LilYPad

von LilYPad POS

5 / 5 1 Bewertung
LilYPad

Wer nutzt diese Software?

Family Entertainment - trampoline parks, indoor playgrounds, laser tag, paintball, roller rinks, escape rooms, etc

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $99/Monat
  • Preisinformationen $99/mo for one station; $25 extra for add station
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Online

Angaben zum Hersteller

  • LilYPad POS
  • http://www.lilypadpos.com
  • Gegründet 2010

Über LilYPad

POS solution for family entertainment businesses. Includes party calendar, membership management, and inventory control functionality.

Spotlight_media_placeholder

LilYPad Funktionen

  • Barcode-Scanning
  • E-Commerce-Integration
  • Elektronische Unterschrift
  • Geschenkkarten-Management
  • Kundenkonto-Profile
  • Mehrere Standorte
  • Provisionsmanagement
  • Rabattmanagement
  • Restaurant-POS
  • Retail POS
  • Retourenmanagement
  • Treueprogramm

Die hilfreichsten Reviews für LilYPad

Many options in a simple interface

Mit Google übersetzen Bewertet am 11.2.2019
Amy M.
Manager
Unterhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: This software performed all the functionality we needed in a clean and professional way. The employee and customer-facing side both make it very easy to use. When we used it on our website it was very simple to paste the iframe and embed it so customers never have to leave our website in order to purchase from us. Waivers are important and this software prioritizes waivers. New customers can't make purchases until they have a waiver on file.
The customer service is second to none. We email and call with questions all day and they always respond and either fix something for us or talk us through it so we learn.

Nachteile: LilyPad allows for color changes on our website. The boxes are not my favorite look, but the functionality and user-friendliness of it makes me willing to let that go.

Lies weitere Bewertungen