Was ist BenchmarkONE?

Hatchbuck ist eine Verkaufs- und Marketing-Software für kleine Unternehmen, die es einfach macht, potenzielle Kunden und Interessenten zu gewinnen und mehr Umsatz zu erzielen. Diese All-in-one-Vertriebs- und Marketingplattform kombiniert E-Mail-Marketing, CRM und Marketingautomatisierung, um E-Mails in Gespräche, Website-Besucher in Handschläge und Kunden in begeisterte Fans zu verwandeln. Sie bietet Marketingagenturen auch eine alternative Lösung für ihre kleinen Unternehmenskunden. Hatchbuck ist stolz auf die sein hohes Level an Kundenzufriedenheit.

Wer verwendet BenchmarkONE?

Hatchbuck ist ideal für kleine Unternehmen in jeder Branche, die eine bessere Art der Kontaktverwaltung, eine bessere Nachverfolgung und mehr Kunden gewinnen möchten.

Wo kann BenchmarkONE bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • BenchmarkONE
  • Ansässig in St. Louis, USA
  • 2012 gegründet
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

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  • Ansässig in St. Louis, USA
  • 2012 gegründet
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BenchmarkONE – Videos und Bilder

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BenchmarkONE

29,00 $/Monat
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N/A
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Nicht verfügbar
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45,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

BenchmarkONE Funktionen

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Aufgabenmanagement
  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • CRM
  • Dokumentenspeicher
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • Dynamische Inhalte
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Tracking
  • Etikettierung
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Marketing-Automatisierung
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Marketing
  • Priorisierung
  • ROI-Tracking
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration
  • Terminplanung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Vorlagen-Management
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management
  • Zielseiten / Web-Formulare

Alternativen für BenchmarkONE

Ein intelligentes Vertriebs-CRM, das dem Vertriebsteam hilft, produktiver zu sein, ihren Umsatz zu steigern und Kundschaft zu gewinnen.
Ein fortschrittliches Marketing- und Vertriebssystem, das zur Automatisierung der personalisierten Kommunikation und zur Optimierung der internen Prozesse beiträgt.
An advanced Business Management SaaS with all the features you need. Used in 60 countries by 1500 companies for the last 23 years.
Vollständig anpassbares, cloudbasiertes CRM-System mit Clouds für Vertrieb, Marketing, Projektmanagement, Personalwesen, Helpdesk und Rechnungsstellung.
SAS Customer Intelligence uses analytically driven contextual personalization to help marketers elevate the customer experience.
ActiveCampaign kombiniert die Leistung von E-Mail-Marketing, Marketing-Automatisierung und Vertrieb / CRM-Automatisierung.
SugarCRM hat bei den CRM Emotional Footprint Awards von Software Reviews 2022 als Nummer 1 unter den CRM-Plattformen abgeschnitten. Erfahre mehr über SugarCRM
SharpSpring bietet eine leistungsstarke, flexible Marketingautomatisierung mit vollständig integriertem CRM- und Social-Media-Marketing für Agenturen und KMUs. Erfahre mehr über SharpSpring from Constant Contact
Agile CRM ist eine komplette Verkaufs-, Marketing- und Service-Suite, die es Kleinen und mittleren Unternehmen ermöglicht, wie die Fortune 500 zu verkaufen und zu vermarkten.
Out-of-the-box-Prozesse, um mehr Geschäfte abzuschließen. Das Spitzen-Produkt für Sales Force-Automatisierung. Erfahre mehr über Creatio CRM
Act! Premium hilft Ihnen, Ihre Produkte effektiver zu vermarkten, Ihre Verkaufszahlen zu steigern und Kundschaft fürs Leben zu gewinnen.
CRM Add-in für Outlook, die bei der Verwaltung von Kontakten, Vertrieb, Projekten und Mail-Merges hilft. Sofort verfügbar auf iOS / Android.
Salesflare ist ein intelligentes CRM für kleine und mittlere B2B-Unternehmen, die mit weniger Arbeit mehr verkaufen wollen. Erfahre mehr über Salesflare

Bewertungen über BenchmarkONE

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

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1
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George
George
Business Development and Growth in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Unternehmensberatung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The happy lil' secret in the automated marketing world!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Allows a small marketing outfit to punch above its weight and focus follow-on efforts on the more high-valued prospects.

