The Receptionist for iPad

Wer verwendet The Receptionist for iPad?

Von Büros mit nur wenigen Mitarbeiter*innen bis hin zu Unternehmen mit über 50.000 Mitarbeiter*innen wird The Receptionist fürs iPad von Tausenden von Unternehmen auf der ganzen Welt genutzt.

Was ist The Receptionist for iPad?

Ein vielseitiges, effektives und nutzerfreundliches Besucherverwaltungssystem. Von Büros mit nur wenigen Mitarbeiter*innen bis hin zu Unternehmen mit über 50.000 Mitarbeiter*innen wird die App von Tausenden von Unternehmen auf der ganzen Welt genutzt. Egal, ob du ein einfaches Besucherprotokollierungssystem suchst, um deinen Besuchertraffic zu verfolgen, oder ein vollständig konfigurierbares SMS- und E-Mail-basiertes, bidirektionales Kommunikationssystem mit Druckfunktion für Ausweise – The Receptionist für das iPad kann deine spezifischen Büroanforderungen erfüllen.

The Receptionist for iPad – Details

The Receptionist

https://thereceptionist.com/

Gegründet 2012

Videos zu The Receptionist for iPad
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The Receptionist for iPad – Preisübersicht

The Receptionist for iPad bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von The Receptionist for iPad ist ab 49,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

49,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

The Receptionist for iPad – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobile - iOS Native

Training

  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

The Receptionist for iPad Funktionen

  • Abzeichen-Management
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Ausweis-Scan
  • Besucher-Nachverfolgung
  • Dokumentenmanagement
  • Merkliste
  • Registrierungs-Management
  • Self-Check-in
  • Vorabregistrierung

Siehe die vollständige Besuchermanagement Software Liste

The Receptionist for iPad Alternativen

Mehr Alternativen zu The Receptionist for iPad

The Receptionist for iPad – Erfahrungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,8/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,8
Kundenservice 4,9
Funktionen 4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,7

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Jimmy K.
IT Analyst ( Global Service Desk )
Internet, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 9.10.2018

"Nice Visitor Tracking Application"

Vorteile: This application is very light and can be installed easily. It is a very simple application using which we can track visitors and also check who is expected to visit on a particular day

Nachteile: There are no cons. This is a very small application and everything has be thought of

Antwort des Softwareanbieters

von The Receptionist an 9.10.2018

Hi Jimmy,

Thanks so much for posting a review about The Receptionist for iPad! I am so happy to hear that the application is working for you and Chegg Inc!

Please don't hesitate to reach out to me personally if there is anything I can do for you.

Sincerely,
Andy Alsop, President
andy@thereceptionist.com

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 9.10.2018
Jeff G.
IT Manager
Groߟhandel, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 29.4.2020

"Nice sign-in solution"

Kommentare: It's slick, and it looks professional up front. Customers are kind of impressed, which is nice.

Vorteile: We use The Receptionist to allow visitors to sign in (and print visitor badges) on an iPad. It works really well, and notifies our users by SMS and email when they have a guest who has signed in.

Nachteile: Would really like to see it integrate with UPS, FedEx, and USPS tracking for package arrivals/notifications. This would make it much more useful to us. We're still doing packages on a paper log.

Antwort des Softwareanbieters

von The Receptionist an 1.5.2020

Hi Jeff! Thank you so much for leaving such a fantastic review of our system. I'm happy to hear that you and your customers enjoy the experience.

Regarding delivery notifications, have you tried our Delivery Button option to send employees package delivery notifications?

Chat with our support team on our website if you have questions.

Best,

Andy Alsop
President & CEO

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 29.4.2020
Cynthia A.
Director of IT
Papier & forstwirtschaftliche Erzeugnisse, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 8.12.2020

"Always on Duty"

Kommentare: Excellent product and support team!

Vorteile: Easy to use and served our needs perfectly!

Nachteile: No negatives detected. Device pretty much plug and play.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 8.12.2020
Aidan C.
IT Director
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 1.5.2018

"Good and bad. Lacking features in specific areas."

Vorteile: Ease of use and implementation. Very intuitive, best by far of the competition. Great at making the sign in process smooth for guests.
Everything works as it should.

Nachteile: Feature Set and Customization. Other solutions have better ability to tweak features and modify from a plain vanilla solution. Every aspect could do with a few additional features to make the solution the ultimate virtual receptionist.
Suggestions include:
Ability to backdate checkout of guests in portal.
Ability to receive notification if guest does not checkout by end of day or preset time.
Ability to delete guests that are registered in device.
Ability to block guests that have pre-registered and flag if guest attempts to re-register.
Ability to send notifications on check out of guest.
Ability to customize e-mail notification form and change sender address.
Ability to fast sign in via phone OR e-mail address (make it customizable)
Better layout for customizing visitor interface, what you see in portal is not always what you get.
Ability to see how many times a guest has checked in previously by simply clicking on a previous visit. (Maybe more statistics)

Antwort des Softwareanbieters

von The Receptionist an 16.7.2018

Hi Aidan,

I really appreciate you taking the time to send us your thoughts and feedback. Apologies for the delay in responding.

I just wanted you to know that I have logged your feature requests in our feature tracking system. Our product and engineering team takes feedback very seriously!

Thanks for being a member of The Receptionist Family!

Sincerely,
Andy Alsop, President
andy@thereceptionist.com

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 1.5.2018
Bernard Z.
Plant Manager
Verpackung und Container, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 27.10.2020

"Recommend For Any Business"

Vorteile: Quality product, outstanding service, reliable, easy to use, fun to use, great first impression with visitors.

Nachteile: None.... have not seen any downside with this product

Antwort des Softwareanbieters

von The Receptionist an 28.10.2020

Hi Bernard! Thank you so much for taking the time to leave us a review. I am so happy to hear that our system is meeting your expectations and leaving a good impression with your visitors. That's what we all want!

Michael Ashford
Director of Marketing

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 27.10.2020