Wer nutzt diese Software?

Designed for medical practices, groups, hospitals of all sizes, it is patients case management tool that helps automate front office tasks and streamline processes to manage high patient load.

Durchschnittliche Bewertung

13 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 150,00 $/Monat
  • Preisinformationen Comprehensive suite of services with the option to select a la carte.
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Simple Interact
  • http://www.simpleinteract.com
  • Gegründet 2013

Über Simple Interact

Simple Interact is a cloud-based front office automation solution which helps healthcare providers acquire and retain more patients, while also automating repetitive tasks to efficiently service a high patient load. We address front office concerns such as: Online Reputation, HIPAA Compliant Patient Intake Forms, Effective Marketing of ancillary services, and Patient Engagement including Automated Reminders. Our motto: More Patients. Less Paperwork.

Simple Interact Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Behandlungsplanung
  • Beurteilungs-Notizen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Empfehlungs-Management
  • Falllisten-Management
  • HIPAA konform
  • Kalenderverwaltung
  • Kandidaten-Identifikation
  • Patientenakten
  • Patientenakten-Aufzeichnungen
  • Empfindungsanalyse
  • Gamifikation
  • Kampagnenmanagement
  • Kundenbewertungs-Plattform
  • Reaktions-Management
  • Social Media-Kennzahlen
  • Social Media-Überwachung
  • Überprüfung bewerten
  • Betten-Management
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Entlassungsmanagement
  • Historische Berichte
  • Patienten-Standort-Nachverfolgung
  • Patientenfluss-Management
  • Patientenüberwachung
  • Wartezeit-Nachverfolgung
  • Zulassungsmanagement
  • EMR / EHR (elektronische / medizinische Gesundheitsberichte)
  • Elektronische Rezepte
  • HIPAA konform
  • Inventarverwaltung
  • Medizinische Terminplanung
  • Mehrere Büros
  • Mehrere Ärzte
  • Patienten-Terminplanung
  • Patientenabrechnung
  • Patientenakten
  • Patientenportal
  • Patientenregistrierung
  • Reklamationsabwicklung
  • Überprüfung der Versicherungsberechtigung

Die hilfreichsten Reviews für Simple Interact

feedback review

Bewertet am 18.6.2019
Christie G.
Front Desk Check Out
Medizinische Praxis, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: generally good- still needs some work

Vorteile: I like that we have the capability to transfer all patient info into our emr
I like that it sends the reminders to the patients, so that we may have more time to focus on checking in, checking out, and preparing for future patients

Nachteile: as much as i like the feature that you can transfer all info to our emr, we cant use it because it changes the areas that we have already filled out manually, causing bigger problems-- so we do not get to use that feature
And, for some reason, when searching for a pt's forms, you have to look at the previous date on simple interact to find it-- there are just still a few kinks that make it a nuisance

Antwort des Softwareanbieters

von Simple Interact an 22.6.2019

Thank you for your feedback. We will reach out to you directly to understand the specific issue you are facing and see if there is a way to alleviate it. We are always looking to make patient and staff experience as seamless as possible.

Best customer service and quality work

Bewertet am 18.6.2019
Brissa P.
Director of Operations
Medizinische Praxis, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The reps are awesome. His tech is extremely knowledgeable and helpful. He always answers my questions, or finds the answer. He goes above and beyond. Another customer service rep was the sweetest and our employees can always count on her to assist with any questions. And of course, they are the best. We've been lucky enough to work with him since the beginning and are grateful for where he has taken the practice with Simple Interact. We look forward to continued relationship with SI!

Vorteile: We really appreciate how customizable the platform is. They really allowed the software to work WITH us, which was such a huge asset to us. We spent hours to create exactly what we needed, and SI didn't hesitate to get us what we needed.

Nachteile: At this point, we have everything we need for our practice. We do not have any cons.

Antwort des Softwareanbieters

von Simple Interact an 22.6.2019

Thank you for the wonderful review! It's always a pleasure working with you and your staff!

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