ServiceNow Field Service Management

von ServiceNow

4.5 / 5 3 Bewertungen
ServiceNow Field Service Management

Durchschnittliche Bewertung

3 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3.5 / 5
  • Kundenservice 3.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Einsatz Cloud, SaaS, Web

Angaben zum Hersteller

  • ServiceNow
  • http://www.servicenow.com
  • Gegründet 2003

Über ServiceNow Field Service Management

Job management solution that connects field service technicians with service desk through mobile devices and matches skills to tasks.

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ServiceNow Field Service Management Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Elektronische Unterschrift
  • Inventarverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Routing
  • Stempeluhr
  • Terminplanung
  • Versenden
  • Vertragsmanagement
  • Zahlungseinzug im Außendienst

Die hilfreichsten Reviews für ServiceNow Field Service Management

ServiceNow in HR

Mit Google übersetzen Bewertet am 28.1.2019
HR Specialist
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall I enjoy using ServiceNow and think that it has far more capabilities than my company has began to touch.

Vorteile: We use ServiceNow as a non call center service center model for Human Resources. We serve over 20 hospitals and it is a great tool for communicating with employees regarding their HR needs. I like that I can search for open or closed tickets fairly easily. The work notes in our set up area also great for others to follow your progress without the employee seeing all of the details.

Nachteile: There can be a barrier with your client or in my case employee if they have trouble following instructions for setting up their ServiceNow format. I also found it extremely hard to set up my personal dashboard. However, once it was set up it was very useful.

not always easy to get the task done

Mit Google übersetzen Bewertet am 1.1.2019
Drew S.
FHMG Desktop Support
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: my work uses it and i have no choice and got very little training on it

Vorteile: not much needs to give training and make doing things easier. most of the team had to learn by playing with it

Nachteile: so many things to do to close tickets out or create one get lost trying to find what you need unless you have a shortcut or set as a favorite

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