Was ist Survicate?

Survicate ist eine leistungsstarke Managementsoftware für Umfragen, NPS (Net Promoter Score) und Feedback, mit der du mehr Kundenfeedback erfassen und ein besseres Kundenerlebnis erzielen kannst.

Survicate bietet:
– Website,
– Web-App- und In-Product-(In-App)-Umfragen,
– E-Mail- und Link-Umfragen sowie
– Mobile-App-Umfragen für Android und iOS.

Wer verwendet Survicate?

Customer feedback surveys for scaling companies

Wo kann Survicate bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Survicate
  • Ansässig in Warsaw, Polen
  • 2013 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, China, Deutschland, Indien und 6 weitere

Sprachen

Englisch, Polnisch

Survicate Kosten

Startpreis:

65,00 $/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Ja, Gratisversion verfügbar

Survicate bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Survicate ist ab 65,00 $/Monat verfügbar.

Preismodelle Kostenlose Testversion

Über den Anbieter

  • Survicate
  • Ansässig in Warsaw, Polen
  • 2013 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, China, Deutschland, Indien und 6 weitere

Sprachen

Englisch, Polnisch

Survicate – Videos und Bilder

Survicate Software - 1
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Videos zu Survicate
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Survicate Funktionen

  • AB-Tests
  • API
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anonymes Feedback
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Fragen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • CSAT-Umfragestruktur
  • Dashboard
  • Daten-Import / -Export
  • Datenanalyse-Werkzeuge
  • Datenvisualisierung
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Feedback-Management
  • Fragen-Verzweigung
  • Fragenkatalog
  • Konditionale Logik
  • Kundenerlebnis-Management
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Erfassung
  • Leadmanagement
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrsprachig
  • Mobile Umfrage
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Multi-Channel-Vertrieb
  • Multichannel-Datenerfassung
  • NPS-Umfragestruktur
  • Negatives Feedback Management
  • Online-Umfragen
  • Prozess-/Workflow-Automatisierung
  • Pulsbefragungen
  • Segmentierung
  • URL-Anpassung
  • Umfragen & Feedback
  • Umfragenerstellung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verzweigungslogik
  • Visuelle Analytik
  • Vorlagen-Management
  • Widgets
  • Zufälligkeitsanordnung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für Survicate

Tool zum Erstellen von Umfragen, Formularen und Quiz, um deine Kundschaft zu erforschen oder dein Personal zu bewerten. Erfahre mehr über Startquestion
Umfragelösung für VoE- & VoC-Feedback. Wir bieten erweitertes Reporting, DSGVO-Konformität, Experten-Support und Echtzeit-Ergebnisse.
GetFeedback ist eine einfach zu bedienende Suite aus Online-Umfragetools, mit der du bessere Umfragen senden und besseres Feedback sammeln kannst. Erfahre mehr über GetFeedback
Collect Voice of Customer data with flexible survey software, and close the loop on every customer interaction.
All-in-one-Feedback-Suite mit Omnichannel-Verteilung, visueller Anpassung und Erstellung von Umfragen während der gesamten Customer Journey.
eContact is an integrated operations & customer outreach platform that optimizes every contact and delivers actionable insights.
Schließe die Kundenfeedbackschleife mit einer Umfrageplattform für SaaS.
MailChimp bietet dir das Marketing-Tool, um auf höherem Niveau zu agieren.
SMS-Marketing-Tool, mit dem Unternehmen Kundeninteraktionsdaten sammeln und das Kundenverhalten analysieren können, um gezielte Webkampagnen durchzuführen.

Bewertungen über Survicate

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,4
Funktionen
3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
68%
4
18%
3
11%
1
4%
Jordan
Jordan
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Rundfunkmedien
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Great app for a great price

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: I was looking for an affordable on-site survey tool and Survivate was far and away the cheapest will offering the same feature set as the old players in the game. Their interface is easy to use, and the widget design is very nice. I use it to ask users if anything is stopping them from buying something, and then giving them different responses depending on their answer.

