Was ist Zoho ContactManager?

Zoho ContactManager ist eine onlinebasierte Kontaktmanagement-Software, mit der du all deine Geschäftskontakte über eine zentrale Stelle verwalten und nachverfolgen kannst. Du kannst auch Geschäfte nachverfolgen, Aufgaben verwalten und mit deinem Team zusammenarbeiten. Zudem kannst du dich mit deinen Kontakten im Zoho ContactManager via E-Mail und soziale Medien austauschen. Zoho ContactManager kann in die G Suite, MS Office 365, MailChimp und andere gängige Business-Software integriert werden.

Wer verwendet Zoho ContactManager?

Unterstützt kleine Unternehmen und Teams dabei, über ein zentrales Kontaktmanagement-Tool mit ihren Kontakten in Verbindung zu bleiben.

Zoho ContactManager – Details

Zoho

1996 gegründet

Zoho ContactManager – Details

Zoho

1996 gegründet

Zoho ContactManager – Videos und Bilder

Videos zu Zoho ContactManager
Zoho ContactManager Software - 1 - Vorschau
Zoho ContactManager Software - 2 - Vorschau
Zoho ContactManager Software - 3 - Vorschau
Zoho ContactManager Software - 4 - Vorschau
Zoho ContactManager Software - 5 - Vorschau

Kosten ähnlicher Produkte wie Zoho ContactManager vergleichen

Startpreis

15,00 $/Monat
Nicht verfügbar
29,00 $/Monat
120,00 $/Monat

Kostenlose Version

Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Nein

Gratis Testen

Gratis Testen Ja
Gratis Testen Ja
Gratis Testen Ja
Gratis Testen Ja

Zoho ContactManager – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • FAQ/Forum
  • Wissensdatenbank
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert
  • Mac (Desktop)
  • Windows (Desktop)
  • Android (mobil)
  • iPhone (mobil)
  • iPad (mobil)

Training

  • Live Online
  • Webinare
  • Videos

Funktionen von Zoho ContactManager

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Chancenmanagement
  • Daten-Import / -Export
  • Datensynchronisation
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Tracking
  • E-Mail-Vorlagen
  • Erinnerungen
  • Etikettierung
  • Gemeinsame Kontakte
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Lead-Distribution
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Pflege
  • Leadmanagement
  • Pipeline-Berichte
  • Pipeline-Management
  • Planungs-Tools
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration
  • Stapelverarbeitung
  • Suchen / filtern
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufsprognose
  • Vorlagen-Management
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management

Siehe die vollständige Kontaktmanagement Software Liste

Alternativen für Zoho ContactManager

Mehr Alternativen zu Zoho ContactManager

Erfahrungen mit Zoho ContactManager

Alle 57 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
28
4
21
3
6
2
1
1
1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Peter L.
Peter L.
Japan
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Best choice for the price. Easy to use and has what I need.

5 vor 4 Jahren

Vorteile:

The price was the biggest benefit. I did not have to worry which users or how much data I should import without worrying about the price skyrocketing. The system is easy to use so there was no real learning curve. I do not need or want it to integrate with everything. I just want it to keep my sales information organized and not add layers of complexity wasting my time.

Nachteile:

Only two areas that I wish could be fixed: 1) The customized fields cannot be ordered in any other way that alphabetical. It would be great to mix and match them with the fixed fields or just have the customized field order in the way I think. 2) While there are many search features, tags, etc., it would be great to have any search result (or just unfiltered) have an A, B, C, quick jump to the top of companies that start with that letter.

Yaco L.
Yaco L.
CEO in Argentinien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Design, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Zoho did it again

4 vor 6 Monaten

Kommentare: I really liked it, it let us share all our sales contacts between teams, it has been a pleasure to work with Zoho support as well.

Vorteile:

The product is really simple to use. Like most Zoho Apps, it is well crafted, it has a nice and friendly UI, and it just works.

Nachteile:

It is a little bit more complicated than its competitors in terms of ease of use

Beth K.
owner in USA
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

I tried this product out using their free version but ended up finding another software

3 vor 4 Jahren

Kommentare: With all of the features and option offered, this would be a great product for any business, however, it was too complicated to implement if you needed something fast. If you are experienced in using and setting up this type of software, by the scope of their products, it would be a good option.

Vorteile:

Zoho offers everything you would need to run a business, with free and pay versions. The ability to integrate all the features makes running a company a lot easier

Nachteile:

It was too complicated if you need something simple, easy to implement and use. They have features that allow you to customize everything but I ended up spending more time trying to figure things out than getting full use of the product. I ended up going with another company's pay versions.

Verifizierter Rezensent
owner in Griechenland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

A usefulle tool for small bussines

4 vor 4 Jahren

Kommentare: As I said, the free version is ok, but not fantasttic
The layout is easy to configure and that the data is all in one place. It's an extremely organized system.
Zoho contact is very simple to use and give many possibilities. You can connect your social network and your Mailchimp account.
It integrates well with other programs and I am enjoying having my contacts in one place. The efficiency is key to productivity as well.

Vorteile:

As I said, the free version is ok, but not fantasttic The layout is easy to configure and that the data is all in one place. It's an extremely organized system. Zoho contact is very simple to use and give many possibilities. You can connect your social network and your Mailchimp account. It integrates well with other programs and I am enjoying having my contacts in one place. The efficiency is key to productivity as well.

Nachteile:

It was too complicated if you need something simple, easy to implement and use. They have features that allow you to customize everything but I ended up spending more time trying to figure things out than getting full use of the product. I ended up going with another company's pay versions.

Eric S.
Eric S.
Responsable des services in Frankreich
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

A Cross entreprise Contact management problem solver

4 vor 4 Jahren

Vorteile:

ContactManager really is easy to use even on the synchronization department. Contacts (and Companies) are easy to tag to add any criterium. The search engine is amazingly fast and so is the sync between e.g. Outlook (newly created contact) and ContactManager (contact appear within seconds).

Nachteile:

It is not yet possible not to share contacts with colleagues though a workaround exist. It would be nice that private Outlook contacts don't sync. Maybe a feature for the future.