Was ist Gold-Vision CRM?

Gold-Vision CRM hilft mittelständischen Unternehmen, ihre Geschäftstätigkeit zu verbessern. Die Mission von Gold-Vision ist es, Unternehmen einfach zu bedienende, intuitive CRM-Lösungen zu bieten, die wirklich etwas bewirken und einen Mehrwert bieten. Verbessere die Teamleistung und steigere den Umsatz mit einem System, das durch ein sachkundiges, internes Team von CRM- und Geschäftsexperten mit Support-Leistungen unterstützt wird.

Wer verwendet Gold-Vision CRM?

Jedes Unternehmen, das nach einer Vertriebs- und Marketingsoftware sucht. Mit Kunden in allen Branchen und einem hochgradig konfigurierbaren Set-up wird Gold-Vision für Vertriebsmanagement, Marketing und Support-Desks verwendet.

Wo kann Gold-Vision CRM bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Windows (On-Premise), Linux (On-Premise), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Esteiro Business Solutions
  • Ansässig in West Haddon, UK
  • 2001 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Deutsch, Englisch, Französisch

Über den Anbieter

  • Esteiro Business Solutions
  • Ansässig in West Haddon, UK
  • 2001 gegründet
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  • Chat

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Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

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Deutsch, Englisch, Französisch

Gold-Vision CRM – Videos und Bilder

Gold-Vision CRM Software - 1
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Gold-Vision CRM

32,50 $/Monat
Kostenlose Version
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Nicht verfügbar
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50,00 $/Monat
Kostenlose Version
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20,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Gold-Vision CRM Funktionen

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Aufgabenmanagement
  • Automatisiertes Routing
  • Berichterstattung / Analyse
  • CRM
  • Chancenmanagement
  • Dashboard
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenspeicher
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • Für kleine Unternehmen
  • Gebietsmanagement
  • Gemeinsame Kontakte
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Marketing-Automatisierung
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Marketing
  • Planungs-Tools
  • Prädiktive Analytik
  • ROI-Tracking
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration
  • Stapelverarbeitung
  • Suchen / filtern
  • Supportticket-Management
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Vorlagen-Management
  • Webbasierte Entwicklung
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management
  • Zielseiten / Web-Formulare

Alternativen für Gold-Vision CRM

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Service Cloud 360 ist eine führende Kundenservice-Plattform, die es Unternehmen ermöglicht, eine nahtlose Interaktion über die gesamte Kundenbeziehung hinweg zu fördern. Erfahre mehr über Salesforce Service Cloud
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Bewertungen über Gold-Vision CRM

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
70%
4
27%
3
3%
Donna L.
Marketing Executive in UK
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A super-functional CRM system

5 letzten Monat Neu

Kommentare: An excellent team, really know the product, friendly, helpful and just like the system itself, very flexible in terms of how you implement the system , training and ongoing support. The system is very powerful.

Vorteile:

Thea ability to see a holistic view of accounts and interactions and also the integrated email markting software

Nachteile:

Nothing I really dislike... Be prepared for it to hook you into wanting to try all the useful tricks and clever configurations though. You'll always have a list of things to do as an admin!

Antwort von Esteiro Business Solutions

vor 4 Wochen

Thank you Donna for your fantastic review! I have passed on your positive comments to our team. And we are so pleased to hear that you find Gold-Vision to be super-functional and powerful that meets your business needs. Kind regards, Zoe

Bev W.
Marketing Manager in UK
Finanzdienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Solid system now upgraded beautifully!

5 vor 2 Jahren

Kommentare: What makes it so perfect as my marketing tool, is the integration of CRM with Connect e-marketing. Great CRM segmentation functionality, no exporting / importing of data to 3rd party e-marketing systems and no manipulation of data in Excel spreadsheets before I can send out a campaign! And, at the end of the day, the CRM is constantly updating the campaign data for reporting purposes and most importantly ensures our company remains GDPR compliant!

