing or pictures messages but their support says both are coming this year.

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