Was ist Customer Thermometer?

Unschlagbares Kundenfeedback-Management-Tool mit einem preisgekrönten Kundenservice-Team, umfangreichen Berichterstattungsfunktionen, einer umfassenden Liste von Anwendungsintegrationen und vielem mehr. Erhalte umsetzbares Echtzeit-Feedback. Eine sofort einsatzbereite Berichterstattungs-Suite mit einer klaren Übersicht über die Missionskontrolle und einer breiten Palette von detaillierten Berichterstattungsoptionen. Die Installation ist einfach, leicht und schnell.

Wer verwendet Customer Thermometer?

B2B- und B2C-Unternehmen, die Feedback von Kunden in Echtzeit einholen möchten.

Wo kann Customer Thermometer bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Chromebook (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Customer Thermometer
  • 2010 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Argentinien, Australien, Brasilien, China, Deutschland und 10 weitere

Sprachen

Arabisch, Chinesisch, Deutsch, Dänisch, Englisch und 21 weitere

Über den Anbieter

  • Customer Thermometer
  • 2010 gegründet
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Customer Thermometer – Videos und Bilder

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Customer Thermometer

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Customer Thermometer Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anonymes Feedback
  • Anpassbare Vorlagen
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Benchmarking
  • Berichterstattung / Analyse
  • CES-Umfragestruktur
  • CSAT-Umfragestruktur
  • Customer Journey Mapping
  • Dashboard
  • Daten-Import / -Export
  • Datenvisualisierung
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • Engagement-Tracking
  • Feedback-Management
  • Fragenkatalog
  • Kundenerlebnis-Management
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leistungskennzahlen
  • Mobile Umfrage
  • NPS-Umfragestruktur
  • Negatives Feedback Management
  • Nutzerbewertungs-Anfrage
  • Nutzerbewertungs-Notifikation
  • Offline-Antwort-Sammlung
  • Pulsbefragungen
  • Reaktions-Management
  • Sentiment-Analyse
  • Trend-Analysen
  • Umfragen & Feedback
  • Umfragenerstellung
  • Verzweigungslogik
  • Visuelle Analytik
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Überwachung der Beschwerden

Alternativen für Customer Thermometer

SurveyGizmo ist die weltweit beste Umfrage- und Data-Insights-Plattform, mit der du intelligentere Entscheidungen treffen kannst.
Tool zum Erstellen von Umfragen, Formularen und Quiz, um deine Kundschaft zu erforschen oder dein Personal zu bewerten. Erfahre mehr über Startquestion
Trustmary verbindet Kundenfeedback, Kundenbewertungen und Website, um mehr Konversionen (Leads, Verkäufe) zu generieren. Vollständig automatisiert.
All-in-one-Feedback-Suite mit Omnichannel-Verteilung, visueller Anpassung und Erstellung von Umfragen während der gesamten Customer Journey. Erfahre mehr über Feedbackly
SMS-Marketing-Tool, mit dem Unternehmen Kundeninteraktionsdaten sammeln und das Kundenverhalten analysieren können, um gezielte Webkampagnen durchzuführen.
Sie bringen Feedback zurück. Unterhalte und motiviere Kunden mit unterhaltsamen Umfragen von Feedier, gamifiziere sie und mache sie wieder zu Spaß!
Unterstützt dich dabei, den Net Promoter Score deines Unternehmens zu verfolgen, wertvolles Kundenfeedback zu sammeln und die Kundenloyalität zu verbessern.
Collect Voice of Customer data with flexible survey software, and close the loop on every customer interaction.
Eine umfassende Kundenerfahrungsplattform, um durch Bewertungen gefunden zu werden, via Textnachrichten ausgewählt zu werden und das beste Unternehmen zu sein.
Plattform für das Kundenengagement mit Stimmungsüberwachung, Feedback-Erfassung, Closed-Loop-Verfolgung, Veröffentlichung von Nutzerbewertungen und Textanalyse.
Leistungsstarkes Umfragesoftwaretool für Unternehmensberatungen, damit Kundschaft verborgenes Wissen und Ideen aufdecken, Entscheidungen treffen und Maßnahmen vorantreiben können.
Technologie mit integrierten qualitativen und quantitativen Funktionen. Erfahre mehr über Crowdtech
Professionelle Online-Umfragesoftware für Einzelpersonen, Teams und Unternehmen. Verfügbar als gehostete und On-Premise-Versionen.

