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Was ist NinjaCat?

NinjaCat ist eine leistungsstarke, umfassende Berichterstattungslösung für führende digitale Marketingagenturen. Sie fasst Google AdWords, Bing Ads, Analytics, Facebook, DoubleClick und Call Tracking in einer ansprechenden Oberfläche zusammen, damit du Kampagnen überwachen und unglaublich effektive Berichte erstellen kannst. Spare Zeit, reduziere die Kundenabwanderung und gewinne noch mehr Kunden.

Wer verwendet NinjaCat?

NinjaCat ist eine leistungsstarke, umfassende Berichterstattungslösung für führende digitale Marketingagenturen.

NinjaCat Software - 1
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NinjaCat Software - 5

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NinjaCat

NinjaCat

4,4 (89)
1.500,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
45
22
4,2 (89)
4,2 (89)
4,6 (89)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
599,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
74
41
4,0 (175)
4,1 (175)
4,4 (175)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu NinjaCat

TapClicks
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Daten-Connectors
Datenvisualisierung
ReportGarden
Am besten bewertete Funktionen
Ad-hoc-Berichterstattung
Datenvisualisierung
Kampagnenanalysen
Datorama
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Connectors
Daten-Import / -Export
Datenvisualisierung
Adriel
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Leistungskennzahlen
ROI-Tracking
Improvado
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Connectors
Datenbank-Umwandlung
Datenspeicher-Management
ClicData
Am besten bewertete Funktionen
Datenvisualisierung
Funktionen / Berechnungen
KPI-Überwachung
Bloomreach
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Mobiloptimierung
ActiveDEMAND
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Leadmanagement
Marketing-Automatisierung
SimpleCRM
Am besten bewertete Funktionen
Lead-Generierung
Leadmanagement
Mobiler Zugriff

Bewertungen über NinjaCat

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
51%
4
40%
3
7%
2
2%
Jeremy
Jeremy
Sr. Account Manager
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Buchhaltung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Moderately Good Product With Great Customer Service

4,0 vor 2 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Graeme
Graeme
Content Strategist in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great customer experience and delivered service well worth the cost.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: My marketing agency is able to better manage, visualize, and communicate the effects of our marketing efforts both internally to ensure we are doing what we promised, and well as externally so that the client can easily understand the benefits we offer.

Vorteile:

It is an all-in-one solution for analytics, KPI monitoring, reporting, and call tracking. It makes visualizing the data across a larger amount of clients and their disparate campaigns easy and helpful.

Nachteile:

The service is enterprise level, but the costs are at a medium-sized business level which is awesome. That being said, my small agency had a hard time with the total cost and it took some juggling to be able to afford the service.

Jeremy
Sr. Paid Search Manager in USA
Marketing & Werbung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Moderately Good Product With Great Customer Service

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Using Ninja Cat over the last 3 years I've been able to navigate through it and become more comfortable with its updates and challenging template creations.

Vorteile:

Being able to bring data from multiple sources and create a cohesive report & provide a thoughtful story for the clients.

Nachteile:

Creating templates can be difficult to create if you haven't had any training on the software and data may not pull in time for critical deadlines.

Rajiv
director of client relations in Kanada
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

good support, but the new shinobli update seemed to have come with a lot of plaggued problems.

3,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Call tracking

Vorteile:

It allows us to share with our clients their total ad spend & total conversions. Tracking & notifing for phone calls allows us to show our clients that the program we run is successful.

Nachteile:

It doesn't integrate with email platforms like aweber and mailchimp. We have to use third party tools to connect them which don't work often.

Antwort von NinjaCat

vor 6 Jahren

Rajiv, thank you for taking the time to review NinjaCat. Shinobi currently has integrations with MailChimp as well as Hubspot. Salesforce is also in build currently and Pardot is also on our short list of email integrations to add to NinjaCat. Here is our December 12th integration release that preempted our newsletter sharing our new integrations Mailchimp and Hubspot: https://support.ninjacat.io/hc/en-us/articles/115015727907-Dec-12-2017-New-Integrations-Custom-Dimension-Creation-Graph-styling-options-More- Let's get together and we can set up Mailchimp with you. Scott Guttenberger - Director of Marketing

Kristine
Associate Director of Client Services in USA
Marketing & Werbung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Awesome Reporting, Awesome Customer Service

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: We have been using Ninjacat for a couple of years now. It is easy to use, provides quality reports that are super customizable and is cost effective. They continue to improve functionality as well as increase the number of platforms they connect with. The customer support is some of the best I have ever run into. They are not only quick to respond but very helpful. I know if I have any issues, they will handle it. I LOVE Ninjcat!

Vorteile:

It is easy to use and has the networks I need to report on. Customer service is responsive and take care of everything.

Nachteile:

Can be a little tedious when viewing changes to report but that is changing with their new release.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great product, great customer support

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: NinjaCat has many great features that clients love, and the team at NinjaCat is very helpful and responsive in helping tailor the service for our needs.

Vorteile:

It is easy to set-up, and easy to use. The interface is easy to navigate, and looks great for clients.

Nachteile:

The product is always being updated to include new features, which can sometimes cause existing features to stop working. The support team is always very helpful, and resolves the issue quickly.