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Was ist ServiceTrade?

ServiceTrade wurde für kommerzielle Dienstleistungsunternehmen entwickelt und hilft ihnen dabei, einen hervorragenden Kundenservice zu bieten, der ihrem Unternehmen zu einem Mehrwert verhilft. Die Kundenservice-Funktionen ermöglichen Online-Engagement während des gesamten Servicezyklus und schaffen profitable, dauerhafte Beziehungen. ServiceTrade rationalisiert den Betrieb mit Arbeitsauftragsmanagement und -planung, und die Web- und mobilen Apps machen die Servicebereitstellung zu einer digitalen Marketingimpression, die für Kund*innen einprägsam und hilfreich ist.

Wer verwendet ServiceTrade?

Kommerzielle Dienstleistungsunternehmen in Branchen, die wiederkehrende Dienstleistungen anbieten. Brandschutz, Mechanik/HVACR, Hochdruckreinigung, Lüftungskanal-, Küchenabzugsreinigung, Lebensmittelausrüstung, Tür- und medizinische Vorrichtungen.

ServiceTrade Software - 1
ServiceTrade Software - 2
ServiceTrade Software - 3
ServiceTrade Software - 4

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ServiceTrade

ServiceTrade

4,6 (338)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
82
15
4,5 (338)
4,5 (338)
4,7 (338)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
216
17
4,1 (787)
4,2 (787)
4,2 (787)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu ServiceTrade

Salesforce Service Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontakt-Datenbank
Warteschlangenmanagement
ServiceMax
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Daten-Import / -Export
Terminplanung
FieldAware
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Intuit Field Service Management
Am besten bewertete Funktionen
Integration in die Buchhaltung
Kundendienst-Historie
Wiederkehrende Termine
mHelpDesk
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Kontaktmanagement
Mobiler Zugriff
Salesforce Starter
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Sales-Pipeline-Management
Contractor Foreman
Am besten bewertete Funktionen
Mehrere Projekte
Mobiler Zugriff
Projekt-Nachverfolgung
Smart Service
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Kundendienst-Historie
Terminplanung
Access Coins
Am besten bewertete Funktionen
Bestell-Management
CRM
Dokumentenmanagement

Bewertungen über ServiceTrade

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
65%
4
31%
3
3%
2
0%
1
1%
Keith
Keith
Inspection & Service Sales in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hausmeisterservice, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

ServiceTrade is our Customer Service Department

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

ServiceTrade allows us to integrate our sales and quoting with our implementation and delivery of our services seamlessly to our customers.

Nachteile:

The onboarding could have been a little more clear with how we should set up our assets with our recurring services. We had to make multiple attempts at getting the assets set up correctly in the beginning.

Antwort von ServiceTrade

vor 2 Jahren

Hi Keith, Thanks for leaving a review! It's so valuable to receive feedback, so we appreciate you taking the time. ServiceTrade's goal is to enable our customers to deliver better service to their customers, so love to hear that! Best, Mary Clayton

Geoff
General Manager in USA
Öffentliche Sicherheit, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

No need to look at any other software!

5,0 vor 8 Monaten

Kommentare: I really enjoy working with and in ServiceTrade. It checks all of my bases and makes my life easier.

Vorteile:

We've been using ServiceTrade for a few years now and really love using it. Before we were just using QuickBooks and this has simplified everything. I like how jobs are created, how a technician can create deficiencies (with pictures), the quoting process, monitoring quotes from customer viewing to approvals, the constant checking in from our reps, customer service is quick to respond and assist, how ServiceTrade really takes your input and creates fixes for you, the different scheduling and dispatch tools/windows, I like how I can see the clocking in and out from en-route to on the job to completion status. It really checks all of our boxes and have no need to look at any other software.

Nachteile:

I don't really have anything currently that I do not like. I am still using the old dispatch screen because I feel it is a little more basic and I am used to it. I may use the new screen more if it could sort the jobs in alphabetical order. Right now it is hard to find a particular location because you can't sort alphabetically unless something has changed.

Antwort von ServiceTrade

vor 7 Monaten

Hi Geoff. Thank you for sharing all the ways that ServiceTrade is helping you and your business! Great news: I verified with the product team that you can sort the jobs on the dispatch board in alphabetical order. If you don't see that capability or have questions about it, reach out to support@servicetrade.com and someone there will help. Thanks for trusting ServiceTrade! Shelley

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Do not risk your company on this product

1,0 letztes Jahr

Kommentare: The initial rollout was great however as fast as the program was operational, they became crickets.
Updates & upgrades have caused unexplained data and functionality loss.
Do not trust them.
You will lose customers and employees

Vorteile:

Mobile interface is acceptable Scheduling visibility is adequate

Nachteile:

No follow through from ST Team Very poor integration Data gets 'lost'

HEATHER
Office manager in USA
Hausmeisterservice, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

We adore Service Trade!

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: I have been a Service Trade user since 2016 and it has been a great experience. They keep adding features and the features that are there are great for businesses with reoccurring services such as ours in the service industry.

Vorteile:

Service Trade has everything we need for our fire suppression business. We especially love how we can set up reoccurring services and reoccurring jobs.

Nachteile:

I can't think of anything. We absolutely love Service Trade!

Antwort von ServiceTrade

vor 3 Monaten

Hi Heather. It's great to hear how reoccurring services are keeping your business on track -- it's hard to imagine how you keep track of so many inspections without software that can keep track of locations and inspection frequencies for you. Thank you for sharing your great experience -- and thank you for trusting ServiceTrade as your partner. >Shelley

John
Owner Operator in Kanada
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Service Trade Is Welcome Addition To My Business

5,0 vor 7 Monaten

Kommentare: Wonderful. Very helpful and responsive. The customer service and technical assistance never disappoint.

Vorteile:

That it allows me to streamline my business

Nachteile:

Not many options for customization. Would like to be able to create my own service types

Antwort von ServiceTrade

vor 7 Monaten

Hi John. Thank you for sharing how ServiceTrade is a welcome addition and blessing to your business. I hear you about the service types. If you get in touch with our support team, they may be able to help out with adding services. I know it's not the same as what you're thinking, but worth exploring if you haven't already. We're proud to be your partner, thank you for choosing ServiceTrade. -- Shelley