Bewertungen über Customer Thermometer

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
Paul O.
Paul O.
Technical Director in Südafrika
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

What do your clients think of you? Find out!

5 letztes Jahr

Kommentare: Before Customer Thermometer was acquired by Exclaimer, the pricing was really expensive, but now you can have unlimited responses for each of your staff.

Vorteile:

It does one thing and one thing well. It gathers information about what your email recipients think of your services. I love the ability to get an immediate email when the staff are not up to snuff.

Nachteile:

It is a little confusing to get it up and running if you have not used software of this kind before.

Camila A.
Customer Success Analyst in Brasilien
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great product and customer service

5 letzten Monat Neu

Kommentare: 100% amazing, we've implemented it with our Customer Support and Customer Success teams on Zendesk, it's been great for collecting customer feedback. The one-click solution increases response rates and the drivers give us a better idea as to why the customer selected that rating. The fact that you can create the survey as basic links, which you can embed into images and put in the middle of the ticket has been absolutely amazing, we've been using this to survey NPS in customer relation building e-mails that our CS team sends.

Vorteile:

Makes collecting feedback incredibly quick and easy, increasing response rates; The different reports make it possible to analyze the information effectively; Very customizable, from the icons to the full landing page, you can create all thermometers that you might need with your company's full visual identity; The user guide is great, giving you a lot of autonomy when creating the thermometers, but if you do need customer support, they always reply very quickly; Zendesk integration is amazing; Drivers are a great way of getting responders to give you a little more information, without them needing to write a comment; Low cost (which made it easy to justify the cost internally) and the ability to switch to the at the beach plan, which for only USD 9 lets you keep using stored credits.

Nachteile:

Multiple questions doesn't work very well, it's only effective for one question (there is a way to do multiple questions, but it doesn't look great); Can't collect the responder information automatically when using it via Outlook, responders have to be prompted to input their data; NPS blast e-mail isn't very customizable, I wish we could alter the html or have it be similar to the landing page settings.

Sterling T.
Senior Web Developer in Katar
Bildungsmanagement, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Know your Stance with Superb Customer Thermometer

5 vor 2 Jahren

Kommentare: I am very much pleased with CT because My department learns so many things thanks to this software. Furthermore, some of the other solid features are, the ability to integrate with third-party software and application, likewise, multi-user access allows to have good transparency and control. Never be in a dilemma to purchase CT because it will never let you down.

Vorteile:

Honestly speaking this software has tremendously helped my department to know our position about delivering the right content to our students. Unlike earlier days students response rates surged since the response time does not kill their time even more than a minute. Another great feature is; ability to use various icons, especially emoji, therefore students prefer to click them to give their honest opinion. Furthermore, the fabulous dashboard gives spectacular graphs, and they are vibrant too, hence easy to know where we are standing by looking at them.

Nachteile:

I wish I could share the bad side of this Customer Thermometer but I could not find any serious issues with the software. Also, since this software gives what exactly I need, I am not irritated with this classy product at all.

Alicia D.
Alicia D.
CEO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Anwaltskanzlei, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Fun company and easier deployment than most

5 vor 2 Jahren

Kommentare: I wanted feedback on how my employees were operating with clients. It was somewhat enlightening. I also wanted reviews that I could publish to my website as testimonials.

Vorteile:

Customer Thermometer has flexibility in setting up the thumbs up/down for email, websites, and other online portals. It didn't require extensive coding skills, but it isn't pushbutton either, which is why it is flexible. I found it to be the easiest to use and customize out of several solutions I tried. They also have good customer service and their pricing scales depending on how active your traffic is.

Nachteile:

Like all review software, it requires some skill to set up. This is not easy for people who are not comfortable with at least intermediate tech skills. But you do not need to be advanced or a proficient coder.

Verifizierter Rezensent
CISO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Outsourcing/Offshoring, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Simple

5 vor 3 Jahren

Vorteile:

We have used other surveys in the past and often users will not spend the time and effort to click them. This is a simple button hit and record. You only get charged with the responses versus the amount you spend back. Very reasonably priced.

Nachteile:

I signed up for a plan and in the middle of the month switched the plan. It says on the site that they will bill you the second you switch, but I missed that and got double billed. I am not sure if the amounts carry over from month to month.