GetFeedback

GetFeedback

von SurveyMonkey

Wer nutzt diese Software?

GetFeedback ist für Unternehmen gedacht, die die Kundenzufriedenheit messen, die Kundenerfahrung verwalten und das Mitarbeiterengagement aufrechterhalten möchten – und dabei für ein nahtloses Markenerlebnis sorgen.

Durchschnittliche Bewertung

39 Bewertungen
  • Gesamt 4.8/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.8/5
  • Kundenservice 4.8/5
  • Funktionen 4.8/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.7/5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Ja
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • SurveyMonkey
  • https://www.getfeedback.com
  • Gegründet 2013

Über GetFeedback

GetFeedback ist eine Suite aus einfach zu bedienenden Online-Umfragetools zur Verbesserung der Antwortraten. Erstelle mit dem Drag-and-Drop-Builder schöne, für Mobilgeräte optimierte Umfragen. Bette Umfragefragen per E-Mail in die E-Mail-Funktion ein. Miss und verstehe deine Antworten mit Dashboards und Text-Analytics in Echtzeit. Integriere Salesforce, um dein Feedback-Programm auf die nächste Ebene zu bringen. GetFeedback-Kunden sehen eine 240 % höhere Antwortrate und eine 7-mal schnellere Implementierung als bei anderen Umfrage-Apps.

GetFeedback Funktionen

  • Analytik
  • Befragung / Umfragemanagement
  • Dashboard
  • Empfindungsanalyse
  • Feedback-Management
  • Kundensegmentierung
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Prädiktive Analytik
  • Textanalyse
  • Wissensmanagement
  • 360-Grad-Feedback
  • Analytik
  • Berichterstattung über Anrufe
  • Feedback-Sammlung
  • Umfrage-Management
  • Überwachung der Beschwerden
  • Benutzerdefinierte Umfrage-URLs
  • Datenanalyse-Werkzeuge
  • E-Mail Marketing
  • Fragen-Verzweigung
  • Fragenkatalog
  • Mobile Umfrage
  • Offline-Antwort-Sammlung
  • Unterstützt Audio / Bilder / Video
  • Verzweigungslogik
  • Website-Intercept-Umfragen

Die hilfreichsten Reviews für GetFeedback

GetFeedback is the premier tool for Salesforce friendly NPS and customer satisfaction monitoring

Bewertet am 9.7.2019
Chandler K.
Marketing
Personalwesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We have only used the free trial, but we will be continuing on to purchase the product so that we can monitor future customers during the sales process and understand areas that need improvement.

Vorteile: GetFeedback has a robust design interface that makes it incredibly easy to design stunning, simple feedback surveys. Best of all, it integrates seamlessly with Salesforce and can be automated with corresponding triggers. GetFeedback offers multiple types of surveys to gather feedback, not just a basic 1 through 10 scale.

Nachteile: It doesn't fully integrate with some of the other applications we use, but these are fairly specific tools and some do not even have open APIs.

Best Survey tool for Salesforce

Bewertet am 20.8.2019
Jordan C.
Salesforce Product Manager
Informationstechnologie & -dienste, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: GetFeedback allows us to create Survey very easily and quick. There is a ton of features like customized path for each question, multilanguage and the best : Salesforce Integration!
Salesforce Integration from GetFeedback is really easy to use and fully customizable. You can set-up everything from GetFeedback and reload easily integrations errors. Love it !

Nachteile: GetFeedback business model is quite expensive, hard to afford for many businesses.

Recommended for Ease/Small Buisnesses

Bewertet am 7.1.2020
Sarah H.
Marketing Manager
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: With this service, we have received really great feedback as to what our company can improve and it has paid of tremendously.

Vorteile: As a smaller company, GetFeedback has allowed us to create professional, easy to use surveys, that look stylish and capture the eyes of our guests.

Nachteile: Not necessarily about the product itself, but we had been working with their team to implement some new ideas and never really got much feedback or help from them. Just something to keep in mind when getting started.

Gets the job done!

Bewertet am 8.1.2019
George M.
Lead Customer Success Manager
E-Learning, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We are currently using GetFeedback to send Customer Satisfaction (CSAT) surveys to various clients of our across different segments. We also briefly used it for NPS surveys, but then switched to another, dedicated NPS survey solution.

Vorteile: Multiple surveys allowed
Surveys are very customizable, as there are multiple questions types and different ways to display the answers and for the users to choose from
You can customize your survey so that it retains who replies to it, either their email address or any other information. This is not very intuitive or easy to use though

Nachteile: The predefined templates/themes are a bit tacky
There are no (or at least, we could not find easily) specific instructions for the dimensions of any images used. As such, we had to use a trial and error approach in order to get it right.
Reporting is not very sophisticated, and we found it difficult to extract specific results in relation to our specific survey responses. The summary is more informative, but you cannot download its results.

Collect customer feedback with ease

Bewertet am 13.12.2018
Verifizierter Rezensent
Founder
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I have used several customer and user feedback tools over the years. GetFeedback is one of the best tools that I have ever used. It comes loaded with tons of features that you don't find with most of the other feedback tools. Love it for its features. Besides, it lets you collect feedback across multiple channels including email, text, website, mobile, and social media. There are several survey themes to choose from which lets you create a survey in a couple minutes. No issues whatsoever. The user interface and dashboard is super-intuitive. Lastly, the analytics let reporting a piece of cake.

Nachteile: A bit pricey for small businesses and startups but it pays off. The price is the only hurdle that might stop someone from going for GetFeedback.

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