The Receptionist for iPad

Was ist The Receptionist for iPad?

Ein vielseitiges, effektives und nutzerfreundliches Besucherverwaltungssystem. Von Büros mit nur wenigen Mitarbeiter*innen bis hin zu Unternehmen mit über 50.000 Mitarbeiter*innen wird die App von Tausenden von Unternehmen auf der ganzen Welt genutzt. Egal, ob du ein einfaches Besucherprotokollierungssystem suchst, um deinen Besuchertraffic zu verfolgen, oder ein vollständig konfigurierbares SMS- und E-Mail-basiertes, bidirektionales Kommunikationssystem mit Druckfunktion für Ausweise – The Receptionist für das iPad kann deine spezifischen Büroanforderungen erfüllen.

Wer verwendet The Receptionist for iPad?

Von Büros mit nur wenigen Mitarbeiter*innen bis hin zu Unternehmen mit über 50.000 Mitarbeiter*innen wird The Receptionist fürs iPad von Tausenden von Unternehmen auf der ganzen Welt genutzt.

Wo kann The Receptionist for iPad bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • von The Receptionist
  • 2012 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • von The Receptionist
  • 2012 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

The Receptionist for iPad – Videos und Bilder

Videos zu The Receptionist for iPad
The Receptionist for iPad Software - 1 - Vorschau
The Receptionist for iPad Software - 2 - Vorschau
The Receptionist for iPad Software - 3 - Vorschau
The Receptionist for iPad Software - 4 - Vorschau
The Receptionist for iPad Software - 5 - Vorschau

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Startpreis

49,00 $/Monat
Nicht verfügbar
99,00 $/Monat
N/A

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Funktionen von The Receptionist for iPad

  • API
  • Abzeichen-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Barcode / Tickets scannen
  • Berichterstattung und Statistik
  • Besucher-Nachverfolgung
  • Besuchermanagement
  • Besucherregistrierung
  • Compliance Management
  • Daten-Import / -Export
  • Digitale Unterschrift
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Erinnerungen
  • E-Mail-Benachrichtigungen
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Einmalige Anmeldung
  • Elektronische Unterschrift
  • Erinnerungen
  • Etikettendruck
  • Historische Berichte
  • ID Scannen
  • Integration des aktiven Verzeichnisses (AD)
  • Kontaktmanagement
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mehrere Standorte
  • Mehrsprachig
  • Merkliste
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Mobiler Zugriff
  • Nutzerprofile
  • Registrierungs-Management
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Self-Check-in/-Check-out
  • Self-Service Portal
  • Vorabregistrierung
  • Warnungen / Eskalation
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Überwachung

Siehe die vollständige Besuchermanagement Software Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anlagegegenstand-Management
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Formulare
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Asset Lifecycle Management
  • Audit Trail
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Barcode / Tickets scannen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandskontrolle
  • Bestandsverfolgung
  • Besuchermanagement
  • Compliance Management
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Daten
  • Für Schulen
  • Geräte-Management
  • Geräteinstandhaltung
  • Gewerbliche Immobilien
  • Historische Berichte
  • Inspektions-Management
  • Instandhaltungsmanagement
  • Inventarverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kreditplanung
  • Lieferanten-Management
  • Mehrere Standorte
  • Raumverwaltung
  • Rechnungsmanagement
  • Statusverfolgung
  • Störfallmanagement
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Vorbeugende Wartung
  • Wartungsplanung
  • Wirtschaftsprüfung-Management
  • Wohnimmobilien
  • Workflow-Management
  • Zimmer-Planung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige CAFM Software Liste

Alternativen für The Receptionist for iPad

Mehr Alternativen zu The Receptionist for iPad

Erfahrungen mit The Receptionist for iPad

Alle 266 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
213
4
48
3
5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Jimmy K.
Jimmy K.
IT Analyst ( Global Service Desk ) in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Nice Visitor Tracking Application

5 vor 3 Jahren

Vorteile:

This application is very light and can be installed easily. It is a very simple application using which we can track visitors and also check who is expected to visit on a particular day

Nachteile:

There are no cons. This is a very small application and everything has be thought of

Antwort von The Receptionist

vor 3 Jahren

Hi Jimmy, Thanks so much for posting a review about The Receptionist for iPad! I am so happy to hear that the application is working for you and Chegg Inc! Please don't hesitate to reach out to me personally if there is anything I can do for you. Sincerely, Andy Alsop, President andy@thereceptionist.com

Jamie D.
Executive Assistant in USA
Automotive, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Excellent Investment!

5 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: We have eliminated the antiquated pen and ink visitor log by using The Receptionist for iPad. We have freed up time for our Office Administrator to spend on other tasks. Integrating The Receptionist for iPad with our HubSpot account has become a great help to our sales team.

Vorteile:

The notifications feature. We have a lot of visitors come through and if our lobby attendant isn't available, they do not have to wait around for someone to help them. They simply register through the iPad and their contact is notified immediately.

Nachteile:

That the pre-registration feature doesn't work with the touch-free feature. If those two options were "married" it would be a match made in heaven!

Aidan C.
IT Director in USA
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Good and bad. Lacking features in specific areas.

3 vor 4 Jahren

Vorteile:

Ease of use and implementation. Very intuitive, best by far of the competition. Great at making the sign in process smooth for guests. Everything works as it should.

Nachteile:

Feature Set and Customization. Other solutions have better ability to tweak features and modify from a plain vanilla solution. Every aspect could do with a few additional features to make the solution the ultimate virtual receptionist. Suggestions include: Ability to backdate checkout of guests in portal. Ability to receive notification if guest does not checkout by end of day or preset time. Ability to delete guests that are registered in device. Ability to block guests that have pre-registered and flag if guest attempts to re-register. Ability to send notifications on check out of guest. Ability to customize e-mail notification form and change sender address. Ability to fast sign in via phone OR e-mail address (make it customizable) Better layout for customizing visitor interface, what you see in portal is not always what you get. Ability to see how many times a guest has checked in previously by simply clicking on a previous visit. (Maybe more statistics)

Antwort von The Receptionist

vor 4 Jahren

Hi Aidan, I really appreciate you taking the time to send us your thoughts and feedback. Apologies for the delay in responding. I just wanted you to know that I have logged your feature requests in our feature tracking system. Our product and engineering team takes feedback very seriously! Thanks for being a member of The Receptionist Family! Sincerely, Andy Alsop, President andy@thereceptionist.com

Gabriela B.
Administration & Project Specialist in Kanada
Versicherung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great platform for small or large business

4 vor 3 Monaten

Kommentare: One of the easiest platforms on the market, especially for a small business that is just getting familiar with implementing a visitor management system. The staff are very helpful and accommodated our needs as much as possible.

Vorteile:

The setup layout is straightforward and easy to figure out and manage.

Nachteile:

More customization for the button types. Wish we had the option to stop a visitor from registering upon check in and receive an instant notification if someone selected yes to a Covid-19 screening questions.

Kitty J.
OPS Manager in USA
Marketing & Werbung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great solution for our office.

5 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: this solution has allowed us to transition back into the office gradually while still providing good customer service. We will definitely continue to use this solution in addition to having a "live" receptionist in the office.

Vorteile:

We are without a receptionist in our office. Our staff is in the office a few days per week and WFH on other days. This solution has enabled us to keep our office doors locked for security purposes while in the office while enabling staff members to be alerted via text, email, and or Microsoft Teams of their guest's arrival to the office lobby. It also enables us to receive alerts for deliveries.

Nachteile:

So far, it has checked all of the boxes. Adding the alerts/notifications to Microsoft Teams was a valuable feature for us.