Vorteile:

- Cheap (compared to competitors) - Sexy widget - Super configurable - Responsive support team

Nachteile:

- Backend is slow at times

Verifizierter Rezensent
Web Content Specialist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Baumaterial, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

satisfactory survey software

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I had to get my user id transferred from a previous employee. In the meantime i had to use his account log in. Upon logging into his account, there was no data. I reached out to Survicate team for help, and they were able to help within an hour. They said it was because they had removed previous employees access to the company info.
Why not just delete him from the user base?
Otherwise, overall software works fine. It doesn’t have as many bell and whistles as it’s compettitors, but the functionality is there and pretty user friendly.

Vorteile:

You can integrate contact forms directly onto your website with this software.

Nachteile:

From an admin perspective, when you have a lot of continuous responses, the responses are hard to navigate on-screen. I wish there was a “view all” where i could filter responses by date range. From a user perspective, pop up surveys are irritating to the user and a dated feature.

Antwort von Survicate

letztes Jahr

Hello, thanks for the largely positive feedback! We're happy to address some of your concerns and comments: 1. We've added the date range filter. Feel free to give it a try. 2. We're currently rebuilding the 'Survey analysis' part in Survicate. After we've done it, it will be easier to navigate multiple responses on-screen. 3. We're also planning to add in-line website surveys in addition to the widget website surveys we offer today. 4. Happy to hear we've managed to resolve your issue quickly! Just for the record, we're not allowed to remove user accounts without permission. When it comes to that particular user, we only removed their access to the account at their explicit request. Please let us know if we can help you in any other way!

Verifizierter Rezensent
Chef de Produit Marketing Relationnel in Frankreich
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Lebensmittelproduktion, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Feedback one year later

3,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Reactivity of support Design to build survey > easy

Nachteile:

No synchronisation with our CRM at the begining Some small bugs

Antwort von Survicate

letztes Jahr

Hi, thanks for the feedback and your kind words about our support and how easy it is to make surveys with Survicate. Survicate integrates natively with 19 tools, including CRM and Martech tools, as well as 3000+ other platforms via Zapier. Would you let us know the name of your CRM so we can look into the possibility of integrating it with Survicate? Please contact us at support@survicate.com And as always, feel free to let us know if we can help you in any other way!

Jennifer
Insight Manager in UK
Versicherung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy to use, customisable

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: It's great to be able to launch website intercept surveys so quickly and easily, user-friendly interface. There are lots of customisation options in terms of who the surveys are displayed to, where and when on the website. The outputs and exports of data are also great, user friendly and detailed. Customer service has been very quick and helpful, functions that are not yet included in the software seem to be taken on board for consideration.

Vorteile:

User friendly set up of surveys Can easily preview surveys before launch Customisation options for survey visualisation and when/ where surveys appear

Nachteile:

Delay between launching or editing a survey and it appearing on the website - makes it difficult to test and change

Antwort von Survicate

letztes Jahr

Hi Jennifer, thanks for your positive feedback. It means the world to us! We're happy to let you know we've fixed the delay between launching/editing a survey and it appearing on the website. It has been reduced to an absolute minimum and normally takes about 30 seconds to a minute. Feel free to give it a go, and please let us know if we can help in any other way.

Brant
Head of Marketing in UK
Automotive, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Beware - They freeze surveys to respondents!

4,0 vor 5 Monaten

Kommentare: See above.

Vorteile:

In the middle of a survey they just froze the survey access to respondents demanding we upgrade. By the time we did of course, we now have to re-send the survey. Awful and completely illogical way of running a survey service. It is tremendously expensive if you are regularly surveying people. 1,000 responses a month (for all surveys) is 1500 a year base. It gets very pricey, very quickly. Do not recommend them.

Nachteile:

Pricing freezes - complete shut-down of active surveys.