Wer nutzt diese Software?

Obwohl das Produkt so konzipiert ist, dass es maximalen Nutzen für mittlere und große Unternehmen bietet, hat das Unternehmen Tarifpläne, die sich an Unternehmen jeder Größe richten.

Durchschnittliche Bewertung

9 Bewertungen
  • Gesamt 4.9 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.8 / 5
  • Kundenservice 4.8 / 5
  • Funktionen 4.3 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 8,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Interact Software
  • http://www.interact-intranet.com
  • Gegründet 1996

Über Interact Software

Interact ist ein weltweit tätiges Softwareunternehmen, das mit seinen digitalen Arbeitsplatzlösungen mehr als eine Million Nutzer in über 1.000 Organisationen verbindet. Das Unternehmen hat sich auf die Lösung interner Kommunikations- und Kollaborationsaufgaben spezialisiert, indem es seine ausgereifte Intranetsoftware mit herausragenden professionellen Dienstleistungen kombiniert und sich auf die Entwicklung langfristiger strategischer Partnerschaften mit seinen Kunden konzentriert.

Interact hat Niederlassungen in Manchester und New York und ist weltweit tätig.

Interact Software Funktionen

  • Aktivitäten/News Feed
  • Aufgabenmanagement
  • Chat / Messaging
  • Content-Management
  • Dokumentenmanagement
  • Filesharing
  • Kalenderverwaltung
  • Mitarbeiterverzeichnis
  • Umfragen & Feedback
  • Wissensmanagement
  • Aktivitäten/News Feed
  • Blogs
  • Content-Management
  • Diskussionen / Foren
  • Kalenderverwaltung
  • Richtlinien Managemen-
  • Suche
  • Wiki
  • Wissensbasis-Management

Alternative Produkte

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Die hilfreichsten Reviews für Interact Software

Excellent out-of-the-box intranet, packed with features

Bewertet am 22.1.2019
Rebecca L.
Intranet Manager
Non-Profit-Organisation Management, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: From the very start we have enjoyed using Interact. It is a pleasure to work with the Interact Team, who are very helpful and knowledgeable about their product. The online community for Interact customers is invaluable - a great resource for learning from other intranet managers, communicating with the Interact Team and discovering how to get the best from the product. The ability to suggest development ideas - and seeing customer suggestions being implemented - is a real plus.

Vorteile: The user and author experience of Interact are both great. There are so many out-of-the-box features, giving users a wide range of options for collaborating and providing instant feedback: Teams, forums, comments, individual and team blogs, and page rating, liking and sharing. For authors, the editing process is so easy, empowering them to publish their own content live with confidence. As a central intranet team, it is easy for us to quality check new content and our author training sessions are both quicker and a more enjoyable experience for trainer and trainee. Strong content management features enable us to avoid out of date content as authors are regularly required to review their content.

Nachteile: The workflow and forms section of Interact has enabled us to revolutionise some key business processes, but the functionality is in need of updating, both from the administrative side and some key usability issues.

Interact Intranet Software after 5 years use

Bewertet am 22.1.2019
Mark E.
Intranet Manager
Hausmeisterservice, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The software is very easy to use, both as an intranet manager and for the editors within the business. The support given by Interact staff was excellent, and regular meetings with other companies using the software were very helpful.

Vorteile: Easy to use, both as a straightforward page editor and for controlling the flow of content in larger organisations, including role-based authorisation and limiting of content to specific user groups or departments. I also liked the forms module, which enables the collection of data across multiple sites or locations.

Nachteile: As an experienced programmer I found the forms module easy to use and customise for specific customer requirements, but most users may find themselves limited to the range of functions available out of the box.

Love everything!

Bewertet am 21.1.2019
Caroline H.
Weaver Vale Housing Trust
Immobilien, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Brilliant, from every member of the team we dealt with from start to finish, the ongoing Help Desk support is also super good and quick.

Vorteile: It is so easy to use, making updates, changes and design changes so easy to do. We needed something that was responsive and engaging and Interact provides this. We were nervous at first as a brand new intranet seemed so daunting, but the team were great and talked and walked us through every step. It really engages people and makes them want to be a part of it.

Nachteile: Can't think of anything? If there is something you need, you can suggest it and Interact tell you if it's possible in the future or an alternative way of doing something.

Intranet's Made Easy

Bewertet am 30.11.2018
Tammy F.
Communications Manager
Einzelhandel, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Our experience with Interact has been great. They have provided us with a tool that has turned our intranet into a community that encourages and thrives off employee engagement. It's also allowed our communications team to free up resources by making it easy to manage content.

Vorteile: Easy to use and intuitive from both the end user and management side. The support team has always been quick to respond and always provides follow up through resolution.

Nachteile: While the platform allows for customization within given parameters, there are still some areas that I'd like to be able to have more control over. Forms are a great feature to have, but we've found them cumbersome to create and maintain.

An excellent product with loads of scope

Bewertet am 21.1.2019
Louise B.
HR Director
Automotive, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Having taken accountability for our company intranet a few months after it was initially introduced, I took advantage of one of Interact's very knowledgeable strategic consultants who pointed me in the right direction and supported me in transforming our system to one which now meets our initial objectives. The training provided has also been second to none and although this has been an extremely steep learning curve for me, I am now proud of what we have achieved and the engagement with our users has increased considerably.

Vorteile: A highly configurable product which is being developed continually to provide more functionality

Nachteile: The WYSIWYG function is my least favourite tool within the system as it can be fiddly to copy and paste documents and then format them.

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