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Was ist DataCandy?

DataCandy ist ein nordamerikanischer Anbieter von erschwinglichen Kundenbindungs- und Geschenkkartenlösungen für Unternehmen jeder Größe. Die sichere, nutzerfreundliche Plattform wird an über 11.000 Standorten in Kanada und den Vereinigten Staaten von über 1.000 Unternehmen genutzt, darunter die ALDO Group, The Source, Booster Juice, Familiprix, Kernels Popcorn und 50 der Restaurantmarken der MTY Food Group. Kontaktiere das Unternehmen, um zu erfahren, wie ein besserer Einblick in das Kaufverhalten deiner Kundschaft deinen Gewinn verbessern kann.

Wer verwendet DataCandy?

Das Unternehmen hat zwei Zielmärkte innerhalb der Restaurant- und Einzelhandelsflächen: kleine Unternehmen mit 1 bis 10 Standorten und große Unternehmen mit mehr als 10 Standorten.

DataCandy Software - 1
DataCandy Software - 2
DataCandy Software - 3
DataCandy Software - 4

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DataCandy

DataCandy

4,3 (46)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
46
10
4,3 (46)
4,2 (46)
4,4 (46)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
149,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
57
5
4,5 (133)
4,5 (133)
4,7 (133)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu DataCandy

POS Nation for Retail
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Inventarverwaltung
Mobiler Zugriff
Birdeye
Am besten bewertete Funktionen
Nutzerbewertungs-Anfrage
Sammeln von Nutzerbewertungen
Überprüfung bewerten
GetMoreReviews
Am besten bewertete Funktionen
Feedback-Management
Nutzerbewertungs-Anfrage
SMS-Nachrichtenversand
Reputation
Am besten bewertete Funktionen
Kundenerlebnis-Management
Sammeln von Nutzerbewertungen
Überprüfung bewerten
Lightspeed
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Drittanbieter-Integration
Inventarverwaltung
Square Point of Sale
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
Vicinity
Am besten bewertete Funktionen
Aktivitäts-Dashboard
Auftragsmanagement
Produktions-Management
Swell
Am besten bewertete Funktionen
Negatives Feedback Management
Nutzerbewertungs-Anfrage
Überprüfung bewerten
Preferred Patron Loyalty
Am besten bewertete Funktionen
Bonus-Verwaltung
Transaktionshistorie
Treueprogramm

Bewertungen über DataCandy

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
57%
4
33%
3
2%
2
4%
1
4%
Scott
Store Manager in Kanada
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great Loyalty and Gift Card Program

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I do like the monthly cost. I do like working with customer service.

Vorteile:

I do like how this software works with out POS System (Logivision). It does make it easy for our cashiers to activate and redeem points. Customers like the feature of saving points for future larger purchases.

Nachteile:

Our customers are having a hard time signing up to be able to redeem points. I have used many programs and this seems to be the worst for customer sign up. We do have an older customer base who have a hard time with emails. Most loyalty programs are phone number based. YOu do have to spend more money to change it to that style which I do think is not good.I also am not a fan of having to pay for text messages.

Chad
CEO in Kanada
Maritime Wirtschaft, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Amazing set up experience

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Top notch

Vorteile:

Set up support was amazingly good Best value for money

Nachteile:

Required Zapier to integrate with QB desktop/enterprise but [SENSITIVE CONTENT] at Nicejob implemented a very good solution to automate, so not really a negative

Shelly
Owner in Kanada
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Unauthorized payments

1,0 letztes Jahr

Kommentare: Horrible

Vorteile:

Whatever is good about this software is buried by the fact that this company has been withdrawing money from my account since closing my terminals in August - and it is currently Feb of the following year. Most recently, they have billed me with an almost $500 bill for a terminal that I returned in September. Oh, I keep getting the runaround - "we'll fix this, we'll refund this" and every month or so, there's another unauthorized fee that I have to spend months chasing, and hours on the phone with placating sales people that assure me I'll be refunded to only be refunded months later and then have another $500 fee taken for a terminal that was returned 5 months ago. This has actually come to a point where I am actually considering closing my back account (and dealing with the enormous headache that that would be) in order to have these criminals stop taking money out of my account. Never, never, never would I recommend this company. They actually even asked me how much $$ it would take for me to remove a previous bad review I gave them. When they didn't like my answer, they withdrew another bogus $485 from my account that I now have to chase.

Nachteile:

see above. Or heck, I'll copy it for you here:Whatever is good about this software is buried by the fact that this company has been withdrawing money from my account since closing my terminals in August - and it is currently Feb of the following year. Most recently, they have billed me with an almost $500 bill for a terminal that I returned in September. Oh, I keep getting the runaround - "we'll fix this, we'll refund this" and every month or so, there's another unauthorized fee that I have to spend months chasing, and hours on the phone with placating sales people that assure me I'll be refunded to only be refunded months later and then have another $500 fee taken for a terminal that was returned 5 months ago. This has actually come to a point where I am actually considering closing my back account (and dealing with the enormous headache that that would be) in order to have these criminals stop taking money out of my account. Never, never, never would I recommend this company. They actually even asked me how much $$ it would take for me to remove a previous bad review I gave them. When they didn't like my answer, they withdrew another bogus $485 from my account that I now have to chase.

Dion
IT Director in Trinidad und Tobago
Supermärkte, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Loyalty that your customers would enjoy!

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Paystone's loyalty and gift card program is extremely easy to use. Integrating into our existing point of sale software was painless, and their support team are an actual joy to work with. From the signing of the initial contract to the execution of our first loyalty transaction, Paystone held our hands to ensure that it was a seamless process. With constant updates to the software, new features are always being released, allowing us to stay fresh and relevant with our customer base. Our top 5 features: 1) Real-time security and fraud prevention 2) Branded customer loyalty and gift card portals 3) Customizable merchant dashboard 4) Flexible options for loyalty earn & burn 5) Multi-tiered Loyalty benefits, allowing us to better reward our most loyal customers.

Nachteile:

We would like to see a deeper integration into the POS for inventory items.

Darlene
Manager in Kanada
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Very Satisfied

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Our overall experience has been great and like that we have human support when we need it

Vorteile:

Very user friendly even for the technically challenged staff

Nachteile:

there was nothing really that bothered me