Zoho ContactManager

Zoho ContactManager

von Zoho

Wer verwendet Zoho ContactManager?

Unterstützt kleine Unternehmen und Teams dabei, über ein zentrales Kontaktmanagement-Tool mit ihren Kontakten in Verbindung zu bleiben.

Was ist Zoho ContactManager?

Zoho ContactManager ist eine onlinebasierte Kontaktmanagement-Software, mit der du all deine Geschäftskontakte über eine zentrale Stelle verwalten und nachverfolgen kannst. Du kannst auch Geschäfte nachverfolgen, Aufgaben verwalten und mit deinem Team zusammenarbeiten. Zudem kannst du dich mit deinen Kontakten im Zoho ContactManager via E-Mail und soziale Medien austauschen. Zoho ContactManager kann in die G Suite, MS Office 365, MailChimp und andere gängige Business-Software integriert werden.

Zoho ContactManager – Details

Zoho

https://www.zoho.com

Zoho ContactManager – Preisübersicht

Zoho ContactManager ist verfügbar ab 15,00 $/Monat. Zoho ContactManager bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Zoho ContactManager findest du unten.

Startpreis

15,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Webinare

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Zoho ContactManager Funktionen

Kontaktmanagement Software
Gemeinsame Kontakte
Kontakt-Datenbank
Kontakte importieren/exportieren
Leadmanagement
Planungs-Tools
Sales-Pipeline-Management
Segmentierung
Suchen / filtern
Verfolgung von Interaktionen

Zoho ContactManager – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 55 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.3/5
Benutzerfreundlichkeit
4.2/5
Kundenservice
4/5
Funktionen
4.1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.2/5

Best choice for the price. Easy to use and has what I need.

Bewertet am 28.10.2017
Peter L.
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The price was the biggest benefit. I did not have to worry which users or how much data I should import without worrying about the price skyrocketing.
The system is easy to use so there was no real learning curve. I do not need or want it to integrate with everything. I just want it to keep my sales information organized and not add layers of complexity wasting my time.

Nachteile: Only two areas that I wish could be fixed:
1) The customized fields cannot be ordered in any other way that alphabetical. It would be great to mix and match them with the fixed fields or just have the customized field order in the way I think.
2) While there are many search features, tags, etc., it would be great to have any search result (or just unfiltered) have an A, B, C, quick jump to the top of companies that start with that letter.

A usefulle tool for small bussines

Bewertet am 15.12.2017
Verifizierter Rezensent
owner
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: As I said, the free version is ok, but not fantasttic
The layout is easy to configure and that the data is all in one place. It's an extremely organized system.
Zoho contact is very simple to use and give many possibilities. You can connect your social network and your Mailchimp account.
It integrates well with other programs and I am enjoying having my contacts in one place. The efficiency is key to productivity as well.

Vorteile: As I said, the free version is ok, but not fantasttic
The layout is easy to configure and that the data is all in one place. It's an extremely organized system.
Zoho contact is very simple to use and give many possibilities. You can connect your social network and your Mailchimp account.
It integrates well with other programs and I am enjoying having my contacts in one place. The efficiency is key to productivity as well.

Nachteile: It was too complicated if you need something simple, easy to implement and use. They have features that allow you to customize everything but I ended up spending more time trying to figure things out than getting full use of the product. I ended up going with another company's pay versions.

Most helpful app

Bewertet am 6.4.2019
Hari P.
sales engineer
Öl & Energie, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Being in sales business, I find Zoho contact manager quite useful. We meet a lot of people and this app helps me organise contacts. Anyone in my team can get the contact information. We can also use google apps to access the contacts which is additional benefit.

Nachteile: I find this quite helpful to me and my colleagues.

I tried this product out using their free version but ended up finding another software

Bewertet am 14.12.2017
Beth K.
owner
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: With all of the features and option offered, this would be a great product for any business, however, it was too complicated to implement if you needed something fast. If you are experienced in using and setting up this type of software, by the scope of their products, it would be a good option.

Vorteile: Zoho offers everything you would need to run a business, with free and pay versions. The ability to integrate all the features makes running a company a lot easier

Nachteile: It was too complicated if you need something simple, easy to implement and use. They have features that allow you to customize everything but I ended up spending more time trying to figure things out than getting full use of the product. I ended up going with another company's pay versions.

Zoho is ok for free, pro and pay versions are lacking

Bewertet am 7.10.2016
Dave K.
National Sales Manager
Finanzdienstleistungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I have found several to integrate with by using CApterra. We have opened three different verticals by scoping best products.

Vorteile: As I said, the free version is ok, but not fantasttic

Nachteile: It is clunky nad there are too many non-reactive tools