Wer verwendet Five9?

Five9 ist ein führender Anbieter von Cloud-Kontaktcenter-Software, der Tausende von Kund*innen betreut und Unternehmen jeder Größe beim Übergang von interner Software zur Cloud unterstützt.

Was ist Five9?

Erstelle personalisierte Kundenserviceerlebnisse über Telefon, Internet, Chat und mehr mit der Leistungsfähigkeit der praktischen KI. Verwende Kundendaten und intelligentes Routing, um deine Kund*innen an die richtigen Mitarbeiter*innen weiterzuleiten. Biete deinen Agent*innen Anweisungen zu den nächsten Schritten, bevor sie einen Anruf entgegennehmen. Biete intuitive Self-Service-Optionen mit natürlicher Sprachverarbeitung in Echtzeit. Synchronisiere Interaktionen automatisch mit deinem CRM und überwache und berichte über die Leistung in Echtzeit. Erfahre, warum mehr als 2.000 Kund*innen Five9 vertrauen.

Five9 – Details

Five9

http://www.five9.com

Gegründet 2001

Five9 – Kostenübersicht

Five9 bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Five9 ist ab 150,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

150,00 $/Monat
Preisinformationen

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Five9 Funktionen

CEM Software (Customer Experience Management)
Analytik
Befragungs-/Umfragemanagement
Dashboard
Empfindungsanalyse
Kundensegmentierung
Multichannel-Datenerfassung
Negatives Feedback Management
Prädiktive Analytik
Textanalyse
Wissensmanagement
Anrufaufzeichnung
Anrufplanung
Anruftext-Aufzeichnung
Anrufverteilung
CRM
Power Dialer
Preview Dialer
Progressives Wählersystem
Prädiktive Wähler
Aufgabenmanagement
Elektronische Unterschrift
Fernwartung
Fernzugriff
Kollaboration
Live-Chat
Meeting-Management
Softphone
Video-Chat
Webkonferenzen
Zeitzonenverfolgung
Überwachung von Mitarbeiteraktivitäten
Call-Center-Management
E-Mail-Management
Leistungskennzahlen
Live-Chat
Self-Service Portal
Social-Media-Integration
Terminverwaltung
Umfragen & Feedback
Virtueller Assistent
Warnungen / Eskalation
Warteschlangenmanagement
Wissensdatenbank
Workflow-Management
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anruftext-Aufzeichnung
Automatisches Telefonwählgerät
CRM
IVR / Spracherkennung
Inbound Callcenter
Lead-Distribution
Outbound-Callcenter
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Five9 – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 370 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,2/5
Benutzerfreundlichkeit
4,2/5
Kundenservice
4,4/5
Funktionen
4,1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5
Wendee C.
Reset Specialist
Automotive, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.11.2018

"My job my life"

Kommentare: I use this on a daily basis for my job. Over 3 years now I've been using it and whenever i have any issues even slight, they are there to help me thru it. There's been a few times I've had my own pc issues and they have been there to help me get it going and back onto work. Love this software.

Vorteile: This is the software I use to do my job daily. I've used it for over 3 years now and it is exceptional. It hasn't lead me wrong at all and even at times I have a slight issue, the tech support is superb and very helpful, patient and kind. I wouldn't be able to do my job and keep my job if this wasn't such a great software program.

Nachteile: Only thing i can say I dislike about it would be not being able to enlarge font during chat usage, but it's such a minor thing that I don't even notice and someday it will probably be changed as well.

Antwort des Softwareanbieters

von Five9 an 16.11.2018

Hello Wendee,
Thank you for sharing your amazing feedback with us. We're happy to hear that you love our software and our customer support. Please let us know if we can ever be of service.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.11.2018
Kimber C.
Management
Verbraucherdienste, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.10.2019

"If you want the best..."

Kommentare: The overall experience is great as you can focus on running your business rather than fighting with software. The multiple modes of dialer is extremely helpful too.

Vorteile: After several trials with other dialer systems and getting out of a contract with another dialer company, Five9 is simply one of the best systems for large organizations. Not only is it user friendly and easy to set up and management, the reporting functions are great and customizable. So easy to add/remove users and update skills. Uploading leads is a synch.

Nachteile: The ability to view agent chat sessions needs to be improved. It appears there is functionality there but in fact, you must log on as the agent to view. Upon doing so, you must kick the agent out of production.

Antwort des Softwareanbieters

von Five9 an 14.10.2019

Hi Kimber, thank you for taking the time to share your review here on Capterra. We are so happy to hear that you are having a great user experience, thank you for being part of the Five9 family. Please do not hesitate to reach out to us if we can be of any further service.

Best Regards,
Cindy Seto
Customer Advocacy Manager

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.10.2019
Christopher M.
Administrator
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.8.2019

"Hard to implement, but robust"

Kommentare: It's very robust software, but the implementation is not worth the trouble- it's made for calling a large, large body of numbers with little need to change the leads within the campaign.

Vorteile: Once you get it going, which isn't easy at all, it doesn't quit running.

Nachteile: It's horrible to implement, the support is awful, it also uses mechanics that are impossible to understand with minimal documentation.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.8.2019
Pam A.
DVP
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.10.2019

"Highly Recommend Five9, after failed implementation of 3 other apps"

Kommentare: Quick deployment, reliable product and allowed us to significantly reduce headcount and improve operational efficiency

Vorteile: After implementing several other call center software programs that did not meet our requirements, Five9 offers such a rich feature/function set and meets all our needs. The sales, implementation and support experience has been superior compared to their competitors.

Nachteile: From and IT perspective, the help desk/customer support team's knowledge is lacking. Most of our inquiries are not able to be addressed by 1st level

Antwort des Softwareanbieters

von Five9 an 3.12.2019

Hi Pam thank you so much for taking the time to share your experience with others on this peer review site. We are happy to hear you have had such a great experience with us at Five9.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.10.2019
Krystyna L.
Quality Assurance Manager
Informationstechnologie & -dienste, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 28.2.2019

"Managing Interactions With Clients Has Never Been That Easy"

Kommentare: You need a solution for maintaining your interactions with the clients without losing your mind? Then you need Five9. I highly recommend this platform to anyone who wants to make sure that all the customer requests are satisfied and needs all the documentation at their fingertips.

Vorteile: I've been using Five9 for quite a while for managing all my interactions with clients via different means. Things are easier with centralized reporting. The best aspect of Five9 is that it is cloud-based, so you have no confusion with your documentation. The platform's setup is quite simple, you don't have to be some IT-wizard of Oz to get into it. But even if you can't, you can contact Five9's technical support – their managers can solve basically anything.

Nachteile: I can hardly find something to complain about Five9. Even if I had some complaints with them not being up to the minute, I would have been too late with posting it, as the platform is updating constantly. The only thing that I can complain about is the notification, as they pop up in the middle of the screen, but that's more of slight irritation, rather than some major flaw to be pointed out.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 28.2.2019