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Was ist Customer Thermometer?

Unschlagbares Kundenfeedback-Management-Tool mit einem preisgekrönten Kundenservice-Team, umfangreichen Berichterstattungsfunktionen, einer umfassenden Liste von Anwendungsintegrationen und vielem mehr. Erhalte umsetzbares Echtzeit-Feedback. Eine sofort einsatzbereite Berichterstattungs-Suite mit einer klaren Übersicht über die Missionskontrolle und einer breiten Palette von detaillierten Berichterstattungsoptionen. Die Installation ist einfach, leicht und schnell.

Wer verwendet Customer Thermometer?

B2B- und B2C-Unternehmen, die Feedback von Kunden in Echtzeit einholen möchten.

Customer Thermometer Software - 1
Customer Thermometer Software - 2
Customer Thermometer Software - 3
Customer Thermometer Software - 4
Customer Thermometer Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Customer Thermometer das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Customer Thermometer

Customer Thermometer

4,9 (18)
9,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
73
84
4,8 (18)
5,0 (18)
4,9 (18)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
20,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
105
218
4,3 (6.175)
4,2 (6.175)
4,4 (6.175)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Customer Thermometer

HubSpot Marketing Hub
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
Email-Kampagnen-Management
Marketing-Automatisierung
XM for Strategy & Research
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Fragen-Verzweigung
Umfragenerstellung
XM for Customer Experience
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Negatives Feedback Management
Umfragen & Feedback
GetFeedback
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Formulare
Umfragen & Feedback
Umfragenerstellung
Freshdesk
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
SmileBack
Am besten bewertete Funktionen
Befragungs-/Umfragemanagement
Sentiment-Analyse
Trend-Analysen
Nicereply
Am besten bewertete Funktionen
Befragungs-/Umfragemanagement
Negatives Feedback Management
Umfragen & Feedback
Simplesat
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Vorlagen
Befragungs-/Umfragemanagement
Third-Party Integrations
Netcore Customer Engagement
Am besten bewertete Funktionen
Aktivitäts-Verfolgung
Konversion-Tracking
Marketing-Automatisierung

Bewertungen über Customer Thermometer

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
94%
4
6%
Alicia
Alicia
CEO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Anwaltskanzlei, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Fun company and easier deployment than most

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I wanted feedback on how my employees were operating with clients. It was somewhat enlightening. I also wanted reviews that I could publish to my website as testimonials.

Vorteile:

Customer Thermometer has flexibility in setting up the thumbs up/down for email, websites, and other online portals. It didn't require extensive coding skills, but it isn't pushbutton either, which is why it is flexible. I found it to be the easiest to use and customize out of several solutions I tried. They also have good customer service and their pricing scales depending on how active your traffic is.

Nachteile:

Like all review software, it requires some skill to set up. This is not easy for people who are not comfortable with at least intermediate tech skills. But you do not need to be advanced or a proficient coder.

Camila
Customer Success Analyst in Brasilien
Finanzdienstleistungen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great product and customer service

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: 100% amazing, we've implemented it with our Customer Support and Customer Success teams on Zendesk, it's been great for collecting customer feedback. The one-click solution increases response rates and the drivers give us a better idea as to why the customer selected that rating. The fact that you can create the survey as basic links, which you can embed into images and put in the middle of the ticket has been absolutely amazing, we've been using this to survey NPS in customer relation building e-mails that our CS team sends.

Vorteile:

Makes collecting feedback incredibly quick and easy, increasing response rates; The different reports make it possible to analyze the information effectively; Very customizable, from the icons to the full landing page, you can create all thermometers that you might need with your company's full visual identity; The user guide is great, giving you a lot of autonomy when creating the thermometers, but if you do need customer support, they always reply very quickly; Zendesk integration is amazing; Drivers are a great way of getting responders to give you a little more information, without them needing to write a comment; Low cost (which made it easy to justify the cost internally) and the ability to switch to the at the beach plan, which for only USD 9 lets you keep using stored credits.

Nachteile:

Multiple questions doesn't work very well, it's only effective for one question (there is a way to do multiple questions, but it doesn't look great); Can't collect the responder information automatically when using it via Outlook, responders have to be prompted to input their data; NPS blast e-mail isn't very customizable, I wish we could alter the html or have it be similar to the landing page settings.

Shaun
Manager, Managed IT in Kanada
Informationstechnologie & -dienste, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great blend of simple and effective

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: This has been invaluable in getting end user assessments, and provided insights to both us and out clients stakeholders by giving the people we support a voice for all to hear.

Vorteile:

Was super easy to get setup and operational, doesn't require much to get going and start collecting great data.

Nachteile:

The reporting is certainly functional, but could us a little love to improve it's polish in field naming and attributing results to the correct technician. These meet the need 99% of the time, but could use a little more polish.

Annex
Digital Marketer in USA
Medizinische Praxis, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Focused Customer Engagement Solution

5,0 vor 10 Monaten

Vorteile:

Customer Thermometer makes customer relationship well managed, and there are dynamic commitment for a long-term relationship.

Nachteile:

Customer Thermometer has an impressive approach for dynamic customer assistance.

Nickis
Marketing Director in USA
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

The Focus Solution for Customer Relations

5,0 vor 10 Monaten

Vorteile:

Customer Thermometer makes determined surveys, and it increases the value for the market research.

Nachteile:

Customer Thermometer has a proficient form of allowing communications to be straightforward.