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Was ist Talkroute?

Talkroute ist eine einfache Möglichkeit, eingehende Geschäftsgespräche zu verwalten. Egal, ob du Anrufe an ein Mobiltelefon weiterleiten oder für verschiedene Geräte Menüaufforderungen erstellen möchtest (Drücke 1 für, drücke 2 für) – Talkroute bietet alles, was du brauchst. Du kannst sogar Wartemusik hinzufügen oder bestimmte Termine/Uhrzeiten festlegen, an denen du für Geschäftsanrufe zur Verfügung stehst. Tausende einzigartiger Unternehmen nutzen Talkroute täglich, um ihre Anrufe zu verwalten.

Wer verwendet Talkroute?

Entwickelt für kleine und wachsende Unternehmen. Erstelle deine Geschäftsnummer und erhalte personalisierte Anrufe.

Talkroute Software - 1
Talkroute Software - 2
Talkroute Software - 3

Du bist nicht sicher, ob Talkroute das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Talkroute

Talkroute

4,4 (17)
19,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
34
Keine Integrationen gefunden
4,3 (17)
4,1 (17)
4,4 (17)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
128
27
4,5 (263)
4,2 (263)
4,3 (263)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Talkroute

CloudTalk
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Call-Center-Management
Aircall
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Computer Telephony Integration
RingCentral MVP
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
VoIP-Verbindung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
NUACOM
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
3CX
Am besten bewertete Funktionen
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Ringover
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung
8x8 X Series
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
TalkChief
Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Call-Center-Management
Acefone
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Anrufaufzeichnung
Anrufer-ID

Bewertungen über Talkroute

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
76%
4
6%
3
6%
2
6%
1
6%
Gerard
Head of Partnerships in USA
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Talkroute Makes Our Business Work Everywhere

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Talkroute has made our business work, especially when most of our team is remote. The platform has been at least as stable as anything in our tech stack. We use the text feature as much or more than the phone features, but for those potential guests who really want to talk to someone before renting from us, this platform has been essential.

Vorteile:

The ease of implementation and functionality make Talkroute easy to use for anyone, even if their experience with VOIP software is limited.

Nachteile:

There are occasional lapses in refreshing so bouncing back and forth between view on a mobile device and laptop can sometimes be challenging.

Lacey
Realtor in USA
Immobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great for after hours

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Overall this has made my job much easier, tenants no longer leave messages on my personal phone

Vorteile:

I like that tenants can leave messages and I will get a notification on my phone, and I can also send them texts without using my personal phone number

Nachteile:

I dislike that the voicemail box gets full very quickly

Antwort von Talkroute

vor 4 Jahren

Hi Lacey, Thank you for taking the time to share your thoughts about Talkroute! Is it greatly appreciated :) Please feel free to contact us directly at support@talkroute.com and we would be happy to see if there is something we can do to make your voicemail capacity work better for your specific needs.

Scott
Owner in USA
Tabak, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Constant downtime

1,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I am not normally one to bring my negative sentiments about a business online but Talkroute definitely deserves a bad review. The sales team is AMAZING. They can make you believe they’re selling you the solution to all your problems. When in reality they’re selling a half baked product that has constant server issues. We had multiple periods of downtime on our phones the month we worked with them. We requested for a credit to make up for the headache and lost time. They responded by telling us they don’t offer any support or credits unless the issue is ongoing for 24 hours. If our phones go down we don’t make money, we don’t have time to call/email support 2-3 times per week. If you need reliable phone service then avoid talkroute at all costs.

Vorteile:

Guaranteed downtime to disrupt your business operations

Nachteile:

Terrible customer service Buggy UI Phone lines do not work

Rae
owner in USA
Immobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

No more answering service

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Not having regular office hours our customers can still reach us by phone easily. Also we can switch up who gets phone calls by easily switching up who takes calls in which order!

Vorteile:

We do not staff an office on a regular basis but we still want to be accessible by our customers so we use Talkroute. It is set up to ring to 4 different people in sequence of our programmed availability. And if we miss a call we can easily look up who we missed a call from.

Nachteile:

When the calls ring in the ringtime gets a little long. That maybe user error on out part!

Michael
Owner in USA
Bildungsmanagement, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great product!!

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

I run a counseling private practice and I needed an affordable alternative to having a traditional phone system. Talkroute beat all my expectations.

Nachteile:

The only thing I don't like is that only one line has the ability to text. Outside of that it is great.