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The Receptionist for iPad

The Receptionist for iPad

Was ist The Receptionist for iPad?

Ein vielseitiges, effektives und nutzerfreundliches Besucherverwaltungssystem. Von Büros mit nur wenigen Mitarbeiter*innen bis hin zu Unternehmen mit über 50.000 Mitarbeiter*innen wird die App von Tausenden von Unternehmen auf der ganzen Welt genutzt. Egal, ob du ein einfaches Besucherprotokollierungssystem suchst, um deinen Besuchertraffic zu verfolgen, oder ein vollständig konfigurierbares SMS- und E-Mail-basiertes, bidirektionales Kommunikationssystem mit Druckfunktion für Ausweise – The Receptionist für das iPad kann deine spezifischen Büroanforderungen erfüllen.

Wer verwendet The Receptionist for iPad?

Von Büros mit nur wenigen Mitarbeiter*innen bis hin zu Unternehmen mit über 50.000 Mitarbeiter*innen wird The Receptionist fürs iPad von Tausenden von Unternehmen auf der ganzen Welt genutzt.

The Receptionist for iPad Software - 1
The Receptionist for iPad Software - 2
The Receptionist for iPad Software - 3
The Receptionist for iPad Software - 4
The Receptionist for iPad Software - 5

Du bist nicht sicher, ob The Receptionist for iPad das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

The Receptionist for iPad

The Receptionist for iPad

4,8 (315)
55,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
31
5
4,8 (315)
4,7 (315)
4,9 (315)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
69,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
76
14
4,3 (593)
4,2 (593)
4,4 (593)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu The Receptionist for iPad

Honeywell Forge Visitor Management
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Besucher-Nachverfolgung
Self-Check-in/-Check-out
Envoy
Am besten bewertete Funktionen
Besucher-Nachverfolgung
Kontaktmanagement
Self-Check-in/-Check-out
SwipedOn
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Besucher-Nachverfolgung
Self-Check-in/-Check-out
iLobby
Am besten bewertete Funktionen
Authentifizierung
Echtzeit-Daten
Self-Check-in/-Check-out
ALICE Receptionist
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Registrierungs-Management
Self-Check-in/-Check-out
IPACS
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Raptool Visitor Management
Am besten bewertete Funktionen
Abzeichen-Management
Besucher-Nachverfolgung
Registrierungs-Management
VisitUs Reception
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Besucher-Nachverfolgung
Self-Check-in/-Check-out
Lobbytrack
Am besten bewertete Funktionen
Besucher-Nachverfolgung
Registrierungs-Management
Self-Check-in/-Check-out

Bewertungen über The Receptionist for iPad

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
80%
4
18%
3
2%
1
0%
Jimmy
Jimmy
IT Analyst ( Global Service Desk ) in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Nice Visitor Tracking Application

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

This application is very light and can be installed easily. It is a very simple application using which we can track visitors and also check who is expected to visit on a particular day

Nachteile:

There are no cons. This is a very small application and everything has be thought of

Antwort von The Receptionist

vor 6 Jahren

Hi Jimmy, Thanks so much for posting a review about The Receptionist for iPad! I am so happy to hear that the application is working for you and Chegg Inc! Please don't hesitate to reach out to me personally if there is anything I can do for you. Sincerely, Andy Alsop, President andy@thereceptionist.com

Ethan
IT Support Supervisor in USA
Bau, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

New receptionist customer - we have yet to experience all of the features but so far a great product

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Communication in general with the sales/service team has been excellent. They responded quickly with any questions we may have and immediately provided support. Shoutout to [SENSITIVE CONTENT]
and [SENSITIVE CONTENT]
for providing great customer service!

Vorteile:

The contact list and its accuracy is one of the strong points of this product. The other is the ability to integrate our Active directory. Although we have not use this product in a production environment just yet I have tested and piloted a few of the available features. I like that it is easy to customize and manage.

Nachteile:

To be honest we haven't used it long enough to give a valid "con," we're currently waiting to move into our new office to pilot this product in a production environment.

Aidan
IT Director in USA
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Good and bad. Lacking features in specific areas.

3,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Ease of use and implementation. Very intuitive, best by far of the competition. Great at making the sign in process smooth for guests. Everything works as it should.

Nachteile:

Feature Set and Customization. Other solutions have better ability to tweak features and modify from a plain vanilla solution. Every aspect could do with a few additional features to make the solution the ultimate virtual receptionist. Suggestions include: Ability to backdate checkout of guests in portal. Ability to receive notification if guest does not checkout by end of day or preset time. Ability to delete guests that are registered in device. Ability to block guests that have pre-registered and flag if guest attempts to re-register. Ability to send notifications on check out of guest. Ability to customize e-mail notification form and change sender address. Ability to fast sign in via phone OR e-mail address (make it customizable) Better layout for customizing visitor interface, what you see in portal is not always what you get. Ability to see how many times a guest has checked in previously by simply clicking on a previous visit. (Maybe more statistics)

Antwort von The Receptionist

vor 6 Jahren

Hi Aidan, I really appreciate you taking the time to send us your thoughts and feedback. Apologies for the delay in responding. I just wanted you to know that I have logged your feature requests in our feature tracking system. Our product and engineering team takes feedback very seriously! Thanks for being a member of The Receptionist Family! Sincerely, Andy Alsop, President andy@thereceptionist.com

David
Owner in USA
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Receptionist for iPad

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Great experience and has assisted us in capturing customer and project information from initial contact with customers.

Vorteile:

Efficient and shows a higher level of company professionalism from first contact at our showroom.

Nachteile:

Nothing comes to mind about what we do not like. I meets our needs perfectly.

Gabriela
Administration & Project Specialist in Kanada
Versicherung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great platform for small or large business

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: One of the easiest platforms on the market, especially for a small business that is just getting familiar with implementing a visitor management system. The staff are very helpful and accommodated our needs as much as possible.

Vorteile:

The setup layout is straightforward and easy to figure out and manage.

Nachteile:

More customization for the button types. Wish we had the option to stop a visitor from registering upon check in and receive an instant notification if someone selected yes to a Covid-19 screening questions.

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