Vorteile:

Loved the system before but with the V8 upgrades which gives the CRM a new look and feel to menus and tool bars / views etc, it's even easier to use and without any detriment to its' already great functionality. Whether you need the system for pre-sales (leads), opportunities, marketing or something else, every screen is tailor-able making user input screens relatable and provides the facility to include terminology and fields more relevant to your business. I've worked with Gold-Vision CRM now for the last 8 years and still love using every bit of it!

Nachteile:

No 'cons' for me - we are happy with Gold-Vision

Antwort von Esteiro Business Solutions

vor 2 Jahren

Hi Bev, A big thank you for your excellent review about Gold-Vision. It's great to hear that you find it to be the perfect CRM for marketing where you can create effective campaigns easily whilst learning from campaign reporting. Kind regards, Zoe

Jason R.
Jason R.
technical director in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Small minded and technically limited in there approach to email campaigns

3 letztes Jahr

Vorteile:

they have come along way with the ease of using the product , however its a crm and like everything else you get out what you put in

Nachteile:

Amusingly as a CRM and Marketing tool they go against industry practice and essentially encourage you to Phish emails from another domain as they don't have ability to create a sub domain (like most companies use) for emailing marketing purposes without losing all functionality and control for that domain. i.e if you own the domain mycompany.com they want you to create a new domain similar for sending out marketing emails - isnt this want phishing is - Crazy and to think you have to pay for the pleasure !! Also dont hold your breath for support or your account manager to get back to you unless you chase and chase and chase and chase !!

Antwort von Esteiro Business Solutions

letztes Jahr

Thank you for providing feedback. It was good to discuss this with you to confirm that our solution does allow you to use your sub-domains for marketing mailing. Also, using dedicated mailing domains is common practice, protects your primary domain from potential blacklisting and not related to phishing. Our strong mail delivery performance is testament to this. Although the common view is that primary domains are unaffected by the reputation of sub-domains, this view is not shared by organisations that manage the blacklists who are clear that poor sub domain reputation can affect a primary domain reputation. We are happy to support the sub domain approach, on the understanding that you accept the risks. Our team had been trying to make contact with you and your colleagues on this matter. We have since spoken and we look forward to working with you and your team.

Mark S.
Account Manager in UK
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Feature Rich and Highly Customisable

5 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Overall very good- helpful team, responsive help desk and regular updates, they are even open to product upgrade suggestions

Vorteile:

We have specific quarterly targets in terms of revenue and other objectives. We are able to create customised dashboards to monitor our progress against these targets and help to create focus on the key deals that will make the difference

Nachteile:

Sometimes we find the 255 character limit an issue on text fields. Larger or a warning that you have reached the limit, or even just preventing you from trying to type more would be helpful.

Antwort von Esteiro Business Solutions

vor 2 Monaten

Hi Mark, Thank you for your positive feedback, and we shall certainly take on board your comment about the 255 character limit. Kind regards, Zoe

Paul M.
General Manager in UK
Informationstechnologie & -dienste, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Gold-Vision User

5 vor 6 Monaten

Kommentare: Gold-Vision has streamlined our pre-sales processes and is used every day by our Sales team. Being able to track correspondence, meeting notes, etc. allows us to respond to customer enquiries in the most efficient way possible and enables us to maintain a high-level of customer experience.

Vorteile:

Simple business integration Easy to use Communication tracking, specifically Microsoft Exchange integration Sales pipeline tracking Opportunity/prospect tracking Excellent customer support High-level of customisation

Nachteile:

Setting up of custom reports could be simpler It would be preferable if the recent change to the Home Page setup would be optional

Antwort von Esteiro Business Solutions

vor 6 Monaten

Hi Paul, Fantastic to hear Gold-Vision is a integral part of your sales process and you are delivering an excellent CX experience. Thank you for your 5 star review! Kind regards, Zoe