Was ist Kapost?

Kapost ist ein B2B-Marketing-Betriebssystem, das es Vermarktern ermöglicht, die Marketing-Funktion in der Komplexität des digitalen Zeitalters zu verwalten. Kapost richtet die Teams, Tools und Kanäle von Unternehmen so aus, dass Kampagnen und Inhalt entlang der gesamten Käufererfahrung effektiv ausgeführt, verteilt und analysiert werden können.

Wer verwendet Kapost?

B2B-Marketing-Organisationen, die Inhalte und Kampagnen entwickeln, um die Marketingstrategie zu vereinheitlichen und eine abgestimmte Kundenerfahrung zu bieten.

Wo kann Kapost bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Upland Software
  • Ansässig in Austin, USA
  • 2000 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Kapost Kosten

Startpreis:

Nicht vom Anbieter bereitgestellt
  • Keine Gratisversion

Kapost bietet keine Gratisversion.

Über den Anbieter

  • Upland Software
  • Ansässig in Austin, USA
  • 2000 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Kapost – Videos und Bilder

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Kapost

Nicht verfügbar
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8.000,00 $/Jahr
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Nicht verfügbar
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5.000,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Kapost Funktionen

  • Asset Sharing
  • Asset-Kategorisierung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bibliothek von Vermögenswerten
  • Content-Management
  • Engagement-Tracking
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kanalmanagement
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Konversion-Tracking
  • Lead-Qualifizierung
  • Leistungskennzahlen
  • Mehrere Kampagnen
  • Metadata-Management
  • Multichannel-Kampagnen
  • Multichannel-Marketing
  • Social-Media-Integration
  • Suchen / filtern
  • Terminplanung veröffentlichen
  • Versionskontrolle
  • Vorlagen-Management
  • Website-Analytik
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management

Alternativen für Kapost

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Bewertungen über Kapost

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
53%
4
40%
3
7%
Jim M.
Jim M.
Director, Creative and Digital Marketing in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Vernetzung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Kapost has transformed how our marketing organization operates

5 vor 4 Jahren

Kommentare: Having the ability to see all of our impending and in-progress projects allows us to better schedule and staff for upcoming needs.
The ability to provide a gallery of all of our content, that is fully searchable and sortable, enables our staff to find content on their own saves a lot of time for both the marketing team, as well as the sales (or other) teams.

Vorteile:

Kapost allows us to have full visibility into our content efforts. From ideas to final output, to tracking the success of the assets, it's all visible within Kapost. This visibility enhances collaboration across our ever-growing department and company.

Nachteile:

All of the challenges have been on our side (building out processes, getting people to change behaviors). And the folks at Kapost have been very helpful by offering advice and support as we transform marketing.

Verifizierter Rezensent
Content Marketing Program Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Requires entire team adoption, otherwise, it's a great tool.

4 vor 4 Jahren

Vorteile:

Kapost makes it so easy to track progress on a project and ensure you hit your needed deliverables. It's also easy to see where items bottleneck so you can get stuck projects back on track. I've used it for everything within a Marketing team - event coordination, press releases, blogs, data sheets, you name it. It's really easy to make it work for whatever task you are working on.

Nachteile:

It takes A LOT of implementation work. It also requires full team adoption. If there are only a couple people utilizing it, it's just not going to work to its full potential. Aside from that, we thought it would be more of a content repository and management system but it didn't have the capabilities that we were looking for.

Verifizierter Rezensent
CTO and GM in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Kapost is a adaptable and effective Marketing solution

4 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Kapost has been a great benefit for our Marketing team and has become a critical part of their campaign delivery.

Vorteile:

Kapost is a mature marketing and campaign management solution which has improved our campaign process but also understanding the effectiveness of our campaigns. Insight on campaigns are quickly developed through the reporting tool and it has successfully integrated with our CRM to also help the sales team understand current and future campaigns (webinars\in person events etc) to help drive attendence.

Nachteile:

There can be a bit of a learning curve with the initial adoption and much like all software applications some operational processes need to be changed to successfully deploy and get the most out of the solution.

Ken Y.
marketing manager in USA
Computer-Software, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Helps to Manage Marketing Content

3 vor 4 Jahren

Vorteile:

The Calendar View is helpful to see all the content that's being created and/or ready to launch. The automated workflows keeps us on track.

Nachteile:

Search functionality needs some work. Would like to see integrations with more universal tools. Custom views.

Geri B.
Growth Marketing Manager in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great for keeping content and campaigns organized.

5 vor 5 Jahren

Vorteile:

Great for organization with solid workflow functionality and easy to use calendar. Alerts for due dates on projects saved a lot of project management time. Account reps really did want to help, even though we were using the software in a limited capacity for blog hosting only.

Nachteile:

There were rather frequent formatting issues. The customer service reps didn't seem to have much pull over product and developers when it came to implementing customer feedback.