ActionTracker

von SurveySquare.com

5 / 5 8 Bewertungen
ActionTracker

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Wer nutzt diese Software?

Field Service Organizations, Retail, Manufacturing, eCommerce websites

Durchschnittliche Bewertung

8 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Webinare
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • SurveySquare.com
  • http://www.surveysquare.com
  • Gegründet 2004

Über ActionTracker

Why wait weeks or months to respond to a customers survey response, do it now! Our ActionTracker is a powerful and fully-integrated system that puts you in full control of your customer comments, inquiries, and small projects. When a customer responds, ActionTracker takes over. Assign issue codes, personnel, priorities, and next-steps action items. Track the life of the response through History Notes. ActionTracker gives you complete control of your customer experience management.

ActionTracker Funktionen

  • Fall-Management
  • Feedback-Management
  • Formularverwaltung
  • Klassifikation der Beschwerden
  • Korrekturmaßnahmen (CAPA)
  • Kundenreklamations-Tracking
  • Problem-Nachverfolgung
  • Qualitätssicherungs-Management
  • Routing
  • Self-Service Portal
  • Social Media-Überwachung
  • Umfrage-Management
  • Aktionsmanagement
  • Analytik
  • Dashboard
  • Empfindungsanalyse
  • Feedback-Management
  • Kundensegmentierung
  • Sammlung mehrere Kanäle
  • Textanalyse
  • Trend-Analysen
  • Umfrage-Management
  • Wissensmanagement
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenmanagement
  • Dashboard
  • Eskalationsmanagement
  • Problemplanung
  • Projektmanagement
  • Wiederkehrende Probleme
  • Wissensbasis-Management
  • Überprüfung von Vorfällen

Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für ActionTracker

We truly enjoy using Action Tracker and has been a big help to our business.

Mit Google übersetzen Bewertet am 11.5.2017
Maria M.
Marketing Specialist
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: The ability to customize it to our needs. Also, it allows us to keep track of everything and to be able to resolve issues. It is a huge factor in customer resolution issues.

Antwort des Softwareanbieters

von SurveySquare.com an 11.5.2017

Maria, thank you for your comments! We love the feedback and the great partnership with you and your team. We look forward to the future as we continue to enhance our solution!

Our experience has been excellent. It has allowed us to monitor items from start to finish.

Mit Google übersetzen Bewertet am 2.5.2017
Emily B.
Marketing Assistant
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Enabled me to monitor everyone's items at a glance as well as be alerted when items were unassigned, so we could quickly route to the correct person.

Vorteile: I like the performance tab the best. Can get an overall snapshot of how everyone's items are doing as well as a drill down all in one glance.

Nachteile: The only thing I keep struggling with is wanting to hit enter when I need to click the actual button.

Antwort des Softwareanbieters

von SurveySquare.com an 9.5.2017

Emily, thank you for your comments. Glad to hear you like the performance tab! We look forward to bring your team the enhancements that make a difference for you and your team! Thank you for being our customer.

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