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Was ist Bizible?

Die Marketing-Attribution-Lösung von Bizible ermöglicht es B2B-Marketingteams, ihre Bemühungen basierend auf Verkaufsergebnissen wie Umsatz effektiv zu verfolgen und zu optimieren.

Wer verwendet Bizible?

B2B-Vermarkter (und B2C-Vermarkter mit Vertriebsteams), die kluge Entscheidungen treffen wollen, indem sie die gesamte Kaufreise von der ersten anonymen Berührung mit dem Produkt bis zum Verkaufsabschluss vollständig verstehen.

Bizible Software - 1
Bizible Software - 2
Bizible Software - 3

Du bist nicht sicher, ob Bizible das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Bizible

Bizible

4,9 (11)
1.500,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
8
9
4,5 (11)
4,8 (11)
4,7 (11)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
999,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
58
22
4,5 (17)
4,6 (17)
4,9 (17)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Bizible

ROIVENUE
Am besten bewertete Funktionen
Cross Channel Attribution
Multi-Touch-Attribution
ROI Tracking
Dreamdata
Am besten bewertete Funktionen
Leistungskennzahlen
Multi-Touch-Attribution
ROI Tracking
Improvado
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Connectors
Datenbank-Umwandlung
Datenspeicher-Management
Marketo Engage
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Email-Kampagnen-Management
Kampagnenplanung
Looker
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Datenvisualisierung
Mehrfache Datenquellen
Factors.ai
Am besten bewertete Funktionen
Aktivitäts-Dashboard
Customer Journey Mapping
Leistungskennzahlen
Attribution
Am besten bewertete Funktionen
Kampagnenanalysen
ROI Tracking
Third-Party Integrations
DemandJump
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Funnelll
Am besten bewertete Funktionen
Kampagnen-Tracking
Konversion-Tracking
Leistungskennzahlen

Bewertungen über Bizible

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
91%
4
9%
Francesca
Francesca
Senior Manager, Developer Advocacy in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

I love using Bizible. It is the only tool that allows us to see end to end marketing attribution

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Bizible is an awesome integration with salesforce. It gives us the ability to do end to end attribution, so we understand how leads move through the funnel based on different marketing interventions.

Nachteile:

The app is very slow and sometimes unresponsive. We have it plugged into Salesforce to do auto-reports so we don't have too much trouble, but sometimes performance is wonky.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

The tracking tool you will need for your company!

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

With Bizible we can track every conversion on our website and do the correct attribution for every touchpoint, in my opinion it's one of the best tool for this!

Nachteile:

It's a bit confusing to understand all the configurations needed.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

The Attribution Model for B2B Businesses

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

We needed this for our marketing programs and this has changed how we look at campaigns and leads. Bizible is an attribution model tool that integrates with various platforms like Salesforce so you can see exactly where the revenue is coming from and at what stage. Often times, a lead needs multiple touches before becoming an opportunity and Bizible tells us exactly what led them to their conversions. Super helpful and helps us plan our campaigns better!

Nachteile:

Bizible analytics are not always the most accurate or the easiest to use.

Talmage
Talmage
Digital Marketing Manager in USA
Personalwesen, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Needed for any marketer running multi-touch campaigns

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I would highly recommend it. It's a leading software in its industry.

Vorteile:

It's changed how our marketing team runs demand generation. Now that we can see each touchpoint (organic, email, organic again, PPC etc.) we can put our creative resources to good use because we know what channels provide the most net new leads. Bizible integrates easily with SalesForce.

Nachteile:

It's not very intuitive. You have to have a very strong understanding of Salesforce and your contact fields in order to run any type of report.

Laura
Marketing Director in USA
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Every Marketer's Dream Come True!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: My overall experience has been incredible. The product is awesome and the team at Bizible is super responsive and hands on when I have an issue.

Vorteile:

I love that I can finally see and attribute marketing spend across the full funnel. As the marketing lead at a B2B company, full path attribution is critical for us to understand the impact of our marketing budget and what drives actual revenue (not just leads!).

Nachteile:

There is nothing I don't like about this software. It takes a bit of time to get it fully connected to your CRM system but that is only logical.

Lisa
Lisa
Senior Data Analyst in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent Tool for Attribution and Getting that Lead Source Data to Your CRM!

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Helped us understand where our leads were coming from including adword data to our CRM.

Vorteile:

Easy to use, easy to set-up, does what it's supposed to and great customer support! Gets you the data you need into your CRM for every touch point.

Nachteile:

Not many Cons that I can think of, although in their earlier stages, they didn't integrate as well into other tools like they do now.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Simple data enrichment tool

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

I like the fact that it integrates directly into Salesforce. Gives you insight into what is happening with your prospects.

Nachteile:

Some of the info is not helpful, just tells you where the prospects visited or clicked on but occasionally that info is not helpful.

Andrey
Andrey
Marketing Business Development Manager in Bulgarien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great tool for customer insights and overall marketing effectiveness

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Helps us to understand better which marketing channel needs improvement.

Vorteile:

It is more complex software than you expect, but the support helps you quickly and with good quality saving you precious working time. I like that Bizible assists me to calculate ROI across the marketing channels I use which is the hard part when we speak about marketing statistics.

Nachteile:

Sometimes is hard to say something when there is not much to dislike. But the ROI dashboard always can be developed further.

Sara
Sara
Marketing Operations Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Bizible is the Go To app for Marketing Attribution

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Easy to use, easy to understand, support team is always there to help and does a great job following up on issues/concerns. The tool allows us to see attribution across channels with ease.

Yair
IS Director in Israel
Computer-Software, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Bizible provide valuable information on marketing contribution to sales

5,0 vor 8 Jahren

Kommentare: Improving marketing ROI, investing in the most valuable marketing activities

Vorteile:

Bizible Attribution Touchpoints associate contacts and marketing campaigns to opportuties, allowing to quantify full path marketing ROI and measure effectineness of marketing channels

Nachteile:

It takes time to fine tune the system and find the most appropriate model that measure the company ROI

Jordan
Marketing
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp
5,0 vor 7 Jahren