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Was ist TriNet Zenefits?

Zenefits ist eine cloudbasierte SaaS-HR-Plattform, mit der kleine und mittelständische Unternehmen ihre Belegschaft stärken, Veränderungen verwalten und die Richtlinien einhalten können. Die People Platform von Zenefits bietet die umfassendste, intuitivste HR-Erfahrung auf dem Markt. Die Personalwesen-, Sozialleistungs-, Gehaltsabrechnungs- und Performance-Apps vereinen sich mit Beratungsdiensten und integrierten Partner-Apps, um die Personaladministration radikal zu vereinfachen und Papierkram und Komplexität zu reduzieren, sodass sich Unternehmen darauf konzentrieren können, ihre Unternehmen zu gründen, zu führen und auszubauen.

Wer verwendet TriNet Zenefits?

Zenefits bedient KMUs aller Größen; von einem/r bis fünf Mitarbeiter*in/nen bis zu Unternehmen mit mehr als 1.000 Mitarbeiter*innen.

TriNet Zenefits Software - 1
TriNet Zenefits Software - 2
TriNet Zenefits Software - 3
TriNet Zenefits Software - 4
TriNet Zenefits Software - 5

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TriNet Zenefits

TriNet Zenefits

4,2 (821)
8,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
102
45
4,4 (821)
4,2 (821)
3,9 (821)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
0,01 CA$
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
68
Keine Integrationen gefunden
4,1 (164)
4,0 (164)
4,0 (164)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu TriNet Zenefits

ADP Comprehensive Services
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Lohn-und Gehaltsabrechnung-Reports
Überweisung
Justworks
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mitarbeiter-Datenbank
Paylocity
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mitarbeiter-Datenbank
Überweisung
Homebase
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Mobiler Zugriff
Online-Zeiterfassung
SilkOne Cloud Chiropractic EHR
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Compliance im Gesundheitswesen
Reklamationsabwicklung
QuickBooks Payroll
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Lohn-und Gehaltsabrechnung-Reports
Überweisung
ADP TotalSource
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mitarbeiter-Datenbank
Personalmanagement
Docusign
Am besten bewertete Funktionen
Authentifizierung
Elektronische Unterschrift
Unterzeichnung mehrerer Parteien
QuickBooks Enterprise
Am besten bewertete Funktionen
Buchhaltung
Einkommen & Bilanz
Finanzberichterstattung

Bewertungen über TriNet Zenefits

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
3,9
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
53%
4
27%
3
11%
2
3%
1
6%
Shawn
Shawn
IT Architect
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Vernetzung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

HR & Benefits Administration for the Small Business

5,0 vor 2 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Shae
Shae
Human Resources Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Seamless low-cost solution for small to mid-sized companies that kills busy work

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: -Paperless onboarding/offboarding to support a remote workforce -Integrations with existing ATS, removing the needs for duplicate data entry -Digital document storage, allowing us to digitize all employee files. No more paper! -Time off tracking: Automatic rating to managers for review and approval of all time off requests while keeping the HR team aware of team schedules. Transparent reporting to have conversations with employees regarding the time off trends (% of unplanned versus planned time off). Time off solution also supports Prop 206 mandated sick leave. -Health insurance platform that allows for the execution of open enrollment, qualifying life events and new hire enrollments for all lines of coverage (med, dent, vision, life and disability). HSA app built in to allow employees to review available balances and submit out of pocket expenses. -ACA compliance: Built into existing subscription model that allows for ACA reporting, submission to IRS and 1094/1095 creation without the need for an accountant or an expensive solution. -Business intelligence: Real-time standard and customized reporting. I use this solution heavily as a federal contractor to execute our annual affirmative action reporting.

Vorteile:

With a solution like Zenefits, I have managed to reduce the HR budget year-over-year while going 100% paperless. The integration with our applicant tracking system allows me to push data seamlessly from my mobile device directly to Zenefits to extend an offer, wherever, whenever. I am no longer chained to the constraints of my desk, which is critical for an HR team of one. Easily the most comprehensive solution in the market (at this price point) that addresses onboarding/offboarding, automated and customized email triggers to employees, time and attendance, insurance, aca compliance, reporting (standard and custom) and a multitude of integrations. Since becoming a client over 2 years ago, I have gone to market year-over-year, and haven't found a solution that is comparable. Zenefits kills the busy work and allows me to dedicate time to our employees and driving meaningful initiatives, restructuring the experience with HR to being a partnership versus an administrative burden.

Nachteile:

I would love it if the custom email triggers were built out with greater functionality. Right now I highly utilize this tool but I see the opportunity for additional growth. The site should have a support number listed in the event of an outage. Right now you can only access support if you are logged into the dashboard.

Amanda
Amanda
Human Resources Generalist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Our HR functions are centralized at Zenefits

4,0 vor 9 Monaten

Kommentare: Payroll, new hire paperwork, paid time off, and benefits administration are just some of the fundamental HR features managed by Zenefits. We may be a small group, but we're responsible for the same number of procedures as a large company. It's fantastic to have a system in place that keeps everything coordinated without requiring us to constantly monitor, update, calculate, and email each other.

Vorteile:

If your clients are willing to utilize Zenefits for everything from onboarding to benefit administration to payroll, you've found a superb all-in-one solution. When effectively implemented, Zenefits is all an organization needs to manage its workforce.

Nachteile:

Customers who have questions for their broker must use the built-in "help" function rather than get in touch with an individual directly. The current state of available learning management technologies and straightforward guidelines leaves much to be desired.

Asnath
Assistant Projects Manager in USA
Informationstechnologie & -dienste, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A Revolutionary and Resourceful Human Resources Platform.

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: It is simple to track employees time and attendance with TriNet Zenefits.

Vorteile:

It is simple to generate timely and accurate employees payroll with this tool.It is simple to administer and manage employee benefits with TriNet Zenefits.It is a reliable tool for employees onboarding process.It is simple to track, monitor and manage employee work performance with TriNet Zenefits.

Nachteile:

TriNet Zenefits streamlines and simplify our human resources activities thus I have nothing to complain.

David
David
CFO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Essen & Trinken, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great Sales Department but not backed up by Service or Software

3,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I love the onboarding and sales process. Every person I talk with at Zenefits is pleasant and understanding. Whoever is in charge of the software development and customer service systems should be fired. In order to get a question answered one has to submit to a complex matrix of categories and subjects. I rarely could find the particular category that I needed. Tax Services are a joke. I just received an email on Feb 16 2021 for a quick question that I had on May 7th of 2020. If you have any need for any changes that require a human, find a different way.

Vorteile:

Timekeeping is accurate. The time-off request and approval process works great. Like the PTO Calendar. Every task could be performed even if some were clunky.

Nachteile:

Navigation is not intuitive and few improvements over 2 years. There were bugs when working with state taxes (for WA). Claimed integration with Quickbooks Desktop is flat out lies. Integration with Quickbooks Online is weak at best. DON'T TRUST Zenefits to make changes to your payroll tax filings. Will take 6+ months to get a response.

Stephanie
People Ops Partner in USA
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Zenefits Makes Payroll & Benefits Admin Easy

4,0 vor 3 Monaten

Vorteile:

Payroll and Benefits processes are almost entirely automated. We used to have spreadsheets on spreadsheets - but thanks to Zenefits, it's easier and more compliant.

Nachteile:

Zenefits is not very international contractor/employee friendly in terms of functionality.