Vorteile:

Hatchbuck is great. What? I need to write more? ok. It allows you to create or upload documents, you can include them as well as links into emails, and then combine emails into campaigns where they are delivered at preset times. But that's far from all! Hatchbuck monitors the customer's interactions with your email and awards score points (defined by you) for various activities like visting your website, reading an email, downloading a document or clicking on a link. So when you open Hb you can review the current scores and follow up with the prospects who are raising their hands the furthest. But, there's more! Where Hb 'really' excels is in the logic of these campaigns. For example... if you have a campaign for general interest which you are sending to a generic group and a customer evinces particular interest in your offering (clicks or downloads a lot) Hb logic can detect this and move him to a more aggressive sales campaign. Hb can notify you for any specific buying signal. Hb can send the customer (again, automatically) additional materials based on actions ("oh, you like case studies, eh, take a look at this one") . If you do the campaigns correctly Hb is really a 'fire and forget' homing missile. It has a tremendous number of features (searching and segmentation are awesome) and because of its price structure, it really allows a small company to punch waaaay above its weight class. I'm happy!

Nachteile:

A few things. I'm not crazy about the HTML design tool. (Or, perhaps, I'm a lousy designer?) It seems too old-fashioned. You can get false positives from the lead score system -- especially if you email to high security places like financial institutions whose bots click on everything to test your email for spy/malware. Its awkward to try to call a super high scoring customer who 'appears' fascinated with your content only to learn that he left 6 months ago and the bots are still screening his email. :-(

Peter
Principal in USA
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Hatchbuck hits a sweet spot

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Sales engagement and qualification

Vorteile:

Very good value for the money. The scoring is very helpful in qualifying prospects and interest.

Nachteile:

Not much. It hits the highlights and is affordable.

Christoph
GM in
Unternehmensberatung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Product Update 2017: untested, too many bugs, makes customers lose credibility as features simply do not work

1,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Also, the relaunch did not bring the features which were somewhat announces, e.g. imap integration only possible for gmail as of now.

Vorteile:

Very nice people in service, easy to use. Pricing is all right, looks nice, has some nice dashboard eye candy

Nachteile:

Simply not reliable anymore, after the relaunch earlier this year, there are too many incidents where you are not in control of what hatchbuck is doing: e.g. unsubscribe doesn´t work: no confirmation that a user unsubscribed and campaigns do not stop, so unsubscribing users might get more emails from you. Embarrassing? Yes. Potentially causing credibility and even legal problem? yeah. Also, automations set for users who subscribe sometimes do not properly work. Conditions are unclear. e.g. Opt-in process: an online form might be set on option in - but that doesn't mean that it actually triggers the necessary steps. Embarrassing? Yes. Potentially causing credibility and even legal problem? yeah. Search (contacts) doesn't find contacts. And - this made me really re-evaluate other options: there was this bug which made other customers´ dashboard appear in my log-in. So I saw all activities going on from another company which also is a hatchbuck user. this made me ask myself if other hatchbuck users at the same time see my stuff/ activities/ personal data of my customers....Again: Embarassing? Yes. Potentially causing credibility and even legal problem? yeah. I do understand that there might be some issues after releasing a relaunch - however when it comes to processes which involve my leads/ customers and make us as a company look unprofessional (no opt-in, no unsubscribe, potential abuse of personal data of leads....) this is beyond any acceptable level and an absolute no-go. We are located in Germany and people are very sensitive about data protection and laws are very strict - we could get sued for each of the three points mentioned above.

Anvika
Anvika
Marketing Manager in Griechenland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Essen & Trinken, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

BenchmarkONE has set standards

4,0 vor 2 Monaten

Kommentare: BenchmarkONE enables me to save the maximum amount of time during prospecting. Through BenchmarkONE we’ve been able to spend our precious time going after authentic leads instead of chasing ghosts. It does a beautiful job by assisting in the automation of email prospecting. Targeted phone calls can be made following up on emails. So, a targeted approach can be used for reaching out to the clients.

Vorteile:

BenchmarkONE provides the ability to customize your columns according to your requirements. The filters are quite detailed and assist a lot in seeking the perfect information that you want. The interface is quite simple to use. It is a very cost-effective program compared to its competitors. Plenty of time can be saved by not wasting efforts on prospects who are not interested.

Nachteile:

Lately, we have confronted issues relating to bot activity. We are unable to tell if someone clicked on the emails. More features, however, can be added to improve the overall performance of the platform. Also, emails may go to the spam folder if the company is using good spam filters. This needs to be rectified.

Dana
Dana
CEO, Co-founder in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great tool for starting your SaaS business

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Ease of use, ability to get it set up without engineers The tasks and campaigns are also AWESOME

Nachteile:

Would love if you could text from the platform to customers