Wir helfen Unternehmen seit 18 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist Interact?

Interact ist ein weltweit tätiges Softwareunternehmen, das mit seinen digitalen Arbeitsplatzlösungen mehr als eine Million Nutzer in über 1.000 Organisationen verbindet. Das Unternehmen hat sich auf die Lösung interner Kommunikations- und Kollaborationsaufgaben spezialisiert, indem es seine ausgereifte Intranetsoftware mit herausragenden professionellen Dienstleistungen kombiniert und sich auf die Entwicklung langfristiger strategischer Partnerschaften mit seinen Kunden konzentriert.

Interact hat Niederlassungen in Manchester und New York und ist weltweit tätig.

Wer verwendet Interact?

Obwohl das Produkt so konzipiert ist, dass es maximalen Nutzen für mittlere und große Unternehmen bietet, hat das Unternehmen Tarifpläne, die sich an Unternehmen jeder Größe richten.

Interact Software - 1
Interact Software - 2
Interact Software - 3
Interact Software - 4
Interact Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Interact das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Interact

Interact

4,6 (40)
0,01 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
76
24
4,6 (40)
4,5 (40)
4,6 (40)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
599,00 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
54
16
4,3 (39)
4,4 (39)
4,3 (39)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Interact

Igloo
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Drag-and-Drop
Meeting-Management
MyHub
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Live-Chat
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Microsoft SharePoint
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Filesharing
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
MangoApps
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Wissensbasis-Management
Hub
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Wissensbasis-Management
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
ThoughtFarmer
Am besten bewertete Funktionen
Aktivitäts-/Newsfeeds
Content-Management
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Axero
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Volltextsuche
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Groupe.io
Am besten bewertete Funktionen
Discussions/Forums
Filesharing
Mitarbeiterfotos
Centralpoint
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über Interact

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
70%
4
25%
3
3%
2
3%
Felix Daniel
Felix Daniel
CEO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

The tool that revolutionizes the internal communication of my company.

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The platform has proven to be a solid and reliable tool for improving communication and engagement at my company.

Vorteile:

I really like it because it was very easy for me to navigate the platform and access all the information I needed.

Nachteile:

Sometimes I wish I could more easily connect with other platforms that I use to manage my projects or keep them organized.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Good Experience

4,0 vor 2 Monaten

Kommentare: Its good experience overall as my messages delivery rate is good.

Vorteile:

I mostly like third party intergrations with interact.

Nachteile:

Their UI is little bit difficult to understand to use.

Kim
Senior Communications Manager in USA
Medienproduktion, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best recognition system I've seen

3,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Far too much time was spent with the mind-mapping and plotting of the intranet (comparable to SharePoint), none of which needed to be done with the more out-of-the-box platforms (like Simpplr). But once we got things up and running, the platform was wildly successful in my organization. And as long as we didn't experience any tech bugs in new features, everything was smooth.

Vorteile:

While a lot of freestanding, third party recognition software exists, the system that comes free with the Interact intranet platform gets the job done without organizations having to have yet another system/vendor in place. The recognition feature is what drove traffic to our intranet and it was used by 98% of the organization. A huge success.

Nachteile:

I would have kept my contract with Interact had they been able to offer better customer service. Because they are based in the UK, the times during which their team was available to have a conversation with my tech team didn't align with my US-based tech department's availability. I struggled to get in touch with a real person and the back-and-fourth of the ticket system was too tedious for some of the situations we faced. The system is far better and easier than SharePoint, but in my opinion, not as user friendly as Simpplr.

David
Benefits Supervisor in USA
Gastgewerbe, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Amazing improvement over the years

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: It's been an amazing experience. I love the polls, questionnaires, and ways to customize the colors to your company.

Vorteile:

Interact was a great product when we started using it; however, with their newest UI release, it is even more amazing. You can even translate pages for team members who speak other languages than English! The new UI feels so fresh and clean, and extremely interactive.

Nachteile:

The one gripe I have is that when you use the "carousel" to display images, the bottom text block can cut off some of the image. It also doesn't allow you to adjust profile pictures well. Some people upload a vertical picture, and when it shows in the profile bubble, it squeezes it all in. It should be similar to Facebook or LinkedIn, where it shows you the circle that will appear.

Suzanne
Internal Communications Officer in UK
Non-Profit-Organisation Management, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Interact has changed how our organisation communicates

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We wanted to move away from one-way communication whereby the central office was just giving out information to more of a network sharing model of communication. Interact has enabled communication to take place in all directions, both to and from the central office but also, importantly, between local offices.

Vorteile:

The collaborative capabilities of the software have enabled our network (that is dispersed in almost 200 independent local offices across the UK) to communicate easily with one another, sharing their knowledge, ideas and resources with one another. We use a variety of Interact features to enable open communication across the platform, for example comments/feedback are welcomed on pages, discussion forums that everyone can use, users can add their own news items/blogs and there are groups for specific offices, projects etc.

Nachteile:

We have had a few issues with emailing from the software however the broadcast emails work really well and when used with the persona feature they enable us to send targeted emails to specific sectors of our network (for example, all trustees, all senior managers etc.).