ServiceTrade Commercial

ServiceTrade Commercial

von ServiceTrade

Wer verwendet ServiceTrade Commercial?

Kommerzielle Dienstleistungsunternehmen in Branchen, die wiederkehrende Dienstleistungen anbieten. Brandschutz, Mechanik/HVACR, Hochdruckreinigung, Lüftungskanal-, Küchenabzugsreinigung, Lebensmittelausrüstung, Tür- und medizinische Vorrichtungen.

Was ist ServiceTrade Commercial?

ServiceTrade wurde für kommerzielle Dienstleistungsunternehmen entwickelt und hilft ihnen dabei, einen hervorragenden Kundenservice zu bieten, der ihrem Unternehmen zu einem Mehrwert verhilft. Die Kundenservice-Funktionen ermöglichen Online-Engagement während des gesamten Servicezyklus und schaffen profitable, dauerhafte Beziehungen. ServiceTrade rationalisiert den Betrieb mit Arbeitsauftragsmanagement und -planung, und die Web- und mobilen Apps machen die Servicebereitstellung zu einer digitalen Marketingimpression, die für Kund*innen einprägsam und hilfreich ist.

ServiceTrade Commercial – Details

ServiceTrade

http://www.servicetrade.com/

Gegründet 2013

ServiceTrade Commercial – Preisübersicht

ServiceTrade Commercial ist verfügbar ab 59,00 $/Monat. ServiceTrade Commercial bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für ServiceTrade Commercial findest du unten.

Startpreis

59,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

ServiceTrade Commercial Funktionen

Auftragsmanagement Software
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragserstellung
Bestandskontrolle
Job-Management
Kundendatenbank
Routing
Terminplanung
Versandmanagement
Vertragsmanagement
Vorbeugende Wartung
Wiederkehrende Termine
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Elektronische Unterschrift
Inventarverwaltung
Kontakt-Datenbank
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Online Stempeluhr
Routing
Terminplanung
Versandmanagement
Vertragsmanagement
Zahlungseinzug im Außendienst
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandskontrolle
Job-Management
Kundendatenbank
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Routing
Techniker-Management
Terminplanung
Versandmanagement
Wartungsplanung
Abrechnung & Rechnungsstellung
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandskontrolle
Job-Management
Kundendatenbank
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Routing
Self-Service Portal
Techniker-Management
Vertragsmanagement
Arbeitsauftragsverwaltung
Aufgabenliste
Einkauf
Erinnerungen
Inspektions-Management
Lieferanten-Management
Mobiler Zugriff
Prädiktive Wartung
Wartungsplanung
Zustandsüberwachung

ServiceTrade Commercial – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 247 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.6/5
Benutzerfreundlichkeit
4.5/5
Kundenservice
4.8/5
Funktionen
4.4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.6/5
Joshua C.
Technical Manager
Hausmeisterservice, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.5.2018

"The wind beneath my wings"

Kommentare: Clarity in scheduling multiple technicians for multiple stops each and every day. Data and information easily accessible for planning, business development, and more.

Vorteile: ServiceTrade has been a joy to implement and use everyday. The dev team, and everyone at ServiceTrade, have been absolutely incredible. I cannot recommend this solution enough.
From day one, we had no half measures. We jumped in both feet and never looked back. The scheduling makes planning our technicians days straightforward and clear. I could ramble on for hours about how much I love the search functionality, and the data you can quickly get to really get down into the nitty gritty of whatever you're looking for.
To my experience, any software that claims to do everything, does nothing well. ServiceTrade is near perfectly optimized for the scope it encompasses. Features are being added all the time, and the dev team are always enthusiastic. I foresee this product getting lots of love for years and years to come. This product only gets better and better.
Third party integrations have been a breeze, and a staggering amount of third party applications are available.

Nachteile: Only a couple items come to mind, none are deal breakers. A general timeclock for tracking daily general time would be helpful, however we've found a small third party solution for this. Ability to add non-billable appointments and vendor stops would also be nice, and again not a huge deal. A great unification of built-in app and web features would be a great quality of life improvement, however I have a feeling those sneaky devs are up to something already... they always are.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.5.2018
Nicholas R.
CEO
Bau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.1.2020

"ServiceTrade Has Transformed Our Business"

Kommentare: Before using ServiceTrade we were using emailing of PDF forms on iPads to manage all our of jobs. Having ServiceTrade took our business to a whole new level and allowed us to expand into multiple offices.

Vorteile: ServiceTrade has a great product that is intuitive to use. Since we subscribed 4 years ago they have continued to expand on the capabilities with updates to the software every 2-4 weeks. They are very responsive to requests for features and the customer support is super friendly and helpful. They integrate with key software companies to expand their functionality (like Intacct and Quickbooks) and they have a great API and integration with Zapier.

Nachteile: I hope they can continue to accelerate the addition of new features. There are a lot of companies out there trying to solve the same problems. I haven't seen anyone providing better value yet but I hope ServiceTrade stays ahead of the competition because whoever has the best software to manage their business will hold a significant advantage int he marketplace and we would like to stay with ServiceTrade. Switching software is a pain!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.1.2020
Mace B.
President
Essen & Trinken, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.1.2020

"ServiceTrade Review"

Kommentare: Both the people and the product are great. It is a great fit for our organization

Vorteile: The ease and the learning curb. It has been extremely easy for our field technicians to learn and implement the use of ServiceTrade into their daily routines.

Nachteile: The development team is constantly coming out with new releases. I wish there was a better way for us to keep up with learning those new features and put them to use.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.1.2020
Ken M.
Technician
Bau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Likelihood to Recommend
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.6.2018

"The upload of PDFs is slow"

Kommentare: It's efficiency

Vorteile: The maps and the location services are handy. I also like the deficiencies areas, but working for different divisions requires adjusting to different styles by each manager. Some want each difficieny listed individually, which is time consuming, while others like all lumped under one visit which is easier.

Nachteile: The pdf loading is slow and I need to wait and make sure it loads. If signal strength is 2 bars or under the upload will fail. Also one photo at a time can be loaded. Also in defiencies

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.6.2018
Tyler W.
Inspections and Service Manager
Bau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Unrated
  • Likelihood to Recommend
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.1.2020

"Service Trade has really helped our company with scheduling and invoicing"

Kommentare: Very happy with how ServiceTrade has helped our business.

Vorteile: Ability to set up reoccurring events easily.

Nachteile: The ability to create more information for jobs that have multiple billings through customer previous billings page. Currently, the customers previous billings have a job type but when it comes to repairs, the ability to sort through more details on the customer page without having to click each prior job would be really helpful

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.1.2020