The Receptionist for iPad

The Receptionist for iPad

von The Receptionist

Wer nutzt diese Software?

Von Büros mit nur wenigen Mitarbeiter*innen bis hin zu Unternehmen mit über 50.000 Mitarbeiter*innen wird The Receptionist fürs iPad von Tausenden von Unternehmen auf der ganzen Welt genutzt.

Durchschnittliche Bewertung

211 Bewertungen
  • Gesamt 4.8/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.8/5
  • Kundenservice 4.9/5
  • Funktionen 4.4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.7/5

Produktinformationen

  • Startpreis 49,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • The Receptionist
  • https://thereceptionist.com/
  • Gegründet 2012

Über The Receptionist for iPad

Ein vielseitiges, effektives und nutzerfreundliches Besucherverwaltungssystem. Von Büros mit nur wenigen Mitarbeiter*innen bis hin zu Unternehmen mit über 50.000 Mitarbeiter*innen wird die App von Tausenden von Unternehmen auf der ganzen Welt genutzt. Egal, ob du ein einfaches Besucherprotokollierungssystem suchst, um deinen Besuchertraffic zu verfolgen, oder ein vollständig konfigurierbares SMS- und E-Mail-basiertes, bidirektionales Kommunikationssystem mit Druckfunktion für Ausweise – The Receptionist für das iPad kann deine spezifischen Büroanforderungen erfüllen.

The Receptionist for iPad Funktionen

  • Abzeichen-Management
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Ausweis-Scan
  • Besucher-Nachverfolgung
  • Dokumentenmanagement
  • Merkliste
  • Registrierungs-Management
  • Self-Check-in
  • Vorabregistrierung

Die hilfreichsten Reviews für The Receptionist for iPad

Best "remote" receptionist there is!

Bewertet am 9.12.2019
Ashante M.
Office manager
Lagerung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Its been fun and easy to use for both our clients and myself. We don't have a receptionist yet, because our office isn't set up that way. However, this is great to use because our clients can sort of help themselves until someone comes out to assist them.

Vorteile: I love that we can make this extremely customizable so that the clients feel like they're truly getting taken care of and not just another number. The check in process is super important because that's like a first impression, so I love how we can customize it to certain visitors.

Nachteile: Pricing is a bit off to me. I think we wish there was the ability to have a Basic package for employee contacts over 24. We have about 30 or so, but don't need everything that Premium offers. Premium is the next level up in order to include over 24 ppl.

Overall Great product

Bewertet am 17.10.2019
Erin D.
Office Coordinator
Informationstechnologie & -dienste, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We are able to keep track of who is in the building at all times.

Vorteile: Easy interface to use and creates a quick check in process.

Nachteile: It would be helpful to be able to "Check in" guests who have accidently checked themselves out early on the receptionist website.

Antwort des Softwareanbieters

von The Receptionist an 31.10.2019

Hi Erin!

Thank you for leaving this review of our software. I'm glad to hear that our system has helped create some efficiencies in your office and that its been easy to use.

Thanks for being a great customer!

Sincerely
Andy Alsop, President
andy@thereceptionist.com

Great software

Bewertet am 17.10.2019
James Z.
VP, Technology
Chemikalien, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: This is an excellent platform to ensure compliance with confidentiality requirements for our business. Photo documentation of visitors is an added plus.

Vorteile: Ability to add documents such as NDAs, and custom safety documents. Trustworthy Cloud server for storage of completed forms.

Nachteile: Better badge printer options would be a huge plus. The quality of Brother QL-820NWB is quite poor.

Antwort des Softwareanbieters

von The Receptionist an 31.10.2019

Hi James! Thank you so much for leaving us this review. I am happy to hear that our system is doing it's part to keep your office secure and compliant.

We are always looking for ways to improve, so I will pass your comments about the printer on to our team.

Thanks for being an amazing customer!

Sincerely
Andy Alsop, President
andy@thereceptionist.com

Good and bad. Lacking features in specific areas.

Bewertet am 1.5.2018
Aidan C.
IT Director
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Ease of use and implementation. Very intuitive, best by far of the competition. Great at making the sign in process smooth for guests.
Everything works as it should.

Nachteile: Feature Set and Customization. Other solutions have better ability to tweak features and modify from a plain vanilla solution. Every aspect could do with a few additional features to make the solution the ultimate virtual receptionist.
Suggestions include:
Ability to backdate checkout of guests in portal.
Ability to receive notification if guest does not checkout by end of day or preset time.
Ability to delete guests that are registered in device.
Ability to block guests that have pre-registered and flag if guest attempts to re-register.
Ability to send notifications on check out of guest.
Ability to customize e-mail notification form and change sender address.
Ability to fast sign in via phone OR e-mail address (make it customizable)
Better layout for customizing visitor interface, what you see in portal is not always what you get.
Ability to see how many times a guest has checked in previously by simply clicking on a previous visit. (Maybe more statistics)

Antwort des Softwareanbieters

von The Receptionist an 16.7.2018

Hi Aidan,

I really appreciate you taking the time to send us your thoughts and feedback. Apologies for the delay in responding.

I just wanted you to know that I have logged your feature requests in our feature tracking system. Our product and engineering team takes feedback very seriously!

Thanks for being a member of The Receptionist Family!

Sincerely,
Andy Alsop, President
andy@thereceptionist.com

Game Changing!

Bewertet am 13.12.2019
Tamera L.
Owner
Gesundheit, Wellness & Fitness, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We elevated our client experience with the ease of check in & gave our clinicians freedom!

Vorteile: I love that my clinicians can relax and socialize while waiting for their next client to arrive! Not being tied to their rooms & checking the waiting area has been a game changer for our culture. The ability to check the log has also been helpful in many situations.

Nachteile: As we grow, it might get costly to have subscriptions for multiple locations.

Antwort des Softwareanbieters

von The Receptionist an 18.12.2019

Hello Tamera! Thank you so much for leaving us such a fantastic review. It makes me so happy that our system is giving your staff a little bit of their day back and reducing a little bit of chaos and anxiety. Thank you for being such an amazing customer!

Andy Alsop
President
andy@thereceptionist.com

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