Was ist C2CRM?

Clear C2's award-winning C2CRM is affordable and easy to use. Track prospects and customers, manage sales opportunities and pipelines, send customized emails, and track who opens and which links they clicked. Add our customer services features and create tickets with escalations and a knowledge base for quick responses.
C2CRM is easily customized. We provide on-going training and support that's included with your monthly license fee (starting at $37/per user, per month-10user minimum).

Wer verwendet C2CRM?

Sales, marketing, customer service management for all industries, starting with 10 users.

Wo kann C2CRM bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Windows (On-Premise), Linux (On-Premise), Chromebook (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Clear C2
  • Ansässig in Coppell, USA
  • 1993 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

C2CRM Kosten

Startpreis:

37,00 $/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

C2CRM bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von C2CRM ist ab 37,00 $/Monat verfügbar.

Über den Anbieter

  • Clear C2
  • Ansässig in Coppell, USA
  • 1993 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

C2CRM – Videos und Bilder

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C2CRM

37,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
10,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
20,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
15,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

C2CRM Funktionen

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenmanagement
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • CRM
  • Chancenmanagement
  • Chatbot
  • Dashboard
  • Dokumentenspeicher
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • Feedback-Management
  • Gebietsmanagement
  • Inhalt-Bibliothek
  • Inventarverwaltung
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kommentare / Notizen
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Lieferanten-Management
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrsprachig
  • Mobile App
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Multichannel-Marketing
  • Prozess-/Workflow-Automatisierung
  • ROI-Tracking
  • Rich-Text-Bearbeiter
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Supportticket-Management
  • Terminplanung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Vertriebsaktivitätsmanagement
  • Volltextsuche
  • Vorlagen-Management
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Widgets
  • Wissensbasis-Management
  • Wissensmanagement
  • Workflow-Management
  • Zielseiten / Web-Formulare

Alternativen für C2CRM

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SAS Customer Intelligence uses analytically driven contextual personalization to help marketers elevate the customer experience.
Gold-Vision CRM ist eine erschwingliche, integrierte, vollständig anpassbare Vertriebs- und Marketingautomatisierungsplattform für mittelständische Unternehmen.
Vollständig anpassbares, cloudbasiertes CRM-System mit Clouds für Vertrieb, Marketing, Projektmanagement, Personalwesen, Helpdesk und Rechnungsstellung.
Act! Premium hilft Ihnen, Ihre Produkte effektiver zu vermarkten, Ihre Verkaufszahlen zu steigern und Kundschaft fürs Leben zu gewinnen.
Eudonet CRM helps organisations focus on their objectives to develop a unique relationship with each other.
Ein benutzerfreundliches CRM, mit dem man intelligenter arbeiten kann, indem man Verkaufsleiter und Kunden verwaltet und verfolgt.

Bewertungen über C2CRM

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
5,0
Funktionen
5,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
Jill B.
IT Director in USA
Öl & Energie, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Simple to implement and tailor to meet our small, niche industry business needs. Excellent support.

5 vor 4 Jahren

Vorteile:

C2CRM is extremely robust, yet flexible enough to be customized to fit our unique business needs. Our users are not tech-savvy, and are still able to navigate the system to enter or retrieve the information they need to track leads, manage sales activities, track products and provide support for our customers. We use the communication features extensively to send targeted information to one or many contacts in the form of either auto-generated form letters or product announcements. As a small business with limited resources offering 24/7 support, this has improved our ability to keep in touch with our customers both on the sales side as well as with product support. In using functionality included with C2CRM along with some customization, we are notified when customers register to download our products, then through a series of workflow enabled form letters, manage customer set up and authorization to download specific product types. For us, the key to choosing and retaining a software product is in how well it is supported. We have never had an issue reaching and receiving assistance from the C2CRM support team. They are always professional, courteous and most of all, knowledgeable. C2CRM has become so tightly integrated with our business process that we cannot imagine how we ever have managed without it.

Nachteile:

There is really very little that we don't like about C2CRM. The only thing that comes to mind is the inability to do a mass delete, which can be both good and bad. We may not be able to quickly delete a list of items that we no longer need, but we also cannot quickly delete items that should NOT be deleted!

Douglas B.
President/CEO in USA
Chemikalien, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

We have a great working relationship with the Clear Team. C2 is core to our business structure.

5 vor 4 Jahren

Kommentare: Allows us to manage large amounts of technical documents required by our Customers, as well as track the dissemination of the documents to the Customers and conversations associated with that process.

Vorteile:

We have spent a considerable amount of time individually tuning the product to fit our business model, and have gotten superior results. Powerful, flexible, and adaptable to the way our company functions.

Nachteile:

No material issues that come immediately to mind. If we come across an issue the C2 Team corrects it in a timely fashion.

Doug N.
IT Project Manager / Database Administrator in
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

C2CRM - A True Business Partner

5 vor 8 Jahren

Kommentare: C2CRM has been a reliable Business Partner of mine for over a decade. Their Team truly understands my business and has helped me to provide a reliable and customizable solution for my Sales Force and Internal Support Team. C2CRM provides my Remote Sales Team with real time Leads, Customer Issues and much more.
This is our Killer app!

William T.
National Sales and Marketing Manager in USA
Maschinerie, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Team is the main reason why we are extremely pleased with our decision.

5 vor 4 Jahren

Vorteile:

The logic is written in the software to manage our customer base. Team has been extremely helpful to point out the virtues and benefits.