Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Moxo?

Halte deine Kunden bei der Stange, indem du ihnen ein digitales Erlebnis aus einer Hand bietest. Moxtra betreibt OneStop-Kundenportale, die einen privaten Kommunikations-Hub für all deine externen und internen Nutzer bieten – unter deiner Marke. Die Lösung bietet eine kontinuierliche vernetzte Erfahrung mit einer All-in-one-Suite von kollaborativen Dienstleistungen.

Die Moxtra-Plattform kann dein OneStop-Portal als eigenständige Webanwendung und mobile App oder als fließende Erweiterung deiner bestehenden Website, Webanwendung oder mobilen App betreiben.

Wer verwendet Moxo?

Entworfen für Leute, die unterwegs mit anderen Inhalte planen. Ideal geeignet für Pädagogen, Freiberufler, Startups, kleine Unternehmen, mittelständische Unternehmen und große Organisationen.

Du bist nicht sicher, ob Moxo das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Moxo

Moxo

4,1 (16)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
115
Keine Integrationen gefunden
3,9 (16)
4,2 (16)
3,6 (16)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
19,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
200
72
4,5 (261)
4,1 (261)
4,4 (261)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Moxo

Front
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Inbox-Management
Mobiler Zugriff
Wrike
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard-Erstellung
Konfigurierbarer Workflow
Überstunden-Berechnung
VirtualPBX
Am besten bewertete Funktionen
Verfolgung von Interaktionen
Voice-Mail
Voicemail-Transkription
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Datensicherheit
Mitarbeitermanagement
Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Kundendatenbank
Marketing-Automatisierung
Jotform
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Felder
Anpassbare Formulare
Formularerstellung und -design
Centralpoint
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
ClientPoint
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Elektronische Unterschrift
Unterzeichnung mehrerer Parteien

Bewertungen über Moxo

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,1
Benutzerfreundlichkeit
3,9
Kundenservice
3,6
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
38%
4
38%
3
25%
Brittany
Brittany
Office Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great FREE Business Communication Tool

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Communication is available through many different "Conversations" on the message boards. Our business builds pools, so each conversation is a different job name. Each conversation/job has it's own pictures or files related to it. We are able to invite many different people to join the conversation via email. This communication software is by far the most advanced communication platform available for a free 90 day conversation window.

Vorteile:

The best thing about moxtra is the word FREE. Of course, this free version comes with limitations, but for construction jobs that should take anywhere between 30-60 days, the 90 day limit the free version sets is perfect!

Nachteile:

The only thing I disliked about the software is that the conversation chat is lost after the 90 day period is up. The pictures are backed up, but the conversation surrounding the pictures and information is lost.

Hiran
Hiran
Mechanical Engineer in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Öl & Energie, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A business communication made friendly and resourceful.

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: It has a basic feature that is enough for small enterprises but more features and functions would be value-added to this product.

Vorteile:

Private labelling of the portal can be done according to the users choice. Configuration of the portal can be done by automating the customer account management workflows which enable assistance for business processes, from onboarding to billing. The screen share feature helps the user during the meeting to project the screen to other participants. The chat section made communication friendly and resourceful with the addition of files to chat conversation. Group discussion can be done in conversation along with the group video call option. Conversations tab has separate sections for internal and clients which help the user to differentiate the conversations. A call option is available to call through the app. The user interface is simple and easy to use.

Nachteile:

Moxtra doesn't have many features. The pricing plans need to be flexible with respect to customer requirements. Customer support needs to improve its service by optimizing the resolution and response time.

perry
perry
Owner in USA
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Not happy

3,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Seems to do what it needs to do, can transfer files, save files, communicate with clients

Nachteile:

Pricing is kept hidden and secretive. They don't list it, won't disclose it, wont' discuss it and keep trying to avoid it until they sell you on everything they want to know about you. really ridiculously hidden. I played with the product for a client of mine and it was nothing spectacular, and a little hard to use. branding and setting up their personal site took longer than expected.

Brittany
Brittany
Office Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Communicate Better with Moxtra

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: With our large team of construction workers, we are able to use Moxtra to effectively keep up with each job that we are working on. Being in the pool industry, we work on up to 10 jobs at a time. By being able to add pictures, files, and chat with the team, we can effectively relay everything needed with everyone without having to use multiple channels of communication

Vorteile:

This software is free to use! The best feature is the fact that you can share documents and pictures along with conversation. With this software, multiple users are able to communicate from the convenience of their cell phones.

Nachteile:

The only downside to the software is that each conversation, "Group Chat," has a 90 day window. If someone added a message from more than 90 days ago, that message is no longer able to be viewed by anyone in the group. The files remain, while the chat does not.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Programmentwicklung, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

One stop digital experience

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

I like using moxo flows which covers a vast area of structured and unstructured interaction needs such as messaging clients, setting up meetings, creating workflows with business objectives in mind such requesting files, forms, approvals etc. the integration of all these capabilities helps streamline my tasks and really speeds things up. I also really like that the application is completely cross-platform and can be accessed on web-based platform aswell as via mobile.

Nachteile:

There’s not much I dislike about the application though the conversations aspect only being stored for 90 days I believe could do with an accessible archive feature should it be necessary to go back and view the chat logs past the 90 days it’s kept for.