Wer nutzt diese Software?

Designed for medical practices, groups, hospitals of all sizes, it is patients case management tool that helps automate front office tasks and streamline processes to manage high patient load.

Durchschnittliche Bewertung

3 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $150/Monat
  • Preisinformationen Comprehensive suite of services with the option to select a la carte.
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Simple Interact
  • http://www.simpleinteract.com
  • Gegründet 2013

Über Simple Interact

Simple Interact is a cloud-based front office automation solution which helps healthcare providers acquire and retain more patients, while also automating repetitive tasks to efficiently service a high patient load. We address front office concerns such as: Online Reputation, HIPAA Compliant Patient Intake Forms, Effective Marketing of ancillary services, and Patient Engagement including Automated Reminders. Our motto: More Patients. Less Paperwork.

Simple Interact Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Behandlungsplanung
  • Beurteilungs-Notizen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Empfehlungs-Management
  • Falllisten-Management
  • HIPAA konform
  • Kalenderverwaltung
  • Kandidaten-Identifikation
  • Patientenakten
  • Patientenakten-Aufzeichnungen
  • Empfindungsanalyse
  • Gamifikation
  • Kampagnenmanagement
  • Kundenbewertungs-Plattform
  • Reaktions-Management
  • Social Media-Kennzahlen
  • Social Media-Überwachung
  • Überprüfung bewerten
  • Betten-Management
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Entlassungsmanagement
  • Historische Berichte
  • Patienten-Standort-Nachverfolgung
  • Patientenfluss-Management
  • Patientenüberwachung
  • Wartezeit-Nachverfolgung
  • Zulassungsmanagement
  • EMR / EHR (elektronische / medizinische Gesundheitsberichte)
  • Elektronische Rezepte
  • HIPAA konform
  • Inventarverwaltung
  • Medizinische Terminplanung
  • Mehrere Büros
  • Mehrere Ärzte
  • Patienten-Terminplanung
  • Patientenabrechnung
  • Patientenakten
  • Patientenportal
  • Patientenregistrierung
  • Reklamationsabwicklung
  • Überprüfung der Versicherungsberechtigung

Die hilfreichsten Reviews für Simple Interact

Fantasic Tool to Oversee Customer/Patient services

Mit Google übersetzen Bewertet am 26.11.2018
A.j. V.
Director of Marketing
Medizinische Praxis, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The ease of use for us and for the patient. The simple survey allows the patient to answer key customer/patient services questions easily and quickly from their phone or PC. By allowing the patient to give their feedback on their experience within our organization has been so valuable and has given us the opportunity to reach out to those patients that may have had a fantastic experience with us and to those that had a less than optimal experience with us.

Nachteile: Any Cons that were encountered were quickly resolved by their team within a few days to give us the most optimal experience. We required things that were not normally done and with the high volumes and multiple locations we have it created a challenge for them but everything was resolved quickly.

Antwort des Softwareanbieters

von Simple Interact an 28.11.2018

Thank you AJ! We love being part of your forward-thinking organization that understands the importance of patient satisfaction and online reputation.

Happy customer

Mit Google übersetzen Bewertet am 1.3.2019
Jeanne M.
Practice Administrator
Medizinische Praxis, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Very easy to do business with, and very efficient and satisfactory customer service. We have been completely happy with them.

Vorteile: The survey results have enabled us to interact with patients who have concerns prior to them posting negative reviews, and happy patients have flooded social media with positive reviews, which has contributed to new patients finding and choosing us.

Nachteile: We have no complaints, the service has been very successful for our practice

Lies weitere Bewertungen