Handshake

Handshake

von Handshake

Wer verwendet Handshake?

Unternehmen, mittelständische und kleine Hersteller, Händler und Großhändler aus Branchen wie Konsumgüter, Hardware & Industrie, Lebensmittel und Getränke, Geschenke & Haushaltswaren, Kleidung und vieles mehr.

Was ist Handshake?

Handshake ist die führende B2B-Auftragserfassung-Plattform für Hersteller, Händler und Großhändler. Erfasse Aufträge von all deinen B2B-Vertriebskanälen und verwalte sie mit einem zentralen Hub, integriert in deine ERP. Handshake Rep ist eine mobile Auftragserfassungd-App für Vertriebsmitarbeiter, mit denen sie Aufträge schnell schreiben können, mit der gesamten Kunden-Info und Geschichte, die sie immer zur Hand haben müssen. Handshake Direct ist eine B2B E-Commerce-Website und mobile App, dank welcher deine Kunden 24/7 bequem online bestellen können.

Handshake – Details

Handshake

http://handshake.com

Gegründet 2011

Handshake – Preisübersicht

Handshake ist verfügbar ab 39,95 $/Monat. Handshake bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Handshake findest du unten.

Startpreis

39,95 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Webinare

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Handshake Funktionen

Auftragserfassung Software
Auftragsabwicklung
Auftragsmanagement
Echtzeit-Auftragseintrag
Entfernte Auftragserfassung
Inventarverwaltung
Kundendatenbank
Lagerhaus-Management
Management von Lieferrückständen
Versand-Management
Angebotsmanagement
Berichterstattung / Analyse
Bestandskontrolle
Bulk Ordering
Kommunikationstools
Mobiler Zugriff
Nachbestellung
SEO-Management
Versand-Management
Zahlungsoptionen
Angebotsmanagement
Bestückung
CRM
Datensicherheit
E-Mail Marketing
Inventarverwaltung
Management mehrerer Geschäfte
Mobiler Zugriff
Multichannel-Marketing
Retourenmanagement
Review Management
SEO-Management
Vorlagen

Handshake – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 115 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.5/5
Benutzerfreundlichkeit
4.6/5
Kundenservice
4.6/5
Funktionen
4.3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.6/5
Tina S.
Informationstechnologie & -dienste
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 10.8.2015

"Save Time with Handshake"

Kommentare: We provided our 65 sales reps with iPad back in 2010 and wanted to utilize it to it's full extent with apps that saved the sales reps time and saved us money. Handshake accomplished both of those. Back then- sales reps were handwriting order forms and faxing them to our customer service dept. Then we had 4 people in our home office manually entering those orders! That is so much wasted time on both sides and there was a lot of room for error. With Handshake- our sales reps can easily find the product, show the images to their account, and place the order within a few minutes. Then the order is sent directly into our system- no more manual data entry. Time saved by the sales rep- 1-2 hours each day, which means they could see an extra customer during the day (and make another sale!) or not have to work at night. Time saved by the home office 4-5 hours per day. Now 2 of those 4 people in our home office have been moved to other open positions in the department, saving us money that would have been spent hiring someone new. Overall the experience with Handshake has been exceptional. It's a great product, easy to use and very efficient. We now have over 200 sales reps internationally that have been using Handshake for almost 4 years and they love it!

Vorteile: Great customer service, very knowledgeable and courteous. They have a great team at Handshake- from the CEO to the Customer Support Specialists. There are no regrets with choosing Handshake for our sales rep ordering tool.

Nachteile: Just keep doing what you are doing Handshake!

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 10.8.2015
Meagan D.
Office Administrator
Groߟhandel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.9.2019

"Using Handshake at Tradeshows"

Kommentare: In our business, we do trade shows with sales teams and then we also do trade shows without sales teams. When we do the shows on our own, we need our own ordering software. Handshake was perfect for what we were doing and very affordable. It is refreshing to have a system like this available to small businesses.

Vorteile: The ease of use and modern interface are great! Adding customers, accepting payment, printing order copies was all very easy with Handshake. The ability to pay for the service in small time periods was very accommodating to our business. Other services required longer contracts, were more expensive, and less user friendly.

Nachteile: Since it was not our main ordering software, we were not able to use all of the features to our highest advantage. That is not really a fault of Handshake, however.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.9.2019
Verifizierter Rezensent
Associate Director
Hochschulbildung, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.3.2020

"Great career connection resources for students!"

Vorteile: Love how easy it is for our students and faculty to schedule advisory appointments, find internship and employment opportunities, connect with our alumni, and attend events in their field of interest. Our students have found it so easy to navigate and resourceful. We have had such positive feedback from them on this resource that we just launched a few years ago.

Nachteile: So far everything has been great! Handshakes customer service is great, along with their tutorials on how it all works. Does take a little time to implement, so be sure to set up a great plan for marketing and getting awareness out to students, employers, alumni (your network!).

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.3.2020
Theresa H.
Operations
Groߟhandel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.1.2020

"Really great wholesale support"

Kommentare: It’s such a great tool for accounts placing orders, seeing their options, even viewing high res images and sizing options. It’s really easy to update with new releases.

Vorteile: Handshake is a great tool for sales reps to place orders in the field. It also lets you have a direct b2b site for your accounts to place orders any time of the day. Best part: your reps can use it offline! So they can place orders anytime and then sync up when they have service.

Nachteile: Ever since Shopify obtained handshake, the customer support has gone downhill. They take a while to respond. But when they do, they do help you figure things out. Your best bet is to not have things go wrong.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.1.2020
Spencer B.
CEO
Groߟhandel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.5.2019

"Disappointing partnership"

Kommentare: This is absolutely the worst company we have partnered with in my 12 years with my business. Their customer service is simply horrible and I'm worried they almost got shut down because they weren't PCI compliant even though they told us they were. They gave us 2 days. Yes, 2 days to find a new CC processor and have it setup. You can only use their specific processors which don't even work with all of their tech. Their processors costs $6000 more than what we were currently paying and Handshake refused to help in that cost. The process we have to do now is different than what was initially presented to us. They switched it mid contract and then refused to refund a prorated amount. It's highway robbery in my mind. Be very cautious of anything you sign with them. Even then they'll just end up changing it mid way through the contract. Absolutely disappointed in a company that would conduct business like that.

Vorteile: I liked the simplicity of it. It is a very basic system.

Nachteile: Disappointed in the promises made about the product and the contract put in place. Horrible to pay up front for the year.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.5.2019