The Receptionist for iPad

Was ist The Receptionist for iPad?

Ein vielseitiges, effektives und nutzerfreundliches Besucherverwaltungssystem. Von Büros mit nur wenigen Mitarbeiter*innen bis hin zu Unternehmen mit über 50.000 Mitarbeiter*innen wird die App von Tausenden von Unternehmen auf der ganzen Welt genutzt. Egal, ob du ein einfaches Besucherprotokollierungssystem suchst, um deinen Besuchertraffic zu verfolgen, oder ein vollständig konfigurierbares SMS- und E-Mail-basiertes, bidirektionales Kommunikationssystem mit Druckfunktion für Ausweise – The Receptionist für das iPad kann deine spezifischen Büroanforderungen erfüllen.

Wer verwendet The Receptionist for iPad?

Von Büros mit nur wenigen Mitarbeiter*innen bis hin zu Unternehmen mit über 50.000 Mitarbeiter*innen wird The Receptionist fürs iPad von Tausenden von Unternehmen auf der ganzen Welt genutzt.

Wo kann The Receptionist for iPad bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • The Receptionist
  • 2012 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • The Receptionist
  • 2012 gegründet
  • Telefon-Support
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Erhältlich in diesen Ländern

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Sprachen

Englisch

The Receptionist for iPad – Videos und Bilder

The Receptionist for iPad Software - 1
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Videos zu The Receptionist for iPad
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49,00 $/Monat
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199,00 $/Jahr
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3.588,00 $/Jahr
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The Receptionist for iPad Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Besucher-Nachverfolgung
  • Kontaktmanagement
  • Merkliste
  • Registrierungs-Management
  • Self-Check-in/-Check-out
  • Vorabregistrierung

Alternativen für The Receptionist for iPad

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Bewertungen über The Receptionist for iPad

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
80%
4
18%
3
2%
1
0%
Jimmy
Jimmy
IT Analyst ( Global Service Desk ) in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Nice Visitor Tracking Application

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

This application is very light and can be installed easily. It is a very simple application using which we can track visitors and also check who is expected to visit on a particular day

Nachteile:

There are no cons. This is a very small application and everything has be thought of

Antwort von The Receptionist

vor 4 Jahren

Hi Jimmy, Thanks so much for posting a review about The Receptionist for iPad! I am so happy to hear that the application is working for you and Chegg Inc! Please don't hesitate to reach out to me personally if there is anything I can do for you. Sincerely, Andy Alsop, President andy@thereceptionist.com

Verifizierter Rezensent
IT Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

The receptionist

5,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: Very positive. Visitors also appreciate how easy it is.

Vorteile:

Has had incredible uptime and support has been quick to assist with any issues. The ability to have guests sign legal waivers before getting their badge printed out is very helpful.

Nachteile:

Selecting different sites and be convoluted.

Aidan
IT Director in USA
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Good and bad. Lacking features in specific areas.

3,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Ease of use and implementation. Very intuitive, best by far of the competition. Great at making the sign in process smooth for guests. Everything works as it should.

Nachteile:

Feature Set and Customization. Other solutions have better ability to tweak features and modify from a plain vanilla solution. Every aspect could do with a few additional features to make the solution the ultimate virtual receptionist. Suggestions include: Ability to backdate checkout of guests in portal. Ability to receive notification if guest does not checkout by end of day or preset time. Ability to delete guests that are registered in device. Ability to block guests that have pre-registered and flag if guest attempts to re-register. Ability to send notifications on check out of guest. Ability to customize e-mail notification form and change sender address. Ability to fast sign in via phone OR e-mail address (make it customizable) Better layout for customizing visitor interface, what you see in portal is not always what you get. Ability to see how many times a guest has checked in previously by simply clicking on a previous visit. (Maybe more statistics)

Antwort von The Receptionist

vor 4 Jahren

Hi Aidan, I really appreciate you taking the time to send us your thoughts and feedback. Apologies for the delay in responding. I just wanted you to know that I have logged your feature requests in our feature tracking system. Our product and engineering team takes feedback very seriously! Thanks for being a member of The Receptionist Family! Sincerely, Andy Alsop, President andy@thereceptionist.com

Mark
Brand Packaging Sales & Marketing in USA
Verpackung und Container, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Easy to implement and working great!

4,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Really like our implementation. It fits our needs well. The follow up customer service is exceptional.

Vorteile:

Liked the ability to track and meet compliance of visitors. Ability to sign a visitor compliance document was a must.

Nachteile:

Would like a few more design and font options to match our brand. Maybe a background slide show which can be changed as well as a video plays at end of sign in.

Sarah
LMHP in USA
Psychische Gesundheitsfürsorge, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Game Changer!

5,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: The Receptionist has improved customer service and been a life saver for after hours. Our clients feel connected when they walk in the door and can check-in simply at the iPad. Our providers love the notifications, helps them stay on time, and also makes them feel safer knowing who has entered the practice.

Vorteile:

I love that there are multiple features. The most beneficial for us is the check-in. It's eliminated the need to hire another administrative person, yet allows clients and providers to feel connected and informed. The ability to review practice documents and sign them right there on the spot is amazing and simplifies the process for our clients. No need to navigate difficult portals anymore. Also, I love how it sends a copy of the paperwork right to the client.

Nachteile:

Is there a way to have it on a timer so the app can close on its own? Our iPad is on round the clock and it bugs me that we can't shut it off.