Wer nutzt diese Software?

SMB and Enterprise

Durchschnittliche Bewertung

13 Bewertungen
  • Gesamt 3.8 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3.5 / 5
  • Kundenservice 4.1 / 5
  • Funktionen 3.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3.8 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • LiveHive
  • http://livehive.com
  • Gegründet 2011

Über LiveHive

LiveHive is a unified sales acceleration platform for medium and low end enterprises. LiveHive's deep buyer-side engagement analytics combined with sales force automation give sales managers a single, unified view into the effectiveness of their team's sales efforts. With LiveHive's comprehensive analytics and SmartPath email and call scheduling, sales teams can personalize, speed, and automate sales processes to strengthen customer relationships and drive more sales for the business.

LiveHive Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Automatische Einwahl
  • Dashboard
  • Datenmanagement
  • Kampagnenmanagement
  • Lead Scoring
  • Lead-Distribution
  • Lead-Erfassung
  • Leistungsmanagement
  • Management der Anruflisten
  • Angebotserstellung
  • Anrufmanagement
  • Chancenmanagement
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Kampagnenmanagement
  • Kanalmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Provisionsmanagement
  • Verkaufsprognose
  • Vertragsmanagement
  • Vertriebsaußendienst-Management
  • Zugriffsquellen-Verfolgung
  • Angebotsmanagement
  • Content-Management
  • Dokumentenmanagement
  • Gebietsmanagement
  • Kollaboration
  • Kontaktmanagement
  • Leadmanagement
  • Leistungsmanagement
  • Meeting-Management
  • Präsentation-Management
  • Trainingsmanagement
  • Ziel- / Kontingentverwaltung

Die hilfreichsten Reviews für LiveHive

6 solutions in 1

Bewertet am 31.10.2016
John G.
Director, Inside Sales
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The LiveHive solution has been great for our team, we now utilise a single tool that integrates fully with our CRM solution, capturing all sales activity automatically. We now have a solid data source, integrated VoiP dialler and voice mail drop. We are able to automate our email procees, integrated with phone calls, and the system will react to the way the propsect has responded by selecting the relevant next action based on my choices. At the back end we have good user and management analytics, which allows us to manage our people and prospects in a better way

Vorteile: Great user interface, pretty intuitive and good data

Nachteile: Was a little clunky before they changed their UI/platform

Leads to efficiency and effectiveness

Bewertet am 23.8.2019
Verifizierter Rezensent
People Business Partner
Marketing & Werbung, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
2 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Effective way to monitor sales and how efficient the teams are being when working. It allows the sale team to work on more important aspects of their role than emails etc. It keeps the customer happy as the system responds in a timely manner. Has great features too where you can make the most out of the system.

Nachteile: It is expensive and the information is pulled from the internet so the sources of this informality may not always be correct.

Very effective emailing tool to track warmer leads in my pipeline

Bewertet am 7.8.2017
Vincent V.
Lead Development Representative
Computer-Software, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The ability to track my warm leads and utilize my time efficiently by following up with prospects I know are viewing my content

Vorteile: The fact I get a notification as soon as they open my email is very helpful. I am able to track how many times me email is opened so I know how many times the email is at least being looked over by the prospect. Makes it easy seeing which emails are worth following up on and which ones aren't.

Nachteile: Lunching the campaigns can sometimes be difficult. At first the system has certain parts that are confusing with regards to sending all the emails at once but besides that no complaints.

Great tool to have work in the background of your day-to-day

Bewertet am 1.8.2017
Connor H.
LDR Manager
Informationstechnologie & -dienste, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: deals that flow from drip marketing.. genius

Vorteile: The ability to have it work for you while you are on the phones, perfect for any sales team that needs multiple touches on prospects

Nachteile: I don't have a ton of things that I dislike about the software, but one of the issues I've run into is with the clone process of smartpaths and having all of my template edited. I've found it easier just to create a new smartpath in general.

My experience has been good overall. I like all the features that come with it.

Bewertet am 1.8.2017
Danny O.
Account Executive
Telekommunikation, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: tracking emails and checking metrics

Vorteile: The tracking and multiple paths you can take with responses. I think its a very intuitive system that is great for any sales business.

Nachteile: I haven't had any problems with it. Just make sure there are plenty of tutorials on the site for help.

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